Pokial ide o 91, najidealnejsie by bolo zahustit takt s tym, ze vykony by sa zobrali z 90/801, ktore by premavali len medzi Cunovom a Rajkou/AVS. Len to by niekto musel rozmyslat ked robil ten projekt na 801.
Hups, tak to mi nejako ušlo ?
Každopádne, cestujúcich na 91 a 191 v posledných rokoch dosť pribúda, takže kĺby by som určite cez pracovné dni už nemenil.
Zmluva o výkonoch nie je celoročná nemenná dogma. Pokiaľ viem tak ušetrené km z 91/191 boli použité na predĺženie 90 a zavedenie intervalu spolu s 801. Takže dokopy by to mala byť 0. A výmena krátke/kĺbové medzi 9194 bola vraj objednávateľom aj odsúhlasená...
Táto situácia nikomu nevyhovuje. Aj krátke vozy (niekedy aj 9,5-metrové) na linke 94 bez zmeny intervalu sú absolútne nepostačujúce. Po prvej väčšej dodávke nových vozov by sa mal okamžite vrátiť predošlý stav – kĺbové vozy na 94 a hustejší interval s 12-metrovými vozmi na linke 91. Nakoniec, bola vôbec takáto zmena reflektovaná v zmluve o výkonoch?
Tým že sa zhoršil interval zo 7 na 10 minút sú 12m vozidlá hlavne v rannej špičke nepostačujúce. Takže L91 a L191 kĺby pri 10minútovom intervale v pracovných dňoch potrebuje. Inak to už asi ani nebude, Čunovo, Rusovce, Jarovce a juh Petržalky sa majú rozrastať, čiže o pár rokov sa bude musieť aj pri kĺbových vozidlách interval zahustiť.
Žilinské 671 ide iba jeden či dva tuším do BA potom ide späť do ZA.
Ostatné tj 671.011-671.015 sú NZ majú lepšie sedačky a obrazovku.
minulé GDV na 4604 chodila 671 /teraz Push-Pull tuším o 60 miest viac ako 671/ a chodil riadne plný.
ono síce by s ahodili inde možno, ale keďže tie obehy sú divné dakedy, tak dakedy ide preplnená súprava a občas totálny opak
minule nadávlai že prečo zo žiliny jazdí CityElephant v okolí Bratslavy ale ako som videl nebol nikdy preplnený...