Uz tam dnes od rana postava Staff a buduju zabradlie atd. Dopravne znacenie je blbo umiestnene a vyraba zbytocne komplikacie na nabrezi. Je smutne, ze magistrat povolil toto podujatie v case ked je dopravna spicka. Uz od rana sa neda asi dostat ani do garazi Carlton, co je tiez super vzhladom na parkovanie ? Nech si idu robit svoju super hyper sutaz, niekam na okraj mesta a nie v jeho centre. Je takto vidiet co a koho magistrat preferuje..MHD to urcite nieje a obyvatelia BA tiez nie ? Peniaze, co z toho bude mat mesto aj tak niekde zmiznu, na 380. studiu o vhodnoti NDS v BA, alebo na 6. projekt na halu na MS v hokeji ? ?
nechcem rýpať, ale 4. 6. 2008 o 11.00 h., 3. poschodie, zasadačka, sa mali otvárať obáločky s ponukami na rámcovku "do 11 m" za 300 mil. Už je aj oficiálne jasné, že to vyhral sor? keďže jedna z podmienok bola "minimálne 3 kladné referencie na dodávku autobusov s dĺžkou do 11 m spolu za roky 2005, 2006 a 2007..."
nenatlacia, ale neviem sa zbavit pocitu ze sukromnici vyuzivaju konstatne objemy penazi efektivnejsie ako mestski uradnici ? aby sme si rozumeli tak necakam ze by tu zrazu jazdili len nove klbove mrecedesy ani nic podobne ?
No neviem kedy si tam chodieval busom ty, mozno som mal zakazdym stastie ale odchody som zistene nemal nikdy a nikdy som necakal dlhsie ako 5-10 minut. Mozes si to nakoniec pozriet na cp. Ja mam tiez radsej vlak, (teda od jesene do jari, lebo klimy maju maloktore supravy), ale trva to nim o tych 20 minut dlhsie.....(oproti tym co medzi BA a NR nikde nestoja)
Som netušil, že bus sa "oplatí", lebo chodí častejšie. Jake%d som potreboval, tak tam vždy akurát bola hodinová diera a potom išli v priebehu desiatich minút tri. A vlak to robí za 1:38 aj keď všelikde stojí ? . Ja by som osobne uprednostnil vlak, keby to boli aspoň "reko-B" ale tebe ho nenútim .
Nooo, a tie zastávky by boli obsluhované ako? Jeden vlak na "hlavnú stanicu", druhý na "zastávku" ? ? Inak pooha AS je v tomto pomerne irelevantná, keďže medzitým môže autobus obslúžiť x nácestných zastávok, zatiaľ čo vlak v bočnej ulici skončí a beztak by východnwjšie časti Somorje museli absolvovať nadväznú prepravu autobusom.
lenze keby aj chodili v kladiva kazdu hodinu, tak cez kladiva idu autobusy do NR v kuse od rana do vecera, takze aj tak sa oplati viac bus... mimochodom, z Niv do NR to autobus urobi za 1:15 ked nikde nestoji... chodieval som tam....
Ráno, keď je kolóna z Dunajskej Lužnej až na Gagarinku, ten vlak by bol rýchlejší - do centra, nie? A poloha železničnej stanice bola oproti autobusovej tiež vo výhode, nehovoriac o možnom vytvorení ďaľšej zastávky na vlečke do mlyna, čo je asi úplny stred Šamorína.
Zdravím a hned se omlouvám za menší OT. Náš kolektiv MHD nadšenců z Čech se v létě chystá na exkurzi do Maďarska a proto scháníme někoho z vás, kdo by uměl alespoň trochu maďarsky a chtěl by se výměnou za trochu Slovensko-Maďarské komunikace zdarma zúčastnit. Podrobnosti na mailu po nickem.
Ještě jednou se omlouvám za OT.
Vzhľadom na to, že na SK také normy nespĺňa ani len najzaťaženejší tranzitný ťah Kúty - Štúrovo, tak asi nemá cenu sa baviť o teoretickej existencii lokálky podľa najnovších noriem, t. .j. hrana nástupišťa 550 mm nad TK, osvetlenie, osvetlené tabule, bezbariérový prístup, prístrešok, vodiaca drážka pre nevidiacich, spevnená prístupová komunikácia...