Reply on: Majo #106215:
Ing. Poltretina nemôže preniesť cez srdce, že vozidlá nemajú normálny rozchod ? ?Mmch., môže niekto nejako zdôvodniť, prečo sa budú naďalej fabrikovať K2S? VarioLF2 je o nejaké komické 2 milióny drahšia a Bratislava bude stále modernizovať na vysokú podlahu? Ono v Krnove si to pochvaľujú, že majú aspoň nejakého odberateľa na pôvodné VarCB3...
Beus
Taktie vzhľadom na to, že má byť súčasťou (raz snáď) preferovaného nosného systému, tak ÁNO, JE lepšie nechať zastaviť a rozbiehať sa niekoľko (tými desiatkami si nie som tak celkom istý) gumokolov, než zbytočné desiatky sekúnd zdržiavať po väčšinu dňa neprázdnu električku, ktorá je navyše prípojom na/z regionálnej dopravy.
Nehovoriac o získaní väčšej pravidelnosti dopravy na trati tým, že odpadne variabilné zdržanie, a tiež celkovom zatraktívnení električky jej preferenciou (aj) v pomerne okrajovej časti. Nerobím si ilúzie, že sa mi tam tá električka vďaka ušetrenej minúte nejako naplní, ale ide tu skôr o celok.