To ako ľudia pozorne čítajú informácie o výlukách liniek, alebo aj len samotné triviálne CP a zoznam zastávok je vidno denno denne. Tento týždeň sa ma jedna pani na zastávke Vozovňa Petržalka pýtala ako sa dostane na Vyšehradskú,tak som jej vysvetlil, že L98 na Lúčanku a na druhú stranu na L95 (L92 už nechodila nakoľko bolo 19h). Za všetko hovorí aj skoro každodenné dožadovanie sa L95 na Šafku k Antolskej. Skôr ako reklamné nátery by som autobusom dával nátery s nápismi "Nechodím na Antolskú" - teda aspoň tým čo sú pridelené na L95 alebo autobusom na linkách kde sú šoféri bombardovaní neustále trápnymi otázkami podobného typu vyplývajúcih z lenivosti cestujúcich čítať CP. Osobne by som uvítal informačné tabule také ako sú pod Novým mostom alebo na Hl.st. ale myslím, že ľudia sú príliš leniví na to aby hlavu zdvihli k tej tabuli a zaostrili na ňu zrakom
Ja viem, a takisto si myslím, že je super, že v Prahe predlžujú metro a investujú do neho. V tom je Praha ďaleko pred nami, a aj vo veľa iných veciach..
V mojom príspevku som sa vyjadroval čisto len k architektúre ?
Ja na nich nevidím nič zlé ? vždy lepšie ako nič - také ako u nás. My sa nevieme na Slovensku dohodnúť okolo ani jednej posranej Filiálky dohodnúť či tam bude stanica, ktorá je oveľa viac potrebná aby sa dalo vlakom dostať čo najbližšie do centra alebo to dakto odkúpi za symbolickú cenu a postaví tam "bussiness" centrum a Marcelllooo sa bude rozplývať ako tam musia chodiť všetky linky MHD ? Dúfam, že ŽSR ten pozemok nedá nikomu na podobné účely ? Naše stanice metra by vyzerali ako lacné vybetónované krypty s kúskami skla bez ladu a skladu - asi po vzore celej architektúry toho čo sa stavia teraz v BA. ? ? ?
Souhlas s Kuku a částečně i s Papyrem. Faktem je, že v Praze je X jiných míst, které by metro vyžadovaly více (jih Prahy), ale řeči o polích se minou účinkem. Metro prostě přitahuje investory a do pěti let nebude okolí metra v Letňanech k poznání.
Letňany byly postaveny za účelem vybudování velkého dopravního terminálu a velkého záchytného parkoviště P+R pro 700 automobilů, dále obsluha výstaviště a velké plány Prahy na uspořádání LOH. Už vidím nadšené davy Letňanských, kterým pod okny denně projíždějí tisíce automobilů a autobusů. Nicméně souhlasím, že je v Praze mnohem více jiných míst s akutní dopravní situací, které by bylo nutné řešit okamžitě. Včera bylo pozdě. Viz jižní sektor města a absence linky D. Vzhledem k silnému generativnímu efektu metra nemám strach, že by stanice byla obklopena poli dlouhodobě.
To je ovsem pravda. Ackoliv, mne se jaksi porad zda vyhodnejsi nejdriv neco postavit a pak teprve k tomu zavest silne frekventovanou dopravu s obrovskou nabidkou mist. Ten opacny system (postavit metro do pole a cekat, v co se promeni to pole) sice taky jde, ale dokud se to pole v neco nepromeni, zbytecne se utraceji penize za spoustu nevyuzitych projezdenych mistokilometru. A umim si predstavit spoustu celkem huste zastavenych oblasti, ktere nemaji tak luxusni dopravu (co se tyce nabidky poctu mist za jednu hodinu), jako maji nektera pole.
Ono zas ten presun z áut do MHD pod vplyvom zápch nebude okamžitý, zo dňa na deň, ale postupný. Ani tie bus pruhy nebudú všade z večera do rána. Rozhodne si nemyslím, že by mala MHD najprv začať voziť vzduch a až potom začať budovať bus pruh. Aj keď nejakú rezervu treba mnať, nemožno ponechať kapacitu, ktorá bola už pred vytvorením bus pruhu na hrane. Všetko s mierou.
Chápeš, myslela tým v tuneli, toto slovko s rpedložkou vypadlo pani redaktorke. To si si už mohol zvyknúť že redaktorky BA prílohy SME napíšu zvyčajne viac chýb, či už vo faktoch alebo v gramatike či štylistike ako správneho textu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01
V mojom príspevku som sa vyjadroval čisto len k architektúre ?