Skôr keby si ty rozmýšľal menej rigidne. Iný pohľad by bol v poriadku, ale keď ti tu všetci rad radom racionálne vyargumentujú, prečo pravdu nemáš, a ty ich akurát tak začneš urážať (nikto tu nikomu nepochlebuje, napríklad, aby bolo jasno), a zubami-nechtami sa držíš svojich predsudkov namiesto aby si uznal, že na argumentoch protistrany niečo môže byť, tak niečo nie je v poriadku. A keď vkladáš druhej strane do úst veci, ktoré tu ani náznakom neodzneli (toho bolo viac, nie je priestor vymenovávať) a potom sa tváriš ako najväčší geroj, keď vytiahneš argumenty proti týmto fiktívnym tvrdeniam, ktoré s pôvodnými nemajú takmer nič spoločné, tak už dupľom niečo nie je v poriadku.
A tie samoľúbe rečičky - to si hovoril akiste o sebe, však? Ďalší prejav bezzubej pseudoargumentácie.
Skús vytiahnuť svoje ctené päty kamkoľvek na západ od Bratislavy, a opýtaj sa na magistrátoch miest porovnateľnej a väčšej veľkosti na dopravné opatrenia za posledné roky, na stav pred nimi, a na ich reálny dopad. Stačí aj tuhľa kúsok do Brna. Potom, keď sa budeš s otvorenými ústami a od základov vyvrátenými názormi vracať, sa môžeš začať hrať na múdreho.
Dovtedy túto tému končím, môj čas je vzácnejší než aby som ho tu strácal nikamnevedúcimi diskusiami s demagógom tvojho kalibru. Howgh.
vidíš, a centrum mesta, konkrétne Nám.SNP, a hlavne "život" v ňom funguje aj naďalej, aj keď tam už nie sú autá.. Dôvod? ľudia tam môžu v pohode dojsť električkou alebo pešo..
a to je práve najväčšia výhoda MHD! Mestá môžu byť husto zastavané, a pritom neexistujú zápchy, lebo keď ľudia cestujú MHD, nepotrebujú jazdiť autami a nevznikajú zápchy..
"všetci Petržalčania predajú autá a naskáču do polorozpadnutých autobusov"
Prečo by všetci, ktorí chcú cestovať MHD, museli predávať auto??? Napr. v Rakúsku má väčšina ľudí auto, a pritom do práce jazdia MHD..
A to z nasledopvného dôvodu: MHD je vynikajúca na ceste do pr§áce, lebo nemusíš hľadať parkovanie, a nestojíš v zápchach )pokiaľ existuje preferencia a BUS-pruhy)..
Auto je zasa dobré na veľké nákupy)nemusíš vláčiť tašky v MHD, a na dovolenky..
Toto je úplný základ, a mal by to vedieť každý, kto pracuje v doprave..
Možno presunuli, ale že by s tým boli nejaké problémy?
A k novej veľkej výstavbe - zvykne sa popri tom vybudovať taká infraštruktúra, aby pojala to, čo je teraz a aj to, čo pribudne kvôli novým stavbám. Zatiaľ to ale vyzerá tak, že všetko bude fungovať na cestách, ktoré boli vybudované v 70.rokoch minulého storočia na vtedajšie požiadavky.
"V ideálnom prípade spojenie zo sídliska do centra bez nutnosti prestupu" raz za dve hodiny...
Ďakujem, mňa dostatočne irituje pražský systém "električka odvšadiaľ skoro všade", vďaka ktorému mi tu v slabom čase prejde všetkých 5 električkových liniek okolo domu za 4 minúty a potom 16 minút nič. Fuj.
Z Nám.SNP sa autá presunuli na Staromestskú a čiastočne Mickiewiczovu a Ul. 29.8., a keď sa dočasne zavrie Ul. 29.8., tak sa presunú kus ďalej, ale dokedy to chcete posúvať? A kam? do obytných uličiek? (to sa už deje). Boli nápady ukľudniť nábrežie a Dostojev. rad, ale čo s veľkou výstavbou v tejto oblasti, Mala sa tam dať stavebná uzávera a zo širšieho centra BA spraviť skanzen storočných budov a ciest?
tu nikto nechce zriaďovať BUS-pruhy na tebou menovaných uliciach... My chceme BUS-pruh na Štefánikovej v smere na Kramáre, a na Dlhých Dieloch na Molecovej.. To je všetko.. a na týchto uliciach by k žiadnemu katastrofickému scenáru ako zablokovaniu križovatiek nedošlo.. ?
Vieš si predstaviť, že na 4 pruhových cestách v BA by sa všade zriadili BUS pruhy? Na Šancovej, Karadžičovej, Dostojev. rade, nábreží, Botanickej, Gagarinovej. Skús si to naozaj predstaviť, čo by sa asi dialo. Teoretizovať o chimérach vie hocikto, ale skutočné reálne návrhy sa len tak hocikde nevidia, ani tu.
Hej, z Marsu. ?
Btw. ten článok som celý nečítal, tvoj príspevok áno, ale ako používateľa MHD ma tvoj príspevok odrádza cestovať verejnou dopravou, lebo nemožno očakávať zlepšenie v blízkej dobe. A dozvedel som sa, že nie IAD spomaľuje MHD, ale MHD spomaľuje IAD.
No a k tomu zatváraniu - nám. SNP kedysi prepchaté autami, dnes je tam kľud a vznikli niekde nejaké kolízie? A takto by sa dalo v tomto meste stále niečo zlepšovať.
nadhľad, rozhľad a strategické myslenie? Váš nadhľad je asi z obežnej dráhy, čo keby ste sa trošku držali pri zemi a rozmýšľali aspoň trochu realisticky? Načo by vám boli BUS pruhy aj tam kde nie sú vhodné, keby sa tam autobusy pre zablokovanú križovatku nedostali?. Veď tie BUS pruhy nie sú v lufte. Ja vám tu dávam len iný pohľad na vec, aby ste sa tu neutápali v samoľúbych rečičkách. Alebo je tu vyhradený klub ako pre gayov, iný názor sa nepripúšťa?
Len taká doplňujúca otázka. Kde na západe si toto "rušia komunikácie, ktoré sú 3-4x predimenzovanejšie ako v BA, čím zaťaženie znížia o dve tretiny" konkrétne videl?
Bo čo som ja videl na západe, tak práve v centre mesta (nie v historickom jadre) prerábajú štvorpruhy na dvojpruhy s tým, že "ušetrené miesto" sa prerobí na buspruh, cyklochodník, chodník alebo zeleň. ?
Panobože, čo sme komu urobili... jeden LoLo sem chodiť prestal, ďalší začal...
Ale zasa, aspoň máme lepšiu predstavu, prečo to s našou dopravou ide tak rýchlo a priamo do análneho otvoru. Pokým ju budú riešiť takíto tupci bez najmenšieho kúska nadhľadu, rozhľadu a strategického myslenia, tak sa máme na čo tešiť.
Samo, bodaj by si ty bol prvý, kto sa kvôli celkovému dopravnému kolapsu, zapríčinenému takými ako si ty, nedostane so svojím autíčkom ani len von z garáže.
UFO! Naozaj si spadol z Marsu? Ja len konštatujem stav, aký je a komentujem to, čo si niekto myslí o spôsobe riešenia. Ak sa mi to riešenie nepáči, tak to poviem rovno a nepochlebujem samému veľkému butorovi. Jeho riešenia sú typu: zavrime pre IAD Nový most, všetci Petržalčania predajú autá a naskáču do polorozpadnutých autobusov. Ale to je chiméra, v BA musí ostať základná sieť komunikácií a tú tu ešte nemáme dobudovanú. Na západe rušia komunikácie, ktoré sú 3-4x predimenzovanejšie ako v BA, čím zaťaženie znížia o dve tretiny. U nás zrušenie dôležitej komunikácie by znamenalo v mnohých prípadoch zníženie priepustnosti z nejakej oblasti aj 90%.
Cesty má nastarosti OCH - oddelenie cestného hospodárstva a peňazí naozaj nemá, lebo mu ich nikto nedal, tých pár drobných stačí naozaj na to najhoršie a ešte aj z toho mu uberajú. Ak by chceli opraviť povrch všetkých ciest v BA, tak na to isté miesto by sa dostali až za 400 rokov..... A na tie autobusy z BB niekto asi vyčlenil nejaké naviac peniaze, na opravu ciest nikto nič naviac nevyčlenil.
a inak ešte by som rád vedel, prečo sa v Starom meste používajú najlacnejšie betónové obrubníky namiesto kamenných, a prečo sa na chodníky dáva asfalt namiesto zámkovej dlažby.. úplne sa tým degraduje verejný priestor a historická hodnota Starého mesta..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus
A tie samoľúbe rečičky - to si hovoril akiste o sebe, však? Ďalší prejav bezzubej pseudoargumentácie.
Skús vytiahnuť svoje ctené päty kamkoľvek na západ od Bratislavy, a opýtaj sa na magistrátoch miest porovnateľnej a väčšej veľkosti na dopravné opatrenia za posledné roky, na stav pred nimi, a na ich reálny dopad. Stačí aj tuhľa kúsok do Brna. Potom, keď sa budeš s otvorenými ústami a od základov vyvrátenými názormi vracať, sa môžeš začať hrať na múdreho.
Dovtedy túto tému končím, môj čas je vzácnejší než aby som ho tu strácal nikamnevedúcimi diskusiami s demagógom tvojho kalibru. Howgh.