Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Najvacsia sranda je, ze uzemny plan predpoklada az 3 tunely popod Karpaty, to navrhoval nejaky srandista, ktory predpokladal, ze na ne budu niekedy peniaze 🙂
1. tunel - na Severnej tangente (2.dopravny okruh)2.tunel - Krasnany (za vozovnou) - Lamac (ako je dialnicna krizovatka) (vonkajsi polokruh)3. tunel - Raca (az za Racou smerom na Jur) - Stupava (este pred mestom) (nulty okruh - dialnica)


Inak podla mna by sice ST zlepsila obsluhu prilahleho uzemia autami, ale to by sa zlepsila aj obsluha napr. Stareho mesta, keby sme ho totalne cele zburali a nahradili jednym velkym betonovym parkoviskom 😢 ST by pri vystavbe padli nejake domy a pribudla by nam dalsia cesta ustiaca na Racianske myto, ktore by uplne stratilo charakter namestia (nova cesta popri parku) a stala by sa z neho este nechutnejsia krizovatka 😞
Ja som skor za alternativu tunel Patronka - Jarosova.
HM: to je iba jeden tunel (od Polianok alebo už od krematória) do Rače a dalej estakádou ponad trať až na Galvaniho, to aby si nemusel ťahať tranzit zo západu cez celú Petržalku cez už teraz kapacitne kolabujúci Prístavný most
Okrem toho by bol potrebný aj tunel od Patrónky po zvárak ktorý by riešil vnútromestský tranzit, lebo severná tangenta (ST) v navrhovanej trase nerieši nič.
Moje výhrady voči ST sú aj v príspevkoch #9976 #9985 #9988 #9991
Tak ma napadlo ze ked dosla 7113, tak ako to bude s hlasenim zastavok. Lebo 7112 by uz mala hlasit, zrejme aj 7113, ale co ostatne K2S??? A T6A5? Vsak tie aj hlasili zastavky, aj ked iba Prazske. To je taky ukrutny problem nahrat tam Bratislavske? Vsak elektrickovych zastavok mame v porovnani s Prahou ovela menej. Sice neviem ci sa nenahrava cela databaza... Ale aj tak. Myslim ze by vodici zvaldli stalcit jedno tlacitko na kazdej zastavke (Prazsky system v T6A5) a ak by sa chcelo, tak sa to da spravit zaroven s uvolnenim dopytu. Preco nam vozy stale nehlasia, odhliadnuc od troch trolejbusov, v ktorych to funguje tiez tak vseliako??? Uz je najvyssi cas, vsak BA je snad jedine vacsie mesto, ktore nema akusiticke hlasenie zastavok. Ked som bol v Kosiciach, tak co som isiel T6A5 ev. c. 606, tak normalne hlasila zastavky, dokonca v normalnej hlasitosti - bolo to dobre pocut, ale nerevalo to.
Zdravím priateľov Bratislavy.

Vo včerajšom Večerníku písali (možno ste čítali) ako očovský bača prenajal na Korze na rohu pri čumilovi nebytový priestor za 2.500 Sk/m2 na rok pričom reálne trhové ceny sú za prenájom 10.000 Sk/m2 rok. Mesto si nedalo do zmluvy klauzulu, že nájomca nemôže dalej prenajímať priestory. Takže to nájomca využil a priestor prenajal ďalej za 17.000 Sk/m2 rok s odstupným 100.000 USD. Dobrý biznis, no nie. Ktovie koľko z toho kvaplo, či skôr natieklo 🙂 😞 Primátor môže podpisovať nájomné zmluvy bez súhlasu zastupitelstva ak doba nájmu nepresiahne 10 rokov. Takže ak budú mať v rukách takéto kompetencie takíto a im podobní bačovia, tak sa tu nič nepohne ďalej. Bohužial. 😞
Pokiaľ je najväčší ciel župana infantilná lanovka na hrad pre 18 osôb tak sme najbližšie 4 roky zas v prdeli a stratili sme dalšie cenné roky. A tak som mu veril. Ako ten čas letí, už je vo funkcii skoro jeden rok!!! a čo reálne urobil? Počuli ste o niečom, že by prezentoval, okrem lanovky? Ako sa zastrájal zlepšením dopravy a bla bla bla... a nič. Inak nechápem okým pohľadom sa budú kochať cestujúci z lanovky. Na Petržalku??? Alebo na Rakúsko nech sú už čím skôr doma? kedže má ísť od rybárskeho cechu? A kto ich tam 70-80 ročných nemeckých dôchodkov dokope (obrazne), však kým sa tam pešo došuchcú z pešej zóny tak ich tam bude musieť čakať sanitka nie lanovka.
Dúfam, že aspon nový primátor bude konečne chlap na svojom mieste. Uvidíme.
KLF #10375:
Tak vies ako to dopadne. Napr. co sme boli na verejnej aj odbornej diskusii ohladom metra v BA. Vsetci co tam boli im to iba skritizovali (vratana mna 😉 ) a nikto im nepovedal ze je to dobry napad. A ako to dopadlo? Vysiel v novinach clanok "Navrhy na metro nepresvedcili" (najdes na neho odkaz na imhd v sekcii clanky na webe) a aj tak si to idu stavat. Ale my dobre vieme, ze oni to stavat nebudu, to je iba ohur... 😞

frenky #10379:
Aj ja chodim casto do DNV. Ale neboj sa, DNV je az moc "na riti mesta" aby tam zacali nieco stavat. Skor si viem predstavit Ruzinov, Nove mesto alebo Petrzalku. 🙂

Inac s tymi "stavbami" a cestami po BA mate pravdu a ked sa vam chce, tak sa zgrupnite a porieste nieco. My ako KPMHaRD sme sa uz tatko zgrupli a spravili alternativu k metru, ale vidime ako to dopadlo. Kompetentnych to nezujima, sice sme mali par priaznivych ohlasov, ale potom som pisal dalsei nadvaznosti na to do novin a nic nevytlacili, metro beru ako nutnost. Ludia stale nechapu ze aj tramvaj moze byt dobra. S cestami a stavbami je to ine, tam mate za sebou nazor obyvatelov, ale pri doprave je to inak, do tej totiz nevidia, iba na nu nadavaju. Ani sa im necudujem 😞 Ale kazdopadne vam prajem uspech.
riko: Tunel medzi Poliankami a Racou by neriesil to, co ma riesit tangenta - dopravu v ramci mesta. Tunel by bol vhodny pre tranzitnu dopravu smerujucu z ceskej dialnice na trnavsku a naopak, ale najvacsiu zataz na Sancovej tvori vnutrobratislavska doprava, ktoru by tento tunel eliminoval len v malej miere. Nehovoriac o tom, ze tunel v Raci by aj tak neriesil otazku prepojenia az po Galvaniho ulicu, tam by sa to muselo riesit dalsou estakadou ponad trat. Severna tangenta je riesena ako vnutromestska komunikacia, nie ako tranzitna trasa.

Ked sa mala riesit tranzitna doprava, juzny tah (Mlynska dolina - Einsteinova - Pristavny most) bol uprednostneny jednoducho preto, lebo riesi tranzit pre vsetky prijazdove smery - teda aj z Rakuska a Madarska. Podiel dopravy smerom na CR totiz klesa. Samozrejme negativom riesenia je, ze cely tranzit sa bude sypat cez Einsteinovu.
OKI ! Spravime teda niekedy meeting ohladom planovanej vystavby v Bratislave a ohladom nasich navrhov a pripomienok. Mozno sa aj dohodneme na dalsom postupe.
len strucne, mam pocit ze mam podobne nazory na stavby v bratislave ako to prezuntuje KLF, riko a dalsi. Ak prijmete do chystane spolku aj cloveka laika - studujem netechnicky smer, tak sa rad pridam.
KLF: No o podobe namestia potom...heh...treba to videt tak ze by vznikla obrovska plocha + nam. 1.maja...odbornici by vedeli co s tym...ale...snad urcite by som posunul fontanu...do stredu...nejsom ani proti nejakym okrasnym krom...ard 🙂 ...ale to chces odomna moc aby som mal uplne realnu predstavu co potom...bolo by vela moznosti 🙂
KLF:

ja si tiez myslim,ze by sme sa toreticky mohli dakedy zgrupnut, sadnut si a dat daco dohromady!
byvaly spoluziak: SUHLAS ! 😉
KLF: a keby este postavili jeden tunel od Polianok pod Kamzíkom s vyústením medzi Peknou cestou a depom v Krasňanoch, ako raz písali v staromestkých to by sa centu mesta vydýchlo, ale nie oni idú (chcú, ale dúfam že nepostavia) stavať severnú tangentu ktorá nič nerieši, pri ktorej padne za vlasť celá podstaničná štvrť
riko; no... a sak kto ti tu protireci ? 🙂
KLF: ten tunel na Patrónke sa teraz javí ako absolútna nevyhnutnosť, po otvorení obchvatu Mierová-Senecká sa tranzitná doprava presunula na obchvat ktorý autá vyhodí na Patrónku a tam, ostanú stáť v zápche na semaforoch, kedže je to najužšie hrdlo na celej trase (teda okrem terajšej rozkopávke na Domkárskej, kde SSC zistila že jej chýba po 4 rokoch stavby spomalovací a zrýchlovací pruh pre odbočenie, to sú takí amatéri že by ich mal jedem rad za radom všetkých nakopať, to nikoho za 4 roky výstavby nenapadlo až teraz keď je to už spustené 😞 )
takže na Patrónke sa kamióny a busy posúvajú a možno na 10 signál prejdú križovatku. Keby prešli hladko tunelom plynulou jazdou tak tam bude 10x menej exhalátov ako teraz, ked sa kamióny rozbiehajú.
Najväčšie nešťastie je to že od roku 1998 sú od Japoncov peniaze na tunel pripravené a v tomto roku mal byť otvorený ako nadväznosť na Mierovú-Seneckú, aby sa autá plynulou jazdou pretiahli Blavou bez zastavenia.
NO! Vcelku sa tu zhodujeme na zasadnych veciach !
UROBIME S TYM NIECO ? Vravim - da sa zalozit obcianske zdruzenie... neverim, ze s niecim extra pohneme, ale zas HLAS LUDU co-to mozno este spravi...
Znova pripomeniem Patronku - pumpu sice nechceli, ALE --- maju protihlukovu bariru, co tam nemala byt ! Tunel pod ZOO sa siiiice stavat ma, ALE --- stavia sa uz ???
Myslim, ze by sme mohli nieco dat dokopy.
OK, toto sa MHD netyka moc, ale niekedy by sme ti, co nas toto hlbsie zaujima (riko, frenky, Bon-cu...) mohli zasadnut a pokecat o tom...
teraz stavajú dalšie biznis centrum tuším už V, ktoré má byť najväčšie (taký bordel čo je na križovatke Plynárenskej-Mlynské nivy to svet nevidel) tak som zvedavý či aj DPB prispôsobí hustotu spojov po otvorení, kedže tam má pracovať dalších x-tisíc ludí.
He-he-he-he... 🙂 Ano, nevahal by som skraslovat takymito stavbami Petrzalku alebo stavat administrativne centra a la Polus (MT 1,2, prip.3) alebo Total business centrum kde sidli Pomarancovy fekal. V centre NIE!
COLOR:

ja mam pocit ze 34/6. este neni plynofikovana.Ale uvidime nechame sa prekvapit.

😉
riko:
absolutne s tebou suhlasim,ja si mzslim ze stred mesta by mal ostat taky aky je.A ked si xcu stavat dake hypermoderne budovy a mrakodrapy tak nech si to robia dakde na okraji.
Len nie v DNV lebo tam byvam. 🙂
Idem sa s frenkym presvedcit o splynofikovani tridsatstvorky siestej. Ak niekto mate zlu, ci dobru spravu, nehovorte mi to, chcem sa prekvapit na vlastneoci. Ci uz v dobrom alebo v zlom 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.