Andrej008:
Ja to vidim trochu inak. Ako strojar ti mozem zodpovedne povedat ze Karosa B741 je totalne odflaknuty voz s mnozstvom konstrukcnych nedostatkov. Tu nejde o vekovy rozdiel medzi Ikarusom a Karosou ale o to ze Karosa je vseobecne zvratena konstrukcia. Staci si pozriet co ti B741 stvara pri rozjazde (vlek sa ide oskret o zem). Dalej je to vec interieru. Klb je tiez kapitola sama o sebe. Preco ma rada 900 asi nemecke klby??? Asi preto lebo v Karose nedokazali skonstrouvat vlastny klb ktory by za nieco stal. Iny dovod nevidim. Dalsou vecou je zivotnost autobusu. Zober si ze napriklad takemu Ikarusu 280 ev. c. 4936 v podstate nic nechyba. Pritom ma uz 13 rokov, co je na autobus vela. Porovnaj si ten voz s lubovolnou karosou ktora este nepresla generalkou a samozrejme nie s najnovsimi, ale s vekovo podobnymi vozmi. A udrzbu dostavaju tie vozy rovnaku, to mi snad das za pravdu. Porovnaj si stav podlahovej krytiny v Karosach a v Ikarusoch 280. Karosy maju podlahu potrhanu, poprelepovanu, miestami dokonca priklincovanu, o roznych typoch podlahovej krytiny ktore sa daju najst v jednom voze ani nevravim. A pochybujem ze takato vec, ako podlahova krytina ma nieco spolocne s technologickou vyspelostou vozidla. To iste plati o sedadlach. Zaujimave ze v Ikarusoch 280 sa neprepadavaju a svojvolne neparaju. V karose su prepadnute sedadla uplne bezne, castokrat je aj operadlo zlomene - najma na dvojitych sedadlach. A pritom tie busy jazdia na tych istych linkach a vozia tych istych cestujucich - teda aj tie tie iste hovada co to nicia. A tato vec tiez nie je spojena s technologickou vyspelostou vozidla. Ale ked su veci ako konstrukcia karoserie, interieru, typu podlahovej krytiny, sedadiel, etc. ako tvrdis vysledkom technologickej vyspelosti, tak potom je Kaosa dvojnasobny srot. Lebo konstrukteri vedome museli ratat s tym, ze ked to poddimenzuju tak sa to rozsype, no nie??? Ja za ich yebnutost nemozem. Lebo pustit z vyrobnej linky nieco ako vozy 741 a neskor 941 a 961 je uz absolutny smejdizmus.
Ja to vidim trochu inak. Ako strojar ti mozem zodpovedne povedat ze Karosa B741 je totalne odflaknuty voz s mnozstvom konstrukcnych nedostatkov. Tu nejde o vekovy rozdiel medzi Ikarusom a Karosou ale o to ze Karosa je vseobecne zvratena konstrukcia. Staci si pozriet co ti B741 stvara pri rozjazde (vlek sa ide oskret o zem). Dalej je to vec interieru. Klb je tiez kapitola sama o sebe. Preco ma rada 900 asi nemecke klby??? Asi preto lebo v Karose nedokazali skonstrouvat vlastny klb ktory by za nieco stal. Iny dovod nevidim. Dalsou vecou je zivotnost autobusu. Zober si ze napriklad takemu Ikarusu 280 ev. c. 4936 v podstate nic nechyba. Pritom ma uz 13 rokov, co je na autobus vela. Porovnaj si ten voz s lubovolnou karosou ktora este nepresla generalkou a samozrejme nie s najnovsimi, ale s vekovo podobnymi vozmi. A udrzbu dostavaju tie vozy rovnaku, to mi snad das za pravdu. Porovnaj si stav podlahovej krytiny v Karosach a v Ikarusoch 280. Karosy maju podlahu potrhanu, poprelepovanu, miestami dokonca priklincovanu, o roznych typoch podlahovej krytiny ktore sa daju najst v jednom voze ani nevravim. A pochybujem ze takato vec, ako podlahova krytina ma nieco spolocne s technologickou vyspelostou vozidla. To iste plati o sedadlach. Zaujimave ze v Ikarusoch 280 sa neprepadavaju a svojvolne neparaju. V karose su prepadnute sedadla uplne bezne, castokrat je aj operadlo zlomene - najma na dvojitych sedadlach. A pritom tie busy jazdia na tych istych linkach a vozia tych istych cestujucich - teda aj tie tie iste hovada co to nicia. A tato vec tiez nie je spojena s technologickou vyspelostou vozidla. Ale ked su veci ako konstrukcia karoserie, interieru, typu podlahovej krytiny, sedadiel, etc. ako tvrdis vysledkom technologickej vyspelosti, tak potom je Kaosa dvojnasobny srot. Lebo konstrukteri vedome museli ratat s tym, ze ked to poddimenzuju tak sa to rozsype, no nie??? Ja za ich yebnutost nemozem. Lebo pustit z vyrobnej linky nieco ako vozy 741 a neskor 941 a 961 je uz absolutny smejdizmus.
Bioraver
to tie grafikony sa podobaju na tie na zeleznici ? alebo ako taky grafikon potom vyzera ? ako sa podla neho urobia cestaky ? toto keby mi niekto vysvetlil.
SVK-ENG->preco by sme preboha mali prehrat !!! sak v anglicku hraju nemeth,varga,balis.sak oni maju iox futbal tak prekuknuty,ze jurkemikovi urcite poradia taku taktiku na anglicanov,ze ti nebudu vediet,ze kde je sever...:-)