Neviete niekto ktore pokladne ZSSK v BSK stale vydavaju povodny format cestovnych listkov (tie siroke)? Nedavno ich este mali v Devinskej Novej Vsi, su tam stale? Vopred vdaka ?
BB cenu nezverejnila,ale ano su hned k dispo, prichodom CNG Shitelisov do BB uz 961tky takemr vobec nezasahuju do premavky a 941tky museli prichodom SkodoSORov vyradit.
Inač posledné týždne z Nemeckých bazárov zmizol veľký počet Mercedesov O405G a O405GN. Žeby sa niečo chystalo? ? Pred pár týždňami ich tam bolo okolo 90 kusov a dnes som ich tam našiel cca 30 kusov.
Pochybujem, ze by ich DPB ziskal za 4000€/ks forever Ano, aj ja bych isiel po novsie, ale tak, v nudzi darovanemu konovi na zuby nehlad. Za necelych 20 000€ mat 6 autobusov v parku, z toho 4ks velkokapacitne vozy..... Why not?
Inak ma BB dakde k dispo tieto vozy? Resp za kolko?
Nie zeby som chcel nejak rýpať, ale nespomínal DPB že má akútny nedostatok prevádzkyschopných vozidiel?
Pokiaľ dobre rátam, tak za necelých 4000€ kompletné B941 (Dobre, nie je to zrovna dačo ultra) aspoň ako posila dokým sa nedorieši stav dokúpením nových vozidiel. Rýchlo a okamžite k dispozícii 4ks 941, a 2x 932. Minimálne je to modernejšie než to čo nám behá na cestách (B741)....
pri vete "Nedávno som si len tak zo srandy približne vypočítal priemernú rýchlosť električky č.4 na trase Molecova-Trnavské Mýto, pričom brzdenie pred zastávkami a rozbehy po som nepočítal a odhadom mi vyšlo číslo okolo 20km/h." som prestal citat.
je to blbost.
Tomu aj uverim ze to ma kapacitu 179 ludi , ale Skoda 31 Tr v BA 166 ludi ? Ked stat budes moct len vo dverach , potom v ulicke kde sa budes musiet kazde zastavenie o niekoho obtierat alebo potom v klbe ktory sa moze zlomit.
Práveže k tejto klimatizácii nie sú dostupné na internete žiadne údaje. Tie obrázky čo ti nájde sú síce modely Eberspächar-u avšak iné. Písal som priamo výrobcovi či mi nemôže zaslať datasheet danej klimatizácie tak uvidím či bude taký ochotný.
Už v podmienkach tendru boli vyžadované okná, ktoré je možné zamknúť pred otvorením takže malo by ísť o klasické zamykacie okná. Osobne tú zmluvu považujem za dobre navrhnutú, ktorá sa chráni pred viacerými problémami.
Praveze klima by mala byt typovo ina v NB18 a 30,31 Tr. V NB18 je pisana nejaka CARIER SUTRAK , zatial co nove trolejbusy budu mat Eberspächar Sutrak AC 515 . Uz aj ked vygooglis obrazok tej klimy tak mi vyhadzuje ine obrazky.
A zamykacie okna nie su nahodou myslene tak,ze tam bude len ta rucne ovladatelna poistka ako mavali stare Karosky ci Tedomy