VNÚTROŠTÁTNE LÍSTKY NA ZSSK OD REGIOJETU A NAOPAK
Dnes som si prvýkrát kúpil lístok na rýchlik ZSSK v Zákazníckom centre Regiojet. Cena je rovnaká ako u ZSSK, lístok vyzerá rovnako ako tie na vlaky Regiojet.
Prekvapilo ma, že sprievodkyňa ZSSK (cestou tam aj späť) lístok veľmi rýchlo vizuálne skontrolovala, ale nedala na neho pečiatku, ani nespravila fajku perom a ani ho "nepredierkovala". To je bežný postup? A čítačky kódov ZSSK dokážu rozlúštiť aj kód na lístku z Regiojetu?
Ozaj aj pri kúpe v pokladni ZSSK na Regiojet napr. do Dunajskej Stredy je cena rovnaká ako keby to bolo kúpené v Zákaznickom centre Regiojet?
Čudujem sa, že Regiojet stále nepredáva lístky na svoje dotované vlaky cez internet. ZSSK ich v tomto poriadne predbehla, keď u nich (na dotované vlaky ZSSK) sa dá kúpiť lístok cez internet - a to so zľavou 5 %, aj cez web optimalizovaný pre displeje mobilných telefónov, nemusí sa tlačiť a nie je vydaný na konkrétny vlak. Regiojet nemá ani len ten web optimalizovaný pre mobily...
Z vyššie uvedeného vyplýva, že keď je vôľa, tak aj firma so 100% vlastníctvom štátu dokáže (aspoň niečo) kráčať s dobou = využívať moderné technológie. Podobne aj knižnice (UK SAV, CVTISR či Univerzitná knižnica) čo sa týka ich informačného systému [objednávanie výpožičiek kníh cez internet] nie sú nejaké spiatočnícke.
Dnes som si prvýkrát kúpil lístok na rýchlik ZSSK v Zákazníckom centre Regiojet. Cena je rovnaká ako u ZSSK, lístok vyzerá rovnako ako tie na vlaky Regiojet.
Prekvapilo ma, že sprievodkyňa ZSSK (cestou tam aj späť) lístok veľmi rýchlo vizuálne skontrolovala, ale nedala na neho pečiatku, ani nespravila fajku perom a ani ho "nepredierkovala". To je bežný postup? A čítačky kódov ZSSK dokážu rozlúštiť aj kód na lístku z Regiojetu?
Ozaj aj pri kúpe v pokladni ZSSK na Regiojet napr. do Dunajskej Stredy je cena rovnaká ako keby to bolo kúpené v Zákaznickom centre Regiojet?
Čudujem sa, že Regiojet stále nepredáva lístky na svoje dotované vlaky cez internet. ZSSK ich v tomto poriadne predbehla, keď u nich (na dotované vlaky ZSSK) sa dá kúpiť lístok cez internet - a to so zľavou 5 %, aj cez web optimalizovaný pre displeje mobilných telefónov, nemusí sa tlačiť a nie je vydaný na konkrétny vlak. Regiojet nemá ani len ten web optimalizovaný pre mobily...
Z vyššie uvedeného vyplýva, že keď je vôľa, tak aj firma so 100% vlastníctvom štátu dokáže (aspoň niečo) kráčať s dobou = využívať moderné technológie. Podobne aj knižnice (UK SAV, CVTISR či Univerzitná knižnica) čo sa týka ich informačného systému [objednávanie výpožičiek kníh cez internet] nie sú nejaké spiatočnícke.