Reply on: Valec #102556:
Popravde uvedeny clanok nepovazujem za dostatocne kvalitny a to aj z dovodu ze som nemal dostatok zdrojov a miestami som ho napisal trochu chaoticky. Skor by som na bid.sk dal nejaky kratky popis od niekoho priamo z BIDky... zatial..
Pistuch
ked si rozoberieme elinu T3 ktora ma 2 podvozky po 2 trakcne motory ktore vytvaraju teplo + zrychlovac (ktory sluzi na plynuly rozjazd a brzdenie) a ten vytvara teplo najvecie.....trakcne motory a zrychlovac su chladene motorgeneratorom na ktorom su po bokoch chladiace ventilatory a s tym kurenim je to tak..kurenie z voza alebo do voza sa prepina pakou ktora je vo vozidle pri druhych dverach tak si vies asi predstavit ake je lahke ho prepnut a vodic si nic nemusi vsimnut ...2hy sposob kurenia je spiralami vo vozidle a ovlada sa prepinacom pri lavom kolene vodica...takze moze kurenie zapnut aj nevedomky aj ked si neviem predstavit ako sa to da :)))