Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #105882:
no stačilo by, keby dostávali T3 po opravách náter, ktorý majú T3P.. čiže iný odtieň, ale už to pôsobí oveľa modernejšie.. Okrem toho nevidím dôvod, prečo by sa mali T3 a T3P odlišovať v nátere..
Reply on: hoppusmark01 #105880:
nič v zlom, ale prečo máš dojem, že krémovo-červený náter je historizujúci? Čo potom červený, pripomínajúci bývalý režim, alebo tzv. Karosa-klasik náter (v Bratislavských farbách) - bieločervený? Teda mne tieto farby vôbec ale vôbec nevadia - pôvodný náter T3 je proste klasika - a vec názoru, či sa táto klasika niekomu páči alebo nie. Mne sa trebárs nepáči "kanárikovský štýl" á la CNG šerble a Solarisy - aj keď je moderný! Ale že by farby na T3 pôsobili historizujúco? Podľa mňa to nebude tým náterom... ?
Reply on: hoppusmark01 #105880:

+urýchlene nakúpiť nové autobusy.. ?
Tak dnes došli do BA moji kamaráti zo zahraničia.. O mhd som ani necekol, ale... pred Carltonom, keď okolo nás prešla T3 v krémovo-červenom nátere (ktorý ešte umocňuje historickosť) im skoro spadla sánka...
o niečo neskôr, keď uvideli CNG zliner vrakosu spredu, tak to bol pre nich úplný šok..
Po nejakej chvíli sa ma spýtali "prečo keď už okolo nás prešli 3 električky, každá z nich bola v inej farbe?"...
na K2S reagovali s tým, že "moderná električka"

Toto všetko bez toho, že by som ja začal tému mhd... Takže je občas dobré vidieť našu cirkusovú mhd aj z iného pohľadu..

Moje odporúčania:
-staré T3 by mohli lakovať do niečoho modernejšieho ako do historického červeno-krémového náteru..
-CNG vrakosy mohli pri reko dostať aspoň nové čelá..
-konečne skončiť s cirkusom a vymyslieť jednotný náter pre všetky vozidlá mhd..

? ?
Reply on: hoppusmark01 #105873:
Čo sa designu týka (to je zatiaľ jediné, čo môžem z toho vozu posúdiť), by som mu ešte vyčítal tie výškové "skoky" bočnej podokennej lišty... vyzeralo by to podľa mňa lepšie, keby bola tá lišta pozdĺž celého vozu v jednej rovine... a tesne pod dolnou hranou najnižších okien, nie 20cm pod ňou...ale to už je môj osobný vkus, že sa mi nepáčia začiernené sklá na miestach, kde je pod nimi plech, a hlavne ďaleko nad alebo ďaleko pod skutočnou hranou okna, ako má napr. aj Citaro 🙂 S výnimkou zvislých stĺpikov, samozrejme 🙂
Reply on: AAA #105877:
jansé, som pôvodne už rozmýšľal o autobusoch, že ktorý kraťas to prišiel ?
Reply on: kecho #105867:
Prišiel 6401 (21Tr). BB busy nerátam, keďže nie sú vo vlastníctve DPB a aj tak je vek najmladšieho iný ako 6 rokov.
Reply on: kecho #105875:
Skultetyho ulica ide poza Istropolis. Kolma na Vajnorsku. Premava po nej linka 51, ale ta premava len cez tyzden, takze to nebude mat vplyv na dopravu.
Reply on: hoppusmark01 #105873:
samozrejme ten SOR treba ešte vyskúšať.. vyhrať tender na 240 kĺbákov by určite nemal.. Nech sem príde 10 alebo 20 kusov, aby sa vychytali muchy a v ďalšom tendri by už vyhrať mohol..
Reply on: m@rtin #105813:
no a ešte k SORu NB18.. Tá predná maska sa vydarila podľa mňa excelentne.. Je úplne perfektná..
Aj na bokoch je krajší, už to nie je také vajce.. A náter sa takisto vydaril.. vidieť že na tom niekto makal aby to dostal do tejto podoby..
Ešte to chce zlepšiť interiér.. hlavne použiť lepšie materály na steny a obklady, inak je to už dosť dobré.. a hlavne tam treba klimatizáciu.. ?
Reply on: m@rtin #105813:
Ešte k tomu Tedomu: zvonku vyzerá už super, všetko perfektné..
Ale ten interiér je otrasný.. Všetky plasty v jednej farbe, či je to obklad, alebo strop, alebo kabína vodiča.. Okrem toho je aj v novom modeli podlahová kritina na bočných vnútorných stenách..Takže interiér je celý zlý.. ?
Reply on: kecho #105869:
Moja chyba. Akosi na mna pozitivne nevplyva cesta zlocineckym B s funkciou automatickeho zatvarania okna ?
Reply on: Erik Pauer #105856:
a podla coho usudzujes ze to neviem?

zjavne niekto nepochopil, ako to autor myslel... ☺
http://bratislava.sme.sk/c/3913321/Doprava-sa-obmedzi.html
"Vznikne nová ulica, ktorá pretne územie od Dostojevského radu k Pribinovej. " to akože bude obnovená tá, ktorá už existovala pred začiatkom stavby storočia - SND a premávala tam tuším 113tka?

Re #105868 810zssk: veď a čo iné som napísal? Apollo-Prístavná-Landererova-Wustenrot-ASMN(202,205,208,50,70)-Košická(68)-Apollo- ?
Reply on: kecho #105867:
To solo je 6401 😉

K tej 88: Co tak ze by to z Apolla slo ako teraz k SND, potom na Dostojevskeho (v tom useku v tom smere snad zapchy nebudu) a potom ako 50ka na ASMN, tam priebezna konecna a odtial spat na Apollo cez Kosicku?
Reply on: AAA #105835:
ktorý je ten jeden, čo už prišiel? ?
Re #105836 Mikimaus: pár su dva, čiže je jasné, koľko sorov príde ?
Re #105841 AAA: nie sú najnovšie tie požičané bystrické? ?
Re #105846 Martin Fundárek: aj to je dobrý nápad. vždy lepšie ako neurobiť vôbec nič a potom vyplakávať, aké sú zápchy... Uvažoval som aj o 78 cez Ovsište, ale potom by bolo na mňa, že dôchodcovia z Ovsišťa chcú stále ďalšie busy ?
88čka sa bude pri terajšej trase dosť ťažko vymýšľať, lebo aspoň raz by cez Dostojevského mala ísť, inak sa asi neotočí, keďže z konečnej ASMN sa nedá odbočiť vľavo. Ale čo takto Apollo-Prístavná-Landererova-Wustenrot-ASMN(tam, kde t-busy)-Košická (kde je 68)-Apollo-etc.
Re #105858 Erik Pauer: a nejde tam náhodou práve o to "Dovidenia v Dúbravke" po potope?
Re #105863 Ike: to do soboty asi nestihnú 😉
Reply on: Martin Fundárek #105862:
Tak potom nech to ide z Noveho most na Hodzko, Hurbanovo, SNP, Dunajsku a ak na ASMN... aspon 50-ka.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #105862:
Z rovnakého dôvodu nenavrhujem odklon 78 Farského-Štúrova-Rajská-Dunajská-Karadžičova.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark01 #105851:
Aj keby sa látkové poťahy tepovali po každej službe, čo Ti to pomôže, keď sa nejaký tchor zo sedadla zdvihol na predchádzajúcej zastávke? Látkové sedadlá sú podľa môjho názoru v našej MHD zvrhlosť - minimálne do doby, kým niekto nevymyslí nejaký geniálny spôsob, ako zabrániť osobám z čl. 5 ods. 1 Prepravného poriadku vstúpiť do vozidla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.