Vozovňa v tej lokalite ako uvádzaš plus výstavba trate by boli výborná, ale nie ako náhrada za Hroboňovu! Nie všetky linky budú predsa chodiť do Lamača, Hroboňova môže mať v budúcnosti funkciu menšej vozovne na výpravu niektorých liniek (203, 207, 212, pokým nebude vozovňa v Prievoze aj 201 a 202). Lokalita Hroboňovej má podľa mňa strategický význam aj do budúcnosti, preto nevidím dôvod na jej zrušenie, iný ako súkormný záujem niekoho.
Moj ideal:
Konecna CityBusov, elektriciek a RegioBusov a tiez P+R parkovisko.
Lenze to by sposobilo kolaps elektrickovej dopravy, teda toto je mozne jedine v pripade, ze sa zacnu kupovat / stavat vacsie elektricky. Ako tu uz bolo spravne podotknute, zvysovat interval na Karloveskej radiale uz velmi realne nie je.
Pokial viem (samozrejme sa mozem mylit), tak investor tam ma vybudovat minimalne vozovnu pre busy. Keby sa k tomu pridali aj t-busy a eliny tak to by bola parada, ale ci to tak bude..
V prípade, že by došlo k zrušeniu Hroboňovej, sú už úvahy o mieste jej náhrady?
Ja by som v takom prípade ako vhodné miesto v západnej časti mesta videl Lamačskú bránu (spolu s vozovňou autobusov a električiek). Ak by bolo podmienkou získania pozemkov pre investora vybudovanie novej vozovne v tejto lokalite spolu s výstavbou trate Patrónka - Lamač - nová vozovňa, tak som za premiestnenie všetkými desiatimi
Ešte ohľadom výmeny vedenia... dnes som sa informoval, a zatiaľ sa ide robiť iba úsek pred vozovňou, samotná vozovňa nie, práve kvôli neistote o jej budúcnosti. Aj keď vraj projekt už bol pripomienkovaný, schválený, ale teraz to stojí. ?
clovek co nadobudne parcelu v hodnote 2 000 000Sk a chce z nej vytrieskat 20 000 000 Sk je pre mna zlodej, chamtivec a spekulant... aj ty sa mu skladas na jeho spekulacie... zda sa ti to spolocenske?
rovnako je zlodej ten co ti zbura rodinny dom a vykompenzuje ti to 1i bytom v panelaku, ako to robili socialisti...
Ak si typicky Slovak a stikas si kvoli revizorovi tak ano. Ak si atypicky Slovak, ktory si stika lebo vyuziva urcitu sluzbu za ktoru si prevadzkovatel stanovil urcitu cenu (co je jeho pravo) tak to skoda penazi nie je.
Jediné riešenie - celé zvesiť dole. Keby TSV nechal visieť tie podvesné výhybky, ktoré som spomínal a ktorým nič nechýbalo a ťahové použil na náhradu Ohio-Brass, tak nemá žiaden problém.
Ešte k (c), tá výhybka je v takom stave, že pokiaľ ide cez ňu voz s nejakou "horšou" hlavou v smere 212, letí ľavý zberač von aj pri rýchlosti 5-8 km/h.
Ad 1) No veď tí, čo majú lobné vo vrecku, ak ho teda majú, ju zachraňovať nebudú, tak som to ani nemyslel... Ja som zvedavý, s čím prídu, že kde by chceli mať náhradu a prečo je to celé výhodné hlavne pre MHD a DPB.
Ad 2) Je to vraj odkaz od TSV.
a) To je tá zbiehacia medzi vychádzajúcou 207 a prichádzajúcou 204?
K zvyšku príspevku, zase si ma doplietol, už musíš spraviť tú prednášku o armatúrach a výhybkách, možno nie som jediný, kto má záujem. ?
ivanbuto
Ad 1) No veď tí, čo majú lobné vo vrecku, ak ho teda majú, ju zachraňovať nebudú, tak som to ani nemyslel... Ja som zvedavý, s čím prídu, že kde by chceli mať náhradu a prečo je to celé výhodné hlavne pre MHD a DPB.
Ad 2) Je to vraj odkaz od TSV.
a) To je tá zbiehacia medzi vychádzajúcou 207 a prichádzajúcou 204?
K zvyšku príspevku, zase si ma doplietol, už musíš spraviť tú prednášku o armatúrach a výhybkách, možno nie som jediný, kto má záujem. ?
(A malo byť Suchý Mlyn samozrejme. ? )