"Navyše, keby ho dôsledne používali, tak ho zničia úplne ..." lenže najprv úplne zničia vozidlá. A to bude najskôr vina vodičov, že nevedia jazdiť tak, aby ich menej ničili, potom to bude magoriát váľať na DPB, že veď tie vozidlá tak rýchlo zničiť nemal, a nové aj tak nekúpia, a v neposlednom rade to pocíti cestujúci na komforte jazdy, a zasa sa nám autobusy vyprázdnia o nejakú časť ex-cestujúcich, presadnuvších do vlastných áut. A nič z toho, myslím, nie je žiadúce
"Niekedy mám naozaj dojem, že dopravu v Bratislave projektujú idioti." - len niekedy? Ja mám ten dojem trvale už minimálne posledných 10 rokov...(teda cca odvtedy, ako som dopravu začal vnímať komplexnejšie)
A úplne mierumilovne - medzi kvalitou BUS pruhu na Panónskej, a priľahlých pruhuv, skutočne JE markantný rozdiel. Vodiči preto buď jazdia vo vedľajšom, alebo tak, že ľavým kolesom kúsok prečnievajú za čiaru, aby pravou stranou netriafali ten najväčší tankodróm
"Tých, ktorí vyštartujú napríklad v Petržalke zo zastávky Rusovská cesta a poďho rovno do stredného prúdu až po ŽST Petržalka?"
Vieš ale prečo to robia? Lebo ten BUS pruh je na jednom mieste veľmi rozbitý. Takže aby sa tomu vyhli a neničili vozidlá (a aby aj cestujúci mali viac komfortu), tak sa uhýbajú do stredného pruhu.
"Sú aj takí, ktorí to urobia aj po odjazde zo ŽST Petržalka."
To robia vodiči liniek 59, 91/191. A opäťje tu otázka prečo to tak robia? Lebo ako si sám spomenul, BUS pruh sa končí hneď za zastávkou VŠ Manažmentu. Tak aby sa nemuseli v poslednej chvíli zaraďovať medzi autá, keďže tieto linky na spomínanej zastávke nestoja. ?
"Žiadny dramatický rozdiel medzi ním a inými nie je vo vozidle cítiť"
MAm ti to slovicko "Ním" zvýraznit a dva krat podciarknut?
To si pis ze je citit . A uz sa tu nehadajme. Ale ak naozaj nevies kde to je zaveziam ta tam :))))
"Ten bus pruh je v strasnoim stave. JAk mozes tvrdit ze neni??? ... ...Niektorí co tu prispievajú ani nevedia kde to je mam taky pocit.... co uz .... "
Niektorí co sem prispievajú ani nevedia, na čo reagujú, mám taký pocit. Tvrdil som niekde, že ten pruh nie je v strašnom stave???
Ten bus pruh je v strasnoim stave. JAk mozes tvrdit ze neni???
Niektorí co tu prispievajú ani nevedia kde to je mam taky pocit.... co uz ....
P.S jednoznacne ho treba opravit. Okolo sa uz ide stavat takze verim tomu ze to daju tie firmy dokopy ked magisrat to ma na haku...
Žiadny dramatický rozdiel medzi ním a inými nie je vo vozidle cítiť. Navyše, keby ho dôsledne používali, tak ho zničia úplne a niekto zodpovedný sa konečne zobudí a nechá opraviť.
"Pre bratislavských vodičov DPB? Tých, ktorí vyštartujú napríklad v Petržalke zo zastávky Rusovská cesta a poďho rovno do stredného prúdu až po ŽST Petržalka? Sú aj takí, ktorí to urobia aj po odjazde zo ŽST Petržalka."
A zamyslel si sa nad tým, prečo to tak robia? Vieš v akom strašnom stave je tam ten BUS-pruh? Už som sa tu na to asi 3x sťažoval..
"...iba súvislý koordinovaný ťah ako bus pruh má reálny zmysel..."
Pre bratislavských vodičov DPB? Tých, ktorí vyštartujú napríklad v Petržalke zo zastávky Rusovská cesta a poďho rovno do stredného prúdu až po ŽST Petržalka? Sú aj takí, ktorí to urobia aj po odjazde zo ŽST Petržalka.
Ale zároveň je na tejto trase veľmi zaujímavé riešenie BUS pruhu, keď za (nezmyselne umiestnenou) zastávkou VŠ manažmentu pruh končí, autobus sa musí zaradiť do normálneho pruhu, aby náhodou nenarušil bezpečnosť a plynulosť dopravy vozidiel vychádzajúcich z čerpacej stanice a potom, zase dbajúc o bezpečnosť týchto vozidiel, zaradiť sa naspäť, aby sa dostal na nadjazd.
Niekedy mám naozaj dojem, že dopravu v Bratislave projektujú idioti.
Je po obede po 13:00 a konečne vyšťavený turista sa dočkal trolejaku od Mlynskych niv aby sa odviezol vláčne a unaveným deduškom z 80 tich rokov plne klimatizovaným. Veď vonku je 25 stupňov a vodič dával najavo, že tento tr z 80 rokov má i klimatizáciu... Stačilo do neho nastúpiť a 6307 205 ? ste mohli vyskúšať Bratilsavsku D P pravú predpotopnú klimatizáciu. Veď mal pustený vaentilátor vháňajúci horúci vzduch na naše nohy. A ja že čo ma to tam dole pálilo a s následkom štípania...
30.000 čistého hahahahaha ?
Za taký plat by tam mnohí kľudne aj nocovali ak by bolo treba.
Re #104634 - // -: Hej iba súvislý koordinovaný ťah ako bus pruh má reálny zmysel. Dajme tomu v extrémnom prípade aj L93:
Na Panónskej je od Kolmej po Dvory potom kúsok na N.Moste, keby sa toto spojilo a ešte aj po celej Staromestskej po zast. Zochova a hore na Hodžovo a Štefánikovu tiež súvislý bus-pruh - vtedy má zmysel sa o tom baviť a nabádať ľudí presadnúť do áut. Ale to by museli byť všetky aj 93 aj 94 kĺbové vždy a asi zahustiť aj sedlový interval na 10 min a pobede na 4 min, ako bolo pôvodne.
Avšak stále ostáva jeden kolízny bod a to Hodžovo Nám., lebo darmo bude buspruh pred svetlami a aj za nimi do zastávky keď bude križovatka tak upchatá že aj autobus cez ňu pôjde 5 min. (čo sa stáva občas už aj dnes)...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo