Ako povedal svojho času Dzurinda : "Kradlo sa za Mečiara, menej sa kradne za Dzurindu a bude sa aj za Róberta Fica, len je otázka, že či viac, alebo menej ako za Dzurindu.
Ale väčšina spojov L87 nadväzuje na L98 a v časoch mimo špičku dokonca tušim každý spoj. A keďže L98 obsluhuje skoro rovnake územie ako bývala 97 tak je to iba o prestupovaní ale inak súhlasím, že L87 nie je nič moc s 30 minutovým intervalom. ?
ok, chcel som sa o tom poradiť teda čo a jak. Len tá 87 je na nič v tom, že Petržalku obsluhuje minimálne. Ak chceš ísť na Vlčie hrdlo tak neni tak ľahké ako to bývalo za čias 97.
Keďže tadiaľ cestujem tak ti môžem povedať, že je to asi za jedno, lebo ak je väčšia zápcha na Prístavnom moste, rovnako je upchatá aj Prístavná prip. križovatka za mostom Apollo. Nezabúdaj, že pre L98 by bol problematický v prípade pravidelného prejazdu cez most Apollo neskôr kruhový objazd pod Prístavným mostom. Skôr by sa mohla presmerovať L96 cez Most Apollo, Prievozskú a potom by sa napojila na svoju trasu s tým, že by neobslúžila zástavku Prístavný most ale namiesto toho by ponúkla inú alternatívu pre zamestnancov business centier. A čo sa týka L98 pre ňu by bolo idealnejšie riešenie vybudovať v tom prudkom stúpaní v smere do Ružinova na Prístavnom moste BUS pruh, keďže už v súčasnosti tam poväčšinou auta jazdia zoradene iba do 1 pruhu. ?
Keďže tu ide aj o priame spojenie EU BA a ich intráku v Prístave, ktoré zmenou L 87 zrušíš, lepšie je ju nechať tak. Plus zbytočné kilometre navyše pri zmene, ktorú navrhuješ.
Ešte som sa chcel spýtať: Tie 2 novinky (ktoré spomínam v 2. odstavci), sú napísané v nejakom ozname DPB na zastávkach?
Ja zatiaľ čo som videl, tak oznamy na zastávkach sú len o výluke na Záhradníckej a tuším aj 180, 206 a premávka liniek cez letné prázdniny je na nich spomenutá.
Chcel by som sa opýtať či by nebolo lepšie presmerovať linky 96 a 98 cez Apollo alebo operatívne cez Apollo a Prístavnú smerovať linky 96 a 98 keď sa Prístavný most ucpe? Mamy kolegyňa zažila také, že šofér 98 videl že cez Prístavný most to potrvá dlho, tak šiel cez Apollo a napojil sa bez problémov na svoju trasu na zastávke Prístavný most ?
Pripojil by som návrh, že cez Prístavný most by som viedol linku 87, ktorá by mohla ísť cez Bosákovu, Šustekovu, Mamateyovu na Ovsište a na Vlčie hrdlo v rovnakej trase. Dôchodcovia z LIDLU by tak mali k 99 druhé spojenie a 84 by som presmeroval na jej starú trasu okolo EUBA. Linky 96 a 98 by premávali cez Prístavnú.
Čakám na Vaše reakcie ?
inak tiez si si vsimol ze ta uzasna priepustnost krizovatky pre eliny je ledva jedna suprava? teda ja som siel v utorok minuly zo skoly a boli sme tam druha suprava a stali tam dvakrat
Výsledky môjho hodinového sledovania CSS Kuklovská-Karloveská v čase od 12.17 do 13.17 hod., teda v čase sobotného obeda:
22 z 27 vodičov električiek (mimo vozov vychádzajúcich z obratiska) bolo nútených zastaviť na signál STOP.
Okrem iného, ak vodič stlačil gombík na zastávke Karlova Ves, po pár metroch musel stáť v križovatke pokaždé asi 20-30 sekúnd, kým dostala signál VOĽNO do obratiska.
? povesiť za **** do prievanu, toho kto je zodpovedný za to... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.