Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bwd #104639:
"Pre bratislavských vodičov DPB? Tých, ktorí vyštartujú napríklad v Petržalke zo zastávky Rusovská cesta a poďho rovno do stredného prúdu až po ŽST Petržalka? Sú aj takí, ktorí to urobia aj po odjazde zo ŽST Petržalka."

A zamyslel si sa nad tým, prečo to tak robia? Vieš v akom strašnom stave je tam ten BUS-pruh? Už som sa tu na to asi 3x sťažoval..
Reply on: Mike #104637:
"...iba súvislý koordinovaný ťah ako bus pruh má reálny zmysel..."

Pre bratislavských vodičov DPB? Tých, ktorí vyštartujú napríklad v Petržalke zo zastávky Rusovská cesta a poďho rovno do stredného prúdu až po ŽST Petržalka? Sú aj takí, ktorí to urobia aj po odjazde zo ŽST Petržalka.

Ale zároveň je na tejto trase veľmi zaujímavé riešenie BUS pruhu, keď za (nezmyselne umiestnenou) zastávkou VŠ manažmentu pruh končí, autobus sa musí zaradiť do normálneho pruhu, aby náhodou nenarušil bezpečnosť a plynulosť dopravy vozidiel vychádzajúcich z čerpacej stanice a potom, zase dbajúc o bezpečnosť týchto vozidiel, zaradiť sa naspäť, aby sa dostal na nadjazd.

Niekedy mám naozaj dojem, že dopravu v Bratislave projektujú idioti.
Je po obede po 13:00 a konečne vyšťavený turista sa dočkal trolejaku od Mlynskych niv aby sa odviezol vláčne a unaveným deduškom z 80 tich rokov plne klimatizovaným. Veď vonku je 25 stupňov a vodič dával najavo, že tento tr z 80 rokov má i klimatizáciu... Stačilo do neho nastúpiť a 6307 205 ? ste mohli vyskúšať Bratilsavsku D P pravú predpotopnú klimatizáciu. Veď mal pustený vaentilátor vháňajúci horúci vzduch na naše nohy. A ja že čo ma to tam dole pálilo a s následkom štípania...
Reply on: hoppusmark01 #104626:
30.000 čistého hahahahaha ?
Za taký plat by tam mnohí kľudne aj nocovali ak by bolo treba.

Re #104634 - // -: Hej iba súvislý koordinovaný ťah ako bus pruh má reálny zmysel. Dajme tomu v extrémnom prípade aj L93:
Na Panónskej je od Kolmej po Dvory potom kúsok na N.Moste, keby sa toto spojilo a ešte aj po celej Staromestskej po zast. Zochova a hore na Hodžovo a Štefánikovu tiež súvislý bus-pruh - vtedy má zmysel sa o tom baviť a nabádať ľudí presadnúť do áut. Ale to by museli byť všetky aj 93 aj 94 kĺbové vždy a asi zahustiť aj sedlový interval na 10 min a pobede na 4 min, ako bolo pôvodne.
Avšak stále ostáva jeden kolízny bod a to Hodžovo Nám., lebo darmo bude buspruh pred svetlami a aj za nimi do zastávky keď bude križovatka tak upchatá že aj autobus cez ňu pôjde 5 min. (čo sa stáva občas už aj dnes)...
Reply on: S499.1023 #104635:
"A kto ťa sem volal, dopravný inžinier?"

Ale no tak! Je vítané, že tu niekto takýto je. Aspoň je možné polemizovať. Alebo by si chcel, aby tu boli všetci s jedným, zglajchšaltovaným názorom?
Reply on: Samo1 #104631:
A kto ťa sem volal, dopravný inžinier?
Reply on: Samo1 #104631:
no tak sa ešte spraví BUS-pruh na Staromestskej v smere na Štefánikovú... no a keď bude súvislý BUS-pruh od Zochovej až po SAV, tak môže byť kolóna aj 10 km a bude mi to úplne fuk, pretože nasadnem do MHD a prefrčím tadiaľ autobusom za 2 minúty... keď už to musím takto polopatisticky napísať..
Reply on: Samo1 #104631:
No konkrétne ja mám vzdelanie v oblasti dopravy a súhlasím so všetkým do bodky, čo je v tom článku od Bútoru..
Reply on: Samo1 #104599:
Ad 4: Tak sa starajte, aby neparkovali, ad 9: Klameš.
Zvyšok nebudem komentovať, nevoláš sa v skutočnosti nie Lackovič ale Lunáček?
Reply on: Beus #104622:
Re #104622 Beus: Máš pravdu, nemá to význam sa tu takto hádať, naozaj to nevedie k ničomu ( okrem rozčulovania na oboch stranách). Už len posledné mi nedá - K Bútorovmu článku jedna konkrétna pripomienka na upresnenie obrazu: "Podpora MHD je jediná cesta...." - BUS pruh na Štefánikovej. Pri jednom pruhu pre IAD nebude kolóna vozidiel dvojnásobná, to platí iba v prvom cykle riadenia - 100s, v ďalšom cykle pribudne ďalšia polovica vozidiel, ktorá by inak preša križovatkou, atď. Za hodinu to bude 400 áut, vynásob metrami pre jedno vozidlo a dostaneš 3km. Matematika nepustí, prázdne obkecávanie pustí hocičo. Takže na záver neverte všetkému, čo tu dopravní experti tvrdia a nedajte vždy ani na prvý dojem, Ak sa má niečo zmeniť, vždy to treba domyslieť do konca. Ja tu končím, pán cenzor mi už vyhodil 4 odpovede, nemám tu čo robiť a naozaj to nemá zmysel. HOWG.
Reply on: Samo1 #104599:
Milý Samko Lackovič, ukľudni sa.
mimochodom rozširovaním ciest si vytvárame ďalšie náklady a výdavky do budúcnosti.. lebo aj tie rozšírené cesty bude treba udržiavať..
Reply on: Samo1 #104625:
ja nechápem tie obavy zo zápch.. že to nejaká cesta (asi)nezvládne, tak ju musíme rozšíriť.. načo??? načo tie stresy, že budú zápchy? načo to rozširovanie ulíc? tak keď naozaj dojde k zápcham, tak nech tam tie zápchy sú.. ľudia budú musieť ísť MHD.. a hotovo..
Reply on: Samo1 #104625:
ale veď na Staromestskej v smere do Petržalky nie sú absolútne žiadne zápchy.. tak nechápem...
prečo by to nemala zvládať?
Reply on: Beus #104624:
no neviem aký je tam plat, ale chcelo by to aspoň 30.000 čistého..
Reply on: hoppusmark01 #104621:
Z nám SNP ubudli šialenci, ktorí jazdili zo Štefánikovej na Starý most a do oblasti Špitálskej. Ostatní tam ostali, choď sa tam ráno pred 8h pozrieť. Ešte že to tá Staromestská ako tak zvláda, ale dlho asi nebude.
Reply on: hoppusmark01 #104623:
Tiež to tak vidím. 🙂 Lenže by nás muselo byť viac, lebo jeden zajac proti stádu volov veľa nezmôže 😉
A najhorší je na tom ten tabuľkový plat, za ktorý to ide robiť naozaj len ten, kto nič nevie...a potom to tu tak aj vyzerá 😞
myslím, že jediná šanca, ako zmeniť dopravnú politiku mesta, je zamestnať sa na ODP.. ?
Reply on: Samo1 #104610:
Skôr keby si ty rozmýšľal menej rigidne. Iný pohľad by bol v poriadku, ale keď ti tu všetci rad radom racionálne vyargumentujú, prečo pravdu nemáš, a ty ich akurát tak začneš urážať (nikto tu nikomu nepochlebuje, napríklad, aby bolo jasno), a zubami-nechtami sa držíš svojich predsudkov namiesto aby si uznal, že na argumentoch protistrany niečo môže byť, tak niečo nie je v poriadku. A keď vkladáš druhej strane do úst veci, ktoré tu ani náznakom neodzneli (toho bolo viac, nie je priestor vymenovávať) a potom sa tváriš ako najväčší geroj, keď vytiahneš argumenty proti týmto fiktívnym tvrdeniam, ktoré s pôvodnými nemajú takmer nič spoločné, tak už dupľom niečo nie je v poriadku.
A tie samoľúbe rečičky - to si hovoril akiste o sebe, však? Ďalší prejav bezzubej pseudoargumentácie.

Skús vytiahnuť svoje ctené päty kamkoľvek na západ od Bratislavy, a opýtaj sa na magistrátoch miest porovnateľnej a väčšej veľkosti na dopravné opatrenia za posledné roky, na stav pred nimi, a na ich reálny dopad. Stačí aj tuhľa kúsok do Brna. Potom, keď sa budeš s otvorenými ústami a od základov vyvrátenými názormi vracať, sa môžeš začať hrať na múdreho.

Dovtedy túto tému končím, môj čas je vzácnejší než aby som ho tu strácal nikamnevedúcimi diskusiami s demagógom tvojho kalibru. Howgh.
Reply on: Samo1 #104615:
vidíš, a centrum mesta, konkrétne Nám.SNP, a hlavne "život" v ňom funguje aj naďalej, aj keď tam už nie sú autá.. Dôvod? ľudia tam môžu v pohode dojsť električkou alebo pešo..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.