Ale to, že mrzneš na zástavke, nie je vina ich vozového parku. Takže porovnávaš jablká a hrušky a nedal si žiadny argument k tomu, že by SL mal lepší vozový park (iba k tomu, že mali k dispozícii viac vodičov).
Poviem ti to jednoduchým sedliackym jazykom, ako pravidelný zákazník Slovak Lines z regiónu Záhorie som nikdy žiadny problém nemal a doviezli ma vždy, okrem jednej poruchy, tam, kam som potreboval. Teraz mrznem na zastávke ako taký idiot aj hodinu, lebo Arriva to nezvláda. Toľko môj názor. Radšej stará Karosa ktorá príde, ako nový Crossway, ktorý ani nepríde.
nemyslím si, že pri 15 ročných Karosách z druhej ruky si môžeme dovoliť povedať, že to tu mali dobré max. tak obstojné. Napriek tomu, že SOR-y nemôžem vystáť, vždy lepšie ako tie Karosy.
Slovak Lines plánoval autobusy Setra na medzimestskú dopravu, ktoré sú neporovnateľne lepšie ako súčasné nové autobusy aktuálneho dopravcu. Fandím Slovak Lines, nech sa vráti, mali to tu celkom dobré.
Tak základ je, aby nešli po diaľniciach a za Belehradom to stočili na Temešvár a potom smer Ukrajina a domov. Alebo sa môžu rozdeliť. Zarzo by z toho mohol spraviť medzinárodný mobilný naborovy deň aj so sprievodným programom.
Autobusovú stanicu máme. Ak si si to kvôli svojej zaslepenosti a nenávisti voči developerom nevšimol, rád ti ju ukážem. Nerob zo seba Fica a nešír tu klamstvá.
rozhodne nie som obhajca súdruhov z nemeckých železníc, to čo predvádzajú je skutočne "Saigon" .... no realitní agenti, ktorí urobili z Bratislavy jediné hlavné mesto v Európe bez autobusovej stanice nemajú akékoľvek morálne právo niekoho kritizovať