Reply on: Ámos #105618:
Vidiet ako maju na haku pamiatkarov. Vid sklad na Hlavnej stanici, kde opat hrozi, ze cast z neho pojde prec, vid budovu na Sancovej, Kablo. BEZ, MaP.... Tos v najhorsom pripade upravia pamiatkovu zonu a vyhlasia, ze most nieje pamiatka, rovnako ako mytnice a bude ? V lepsom pripade to bude argument , preco sa most nebude tak skoro rekonstruovat a preto tam nepojde elektricka a preto sa bude cakat do roku 2015 na TEN-T a potom zistias ze duotrat je blbost a zase nepostavia nic ? ? Re #105630 Ike: To - Cestujuci ho nemusia zaujimat...- mozeme priradit k desatoru paragrafov DPB , hned za §4 cestujucibytonepochopili.
Valec
Čo sa týka obsluhy Čunova a Danubia Parku, možno by bolo aj lepšie, vybudovať (v spolupráci s investorom) komunikáciu prepájajúci príjazdovú cestu do Čunova (Petržalská?) s Dlhou. Jednak by ľudia bývajúci na tomto konci (ktorých bude časom stále viac) nemuseli pri cestách do centra prechádzať cez celú obec a taktiež by bolo možné viesť L91 v trase ... - Čunovo,rázcestie - Čunovo - Čunovo, nám. - MiÚ Čunovo - Danubia Park.
A čo sa týka posilnenia dopravy. Nemyslím, že by počet zamestnancov a zákazníkov cestujúcich do Danubia Parku MHD bol taký veľký, aby bolo potrebné predlžovať linku 191. Stále totiž dosť ľudí bude vystupovať ešte na Jasovskej, v Jarovciach alebo v Rusovciach. Čiže buď nepoberieš cestujúcich do Rusoviec, alebo budeš ďalej voziť zbytočne vzduch.