A čo má byť? Súkromný majetok je v civilizácii nedotknuteľný. Kto zastáva názor, že ten, kto chce zo svojho pozemku vytrieskať čo najviac, koná "protispoločensky", je u mňa ruskoslotoficovec.
1) Už vidím ako niekto, kto má vo vrecku tučné lobbné od developera, zachraňuje vozovňu, že tam je nové vedenie ? .
2) To ovedal Konárik osobne alebo všeznalý Karol Z.?
a) Ak nie sú ND, tak prečo Tretie Skupenstvo Vody nedávno zavesilo fungl novú Ohio-Brass tozjazdovú výhybku v úlohe zjazdovej na Gaštanovú?
b) Ak nie sú ND, prečo Tretie Skupenstvo Vody rýchosťou svetla likviduje nové a pohodové podvesné výhybky a kríženia (YMCA, Záhradnícka x Svätoplukova, Stromová x Vlárska atď.) a staré Ohio-Brass necháva visieť? Odpoveď: Lebo podvesné armatúry sa musia pravidelne udržiavať a to Steam Melody Boys neľúbia.
c) Ak sa tá výhybka pokazí, tak tam proste TSV do 48 hodín namontuje novú ťahovú výhybku, to sa dá úplne jednoducho bez rekonštrukcie celej križovatky, ťahové výhybky ESKO aj ELEKTROLINE sú s armatúrami Ohio-Brass/ČKD/Elektrovod/ELBA plne kompatibilné. To si nedovolí, urobiť "buď alebo".
Tretie Skupenstvo Vody kalí vodu, Pri Suchom mlyne (nie Suchého Mlyn ? ) mu mala dávno padnúť priamo na hlavu, aby sa spamätal.
Vozidlo 27Tr je asi tak konkrétne ako jadrový autobus SOR. Proste je to označenie, ktoré vychádza na ďalšiu generáciu, Slintyhnus to už asi nebude, šotouši si šepkajú, že to bude Trotlíno ale kľudne to ešte môže byť aj Gitáro.
Všetky cestovné poriadky lepené na plechoch sú kopírované z predtým vytlačených papierov, žiaden nie je pôvodom priamo z tlačiarne. Na tom oddelení kde sa poriadky tlačia to funguje tak, že pri zmene linky sa vytlači jeden kus z každej zastávky, uskladní sa v skrini a vždy keď vylepovač potrebuje, tak sa mu to okopíruje. Niekedy keď je zmien veľa, tak to nestíhajú, a kvalita je horšia, niekedy vidno, že tie CP sú na papieri trochu nakrivo alebo je horšia tlač. No ale raz si pamätám, že som videl pri jednej vozovni CP vo veľmi zlej kvalite, a dozvedel som sa, že to bolo údajne preto, že vylepené CP zo zastávok niekto strhol a keďže vo vozovni nejaké také CP tiež mali, okopírovali ich priamo u nich, kde s tým nemajú moc skúseností a výsledná kvalita bola horšia. Ale na Dvoroch to asi nebolo takto..
Napr. keď sa pri ceste do 3. krajín budú na teba pozerať ako na občana SR. Napr. na ceste do USA potrebuješ vízum a aj keď imigračnému úradníkovi budeš tvrdiť aký si ty Rakúšan, pozre pas a povie: Musíte mať vízum.
Ak by ťa teoreticky odsúdili v nejakom Alžírsku, tak basu, ak by si ju chcel odsedieť inde, by si nešiel odsedieť do Rakuska ale do SR.
Nemôžeš byť rakúsky sudca, vojak a pod. lebo nemáš občianstvo.
O tvojej internetovej etike si rozpravaj v Rakusku, pseudorakusan. Neviem co je zle na reagovani v jednom prispevku, skor naopak, menej sa tu potom veci stracaju.
A postupuje sa niekde na svete vôbec tak ako píšeš v bode a)? Lebo ani v brutálne kapitalistickej Amerike to nevyzerá, že by mali problémy niekde postaviť cestu tak ako je to u nás.. Ako to je tam?
Ja viem,ale tie najzakladnejsie uz z dialky rozpoznatelne znaky su z vonku.. a neviem komu som to hovoril ale ten doticny si myslel, ze tam temer nie su... preto som to tak zo zakladu... Ono setky serie sa vzajomne od seba dost lisia ale ja som povedal cela preto pretoze na nich je to najviac vidiet...... Ale suhlasim s tebou na 100% ze sa lisia kazdy cm2!
hlúposť! rozdiel je cela nová karoséria! Dokonca dizajn 3. generácie bol robený v Nemecku.. to len tak mimochodom.. Keď už máš internet, tak si tam nájdi fotky 2. a 3. generácie a môžeš začať porovnávať. Každý jeden cm2 tej karosérie je iný ako u predchádzajúceho modelu..
Nabudúce si to radšej over, kým niečo vypotíš..
810zssk