Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #104491:
"Tie bus-pruhy su celkom slusne lakadlo, no myslim si ze hlavne by sa malo vsadzat na vystavbu kolajovych trati a ich takmer absolutnej preferencii"

Lenže na Štefánikovej koľajová doprava nie je, a asi ani tak skoro nebude. Preto je BUS-pruh jediná možnosť, ako tam vyriešiť dopravu..
Okrem toho tam premávajú nosné linky MHD, v hustých intervaloch, takže ten BUS-pruh tam má jednoznačne opodstatnenie.. nosné linky by mali byť vždy preferované, mať všade prednosť, a nie paralyzované, ako je tomu teraz..
Reply on: Mikimaus #104500:
hmmm, na rok? Stavia tam ípéer, to bude najmenej na patrocnicu... ?
Na racku zacina stavba noveho domu, na mieste uz dnes burajuceho sa pohostinstva. No nadhera, ako sa bude este viac ucpavat racko a ako sa tam premnozia auta. Pocitam, ze pocas stavania, tam budu chodit nakladne vozidla barz jak a stat tam hlava-nehlava. Blokovat cestu a spomalovat MHD a IGK. Na rok je vystarane ? ?
Reply on: Papyr #104498:
Nemyslím sklad predajne ale sklad, z ktorého ma zásobovali. Myslíš, že by niekto ťahal zo 10-20 paleťákov s drahou elektronikou z Rendezu niekam na Hečkovu ? ? Lebo toho bývalo vždy za plné Iveco FobustDaily ? .
Reply on: S499.1023 #104495:
Od kolaji dotiahnes na paletaku 😃 Ale nie ze by som do BA presadzoval zasobovanie MHD, podla mna je to zbytocne a nic neriesiace opatrenie. Akurat som sa trosku chcel zahrat na svetaznaleho a povedat Ikovi, ktory si to nevie predstavit, ze veru aj take veci su teoreticky mozne 🙂
Reply on: Ike #104491:
Sory, ale s tymto tvrdenim celkom nesuhlasim. Lebo bus-pruhy suvisia s kapacitou. Pretoze ked budu bus-pruhy, pripadne ina preferencia MHD, tak vozidla nebudu stat v zapche a pri rovnakom intervale budes potrebovat menej vozov na to aby si mal rovnaku kapacitu. Nehovorim ze bus-pruh je jedina spasa MHD, samozrejme ze treba riesit aj nove vozy, ale myslim ze to treba robit sucasne a nie to oddelovat. ?
Reply on: fanatikmhd #104468:
Dieťa, ukľudni sa a netrep sprostosti.
Reply on: Papyr #104465:
Hmm, som bol dva roky vedúcim predajne na Obchodnej, to by som fakt chcel vidieť, ako by si ma zásoboval električkou... keďže sklad bol na mieste, kam žiadne električkové koľajnice neviedli...
Reply on: enumaelish #104432:
Idiot.
Reply on: Ike #104427:
Ááále, nemotaj, zásobovanie nie je státie.
Reply on: Ike #104491:
Sorry, ale neviem, čo "jednoduché a ideálne" si predstavujem. Zbytočne budem mať napr. aj na Štefánikovej krásné nové autobusy, ak budú stáť v zápche a budú pomalé oproti IAD. Súčasná kapacita napr. tých liniek, ktoré po Štefánikovej chodia, je podľa mňa zatiaľ viac-menej dostatočná, je teda priestor pre pobratie ďalších cestujúcich. BUS pruhy niekde sú dosť dôležitá súčasť riešenia dopravy, samozrejme nie sú všeliek, veď to nikto nehovorí.

Samozrejme že treba zvyšovať podľa potreby kapacitu, ale nemôže sa to použiť ako argument proti budovaniu preferencie MHD. Trochu mi to pripomína tie tvoje a 810zssk argumenty o parkovaní...
Reply on: Martin Fundárek #104490:
Neviem ci je to take jednoduche a idealne ako si pan Ivan Butora predstavuje. Jeho snahu si cenim, ale treba to robit pozvolna... Myslim ze uplne prvou prioritou by malo byt poskytnutie kapacity v bezpecnych a relativne novych vozidlach. Hlavne ta kapacita je potrebna, ak by sme mali transformaciu cestujucich IAD na MHD rozdelit na fazy, tak v uplne prvej by doslova vozidla MHD mali vozdit vzduch... potom tymto vzduchoprazdnym vozidlam nastavit najvacsiu moznu mieru preferencie a az potom moze nastat obmedzovanie IAD.
V opacnom pripade nastane katastrofalny stav a sice narast cestujucich uz pri sucasne nedostacujucich kapacitach MHD... (bez preferencie rovnako viaznucich v zapchach ako IAD, a v tomto ohlade je IAD pohodlnejsie). Tito cestujuci sa potom opatovne vratia k IAD (+ mozno sa k nim pridaju aj dovtedy relativne spokojni cestujuci MHD, pretoze z ich pohladu sa situacia zhorsi). Tie bus-pruhy su celkom slusne lakadlo, no myslim si ze hlavne by sa malo vsadzat na vystavbu kolajovych trati a ich takmer absolutnej preferencii. Stavanie buspruhov tiez nie je riesenie do buducnosti, nie je dobre mat ten falosny pocit. Viem ze pan I.Butora ho nema, no vacsina poslancov si mysli ze vystavbou Bus-pruhu cinnost pre MHD konci..
Sucasna MHD, hlavne do odlahlych casti BA, kde je s nou problem je najhorsi mozny nudzovy variant dopravy - a to si myslim ze by tak hlboko MHD klesnut nemala.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark01 #104392:
ivanbuto na hrad!!! (Alebo aspoň do kresla primátora.)
Reply on: hoppusmark01 #104487:
Bodaj by to bola pravda ❗
Reply on: Ámos #104480:
takže síce si robíš srandu, ale je to naozaj tak.. až na to, že nie 15 vyrobenych kusov, ale 2.. a to sa za tie dva tyzdne stihnut dalo..
Reply on: Ámos #104480:
ha ha ha.. sú tam fotky , na ktorých sú dva takmer hotové autobusy v červenej farbe s plynovymi flasami na streche.. takze pre koho su asi tie autobusy?
Reply on: Erik Pauer #104482:
musíš ísť na "diskuse"-"autobusy a trolejbusy"-"autobusy Tedom"...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.