Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj76 #192222:
Ty si dalsi z tych expertov co si mysli ze firma ma robit vzdy len jedinu (tu prave najdolezitejsiu) cinnost a nenajdolezitejsie veci proste nerobit?
Reply on: Valec #192220:
No ja s 2 metrami tam asi nenastupim ?
Reply on: Juraj76 #192222:
ano ano, uz to vidim. DPB kontaktuje vyrobca: "poziciame Vam bus na dva tyzdne, tri mesiace, rok,..."
"Nie nie nie, my sa musime sustredit na dolezitejsie veci!" Polozi telefon a dalej hra solitaire.. ?
Je síce pekné, že DP ide skúšať nejaký autobus, ale to je pramálo. Tu už treba kúpiť nové vozidlá a nie iba prenajímať alebo testovať autobusy na veľmi krátky čas. Takáto činnosť DP nič nerieši. len ukazuje, že jeho prioritou sú menej podstatné veci a dôležité sú pre neho treťotriedna záležitosť. To sa ukazuje aj pri projektoch, na ktoré dostáva peniaze z eurofondov. Nové zatrolejovanie je podľa mňa oveľa menej dôležitejšie ako kúpa vozidiel. Ale dostáva prednosť. Hanba.
Reply on: Valec #192220:
No ja s výškou problém mať dole nebudem hore možno kvôli klíme aj hej (1,75m) ale dúfam že nevyhlásia tender na dodávku xx double deckrov oveľa radšej by som videl solarisy urbino v metro dizajne
Reply on: Marek1978 #192212:
„Cestujúci okrem zaujímavého dizajnu autobusu určite ocenia aj jeho nízkopodlažnosť spodnej časti vozidla a jeho vybavenosť klimatizáciou. Poskytuje však aj ďalší komfort: široký nástupný priestor pre ŤZP občanov, moderný interiér a tiež komfortné sedenie."

Cestujúci určite ocenia aj nízku výšku stropu (cca 1,85m) na dolnom aj hornom poschodí, na hornom poschodí je bonusom klimatizačná jednotka zasahujúca do priestoru pod stropom, kde si budú môcť studeným vzduchom ochladiť čerstvo rozrazené čelo. Komfortné sedenie sa nachádza predovšetkým "v trojke" v zadnej dolnej časti pod schodmi.
Reply on: Mike #192218:
to bude specialna zastavka v podjazde, na ktorej sa bude vystupovat cez strechu ?
Reply on: Marek1978 #192212:
Ináč zastávky Hodžovo námestie a Zochova znamenajú, že keď zastaví ako tbusy potom pôjde doľava a otočí sa na Suchom mýte o 180 stupňov a potom na Hodžovom zasa doľava? ?
Reply on: Mike #192216:
Takze preto X13 az od septembra....najskor musia otestovat a "vysutazit" 2 poschodove autobusy na nu ?
Reply on: Marek1978 #192212:
Taká trasa... to ho radšej mohli vypraviť riadne na poradie X13 ?
Reply on: Marek1978 #192212:
Zrazu môže jazdiť aj pod drôtmi ? .
Reply on: Marek1978 #192212:
A to ako nepojde na Dlhe Diely? ?
Reply on: MatejBA #192211:
Presny obchodny model nepoznam, ale to co sa tam siri nie je bezne vysielanie RE. Trvat by to malo kazdopadne len pocas leta.
Reply on: 810zssk #192208:
Ako myslis, ze si expres kupil cas v Radio Point a v podstate aj ta hudba s jinglami je len forma reklamy? 🙂
Reply on: Pe67 #192209:
Náhodou mne sa to páči... 🙂 miesto tých nezmyslov čo tam trepú obvykle aspoň trochu hudba
Reply on: yolis #192202:
Pravda, je aj lepšie rádio.
Reply on: MatejBA #192207:
Hlavne treba dodat ze to co tam hra nie je Radio Expres (staci si pustit Expres cez mobil ked budete stat na zastavke a uvidite ;)), len nejaka hudobna slucka prekladana jinglami a promom Expresu.
Reply on: yolis #192202:
Co je moc? Ze miesto pol hodiny reklam a pol hodiny sprav, ktore sa opakovali kazdych 5 minut, tam je konecne aj nieco ine? Ja som rad, ze to nahradili inym radiom a aj cas mi ubehol rychlejsie, kym som cakal na svoj spoj 🙂
Reply on: AAA #192203:
To je otazka ako aky je racionalny dovod ze predlzenie TT v Ruzovej doline bude trvat 4 mesiace... EU potrebuje nejak podrzat zamestnanost ked uz je to z fondov. Len by ma zaujimalo ako a kolko hodin prace si realne uctuju.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.