Nie sú na to vozy. Už moje riešenie by bolo na hrane - na 78 ušetrené ráno 2 vozy, na 50 jeden, na 70 nič. A na X50 by vzhľadom na zápchy tie 3 vozy asi nestíhali ani 15-minútový interval.
Čo by si chcel dosiahnuť tým predĺžením 50-ky?
no starý karosový náter s bielymi a červenými pruhmi je podľa mňa strašný..
A tiež sa mi nepáči žlto-zelený SPP náter, ale táto etapa je už našťastie za nami (viď 1631-1633 - našťastie dostali LBC)
Podľa mňa popri LBC by mali vymyslieť (alebo to radšej zveriť odborníkom) jednotný BA náter, ktorý by dávali na všetko ostatné, čo nie je LBC.. lebo teraz sa nám tie nátery už premnožili, a moc)
no stačilo by, keby dostávali T3 po opravách náter, ktorý majú T3P.. čiže iný odtieň, ale už to pôsobí oveľa modernejšie.. Okrem toho nevidím dôvod, prečo by sa mali T3 a T3P odlišovať v nátere..
nič v zlom, ale prečo máš dojem, že krémovo-červený náter je historizujúci? Čo potom červený, pripomínajúci bývalý režim, alebo tzv. Karosa-klasik náter (v Bratislavských farbách) - bieločervený? Teda mne tieto farby vôbec ale vôbec nevadia - pôvodný náter T3 je proste klasika - a vec názoru, či sa táto klasika niekomu páči alebo nie. Mne sa trebárs nepáči "kanárikovský štýl" á la CNG šerble a Solarisy - aj keď je moderný! Ale že by farby na T3 pôsobili historizujúco? Podľa mňa to nebude tým náterom... ?
Tak dnes došli do BA moji kamaráti zo zahraničia.. O mhd som ani necekol, ale... pred Carltonom, keď okolo nás prešla T3 v krémovo-červenom nátere (ktorý ešte umocňuje historickosť) im skoro spadla sánka...
o niečo neskôr, keď uvideli CNG zliner vrakosu spredu, tak to bol pre nich úplný šok..
Po nejakej chvíli sa ma spýtali "prečo keď už okolo nás prešli 3 električky, každá z nich bola v inej farbe?"...
na K2S reagovali s tým, že "moderná električka"
Toto všetko bez toho, že by som ja začal tému mhd... Takže je občas dobré vidieť našu cirkusovú mhd aj z iného pohľadu..
Moje odporúčania:
-staré T3 by mohli lakovať do niečoho modernejšieho ako do historického červeno-krémového náteru..
-CNG vrakosy mohli pri reko dostať aspoň nové čelá..
-konečne skončiť s cirkusom a vymyslieť jednotný náter pre všetky vozidlá mhd..
Čo sa designu týka (to je zatiaľ jediné, čo môžem z toho vozu posúdiť), by som mu ešte vyčítal tie výškové "skoky" bočnej podokennej lišty... vyzeralo by to podľa mňa lepšie, keby bola tá lišta pozdĺž celého vozu v jednej rovine... a tesne pod dolnou hranou najnižších okien, nie 20cm pod ňou...ale to už je môj osobný vkus, že sa mi nepáčia začiernené sklá na miestach, kde je pod nimi plech, a hlavne ďaleko nad alebo ďaleko pod skutočnou hranou okna, ako má napr. aj Citaro S výnimkou zvislých stĺpikov, samozrejme
Skultetyho ulica ide poza Istropolis. Kolma na Vajnorsku. Premava po nej linka 51, ale ta premava len cez tyzden, takze to nebude mat vplyv na dopravu.
samozrejme ten SOR treba ešte vyskúšať.. vyhrať tender na 240 kĺbákov by určite nemal.. Nech sem príde 10 alebo 20 kusov, aby sa vychytali muchy a v ďalšom tendri by už vyhrať mohol..
no a ešte k SORu NB18.. Tá predná maska sa vydarila podľa mňa excelentne.. Je úplne perfektná..
Aj na bokoch je krajší, už to nie je také vajce.. A náter sa takisto vydaril.. vidieť že na tom niekto makal aby to dostal do tejto podoby..
Ešte to chce zlepšiť interiér.. hlavne použiť lepšie materály na steny a obklady, inak je to už dosť dobré.. a hlavne tam treba klimatizáciu.. ?
Ešte k tomu Tedomu: zvonku vyzerá už super, všetko perfektné..
Ale ten interiér je otrasný.. Všetky plasty v jednej farbe, či je to obklad, alebo strop, alebo kabína vodiča.. Okrem toho je aj v novom modeli podlahová kritina na bočných vnútorných stenách..Takže interiér je celý zlý.. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
Čo by si chcel dosiahnuť tým predĺžením 50-ky?