Nezadali, lebo sú to Maďari ? . Oni si proste objednali Combino, lebo je to pekné, moderné a Siemens . Možno si na to objednávanie najali Ámosa . Neviem, záleží na zmluve.
BANSKOBYSTRICKE KLBAKY V BRATISLAVE?
Podla informacii na Bystrickom fore by sa klbove vozidla DPMBB (Banska Bystrica) mali prenajat do Bratislavy ? Nevie niekto kompetentny / do zakulisia vidiaci tuto informaciu potvrdit, alebo vyvratit?
Mozno ze sa mylim, ale ja som to pochopil skor ako sluzbu pre nevidomich, kedze stlacenim sice zelenu na semafore neovplyvnis, ale spustis tym zvukovy signal oznamujuci farbu na danom semafore pre chodcov.
Podobne je to na krizovatke Kosicka-Prievozska, alebo na Prievozskej pri Apolle (a urcite aj inde).
Nezadali si správne parametre s akými mali byť vozidlá vyrobené,alebo čo? Chcem sa ťa spýtať či môže zákazník (DP) žiadať finančné odškodnenie alebo finančné zabezpečenie prác potrebných spôsobeným chybnými parametrami vozidiel? Môže sa takýchto vecí domáhať?
Ozaj ako má vyzerať električka ktorú sa chystá vyrábať Solaris?
Jenže Combino Supra pro Bp. je náhrada za dvě anakondy, ne za dvě téčka ? . Já bych ho tedy nechtěl ale ne kvůli cene ale kvůli tomu, ze na sedačkách nad koly se prakticky nedá sedět. Taky věřím, že Schadefabrika dokáže dodat dobrou tramvaj, zejména když si Doubek přestane vymýšlet šotovyfikundace. A taky doufám, že Porschetry se co nejdříve odstřelí do Šalingradu nebo do Vratislavi. Díky za pozdrav, předám ? .
Ale Combino pre Budapesť ma 54metrov a 15T 30m. Takze meter kombina stoji 2,3mil SKKa meter 15T (ratam 30m lebo neviem presnu dlzku) bude stat 2,97mil. SKK. Myslim si, ze rozdiel v cene 29% je dost!
Kontrakt na 40 Combin pro Budapešť byl podepsán za 150 mil. Eur.http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2006040009 Počítal jsem kurz 30 Kč/Euro. Proto mi vyšla cena 112,5 mil. za kus. Pokud budu počítat kurz 26Kč/Euro, bude cena 97,5 mil. Kč. To je pořád výrazně víc než za tramvaj 15T. Pokud se podaří tramvaj 15T rozchodit a vychytat na ní mouchy, bude těžko hledat (technickým řešením) konkurenty. Ale nepředbíhejme, ještě je brzy.
Každopádně díky za vysvětlení ohledně Mnichova. Nevěděl jsem, že chtíč byl na straně Siemensu.
? parádny príspevok, toto je to čo ma štve na 4,11 a 14 keď chcem ísť do TESCA z Račka alebo Trnavského mýta, že električka stojí až na Jesenského a predtým na Mariánskej ktorá je tiež ďaleko. Naproti tomu v druhom smere sú Kamenné.nám. a Mariánska doslova nalepené na sebe a potom po Mariánskej na Odborárske zas diera.
Neuvažuje sa v dohľadnej dobe s rekonštrukciou Špitálskej a aj upravené polôh zastávok? Nedal by sa spraviť trojuholník zastávok Nám.SNP/Kamenné námestie?
Opakujem, ak to priamo zlepsi premavku MHD tak ano. Ale nie len tak ("vsak MHD to urcite pomoze"), lebo to IADistu (az na par vynimiek) v sucasnom stave neprinuti presadnut na MHD.
A kde električka už prednosť chodcom dávať nemusí, tam sa nachádza nejaký "špeciálny" Švantnerov semafór, ktorý dáva prednosť chodcom zásadne pred prichádzajúcou električkou.
Hustosť zatávok by bola v centre adekvátna až vtedy, keby sa vybudovala minimálne zastávka Vazovova pre Daňovým úradom a nejakým spôsobom sa vyriešili vzdialenosti na Špitálske a Krížnej, lebo:
Kamenné nám. (180 m) Mariánska (640 m) Odborárske nám. (350 m) Legionárska
Legionárska (560 m) Americké nám. (250 m) Mariánska (630 m) Jesenského
(Vzd. sú približné)
Nielenže sú zastávky rozmiestnené veľmi nerovnomerne v danej trase, dokonca nie sú rozmiestnené rovnomerne ani z pohľadu na smery.
pepino23
Podobne je to na krizovatke Kosicka-Prievozska, alebo na Prievozskej pri Apolle (a urcite aj inde).