Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Palo1987 #205588:
Efektívnejšie z akého hľadiska?
Reakcia na: Valec #205582:
ja by som videl z dlhodobejšieho hľadiska ako efektívnejšie nahradiť L801 nejakým S-bahnom zo zástavkami v Rajske, Rusovciach, Južnom meste a prestupom na elinu pri Janíkovom dvore a konečnou zastávkou na Petržalskej stanici.
Reakcia na: david1 #205584:

Napriklad posledny rychlik z Kosic do Bratislavy ide o 16:14 (a ICcko tiez posledne o 17:17 - od 1.3.), potom az nocaky. Proste kvalitna obsluha.
Reakcia na: MatejBA #205585:
Bezžliabkové koľajnice sú lacnejšie ako tie žliabkové, ale sú určené predovšetkým pre otvorené koľajové zvršky, keďže nie je tak ľahké (lacné) ich prekryť a "uzavrieť".
Bezžliabkové majú aj nejaké ďalšie obmedzenia (napr. limitovaný polomer oblúkov kvôli možnému vykoľajenie električiek), naopak žliabky zas treba napríklad pravidelne čistiť.
http://goo.gl/18mlbB - nebolo by lepsie pouzit bez-zliabkove kolajnice? (alebo vlastne je medzi nimi nejaky zasadny rozdiel?)
Reakcia na: Peon #205563:
Veď to nový vložený spoj myslený asi ako školský.. Omnoho viac by som privítal keby konečne poriešili večerné spoje smer BA. Posledný Os smer Ba z N.Zámkov o 19:22!! čo je nonsens hlavne ,keď chcú dostať ludí do vlakov.
Reakcia na: Valec #205582:
No aspon ze tak 🙂 Hoci nepredpokladam ze niekoho napadne tu linku (a celkovo zvazok liniek na JRC) upravit tak nech to cele dava ako-tak zmysel.
Reakcia na: 810zssk #205581:
Však projekt na 801 tento rok tak či tak končí. ?
Pokial ide o 91, najidealnejsie by bolo zahustit takt s tym, ze vykony by sa zobrali z 90/801, ktore by premavali len medzi Cunovom a Rajkou/AVS. Len to by niekto musel rozmyslat ked robil ten projekt na 801.
Reakcia na: mark178 #205573:
No ved to je cele jeden obeh.
Reakcia na: Petto #205578:
Hups, tak to mi nejako ušlo ?
Každopádne, cestujúcich na 91 a 191 v posledných rokoch dosť pribúda, takže kĺby by som určite cez pracovné dni už nemenil.
Reakcia na: Michal111 #205569:
No len si si nevsimol ze 91/191 ma rano aj 7-8 interval,cize rano za predpokladu len vypravenia klbakov maju posilnenie. ?
Reakcia na: Solider #205576:
Zmluva o výkonoch nie je celoročná nemenná dogma. Pokiaľ viem tak ušetrené km z 91/191 boli použité na predĺženie 90 a zavedenie intervalu spolu s 801. Takže dokopy by to mala byť 0. A výmena krátke/kĺbové medzi 9194 bola vraj objednávateľom aj odsúhlasená...
Reakcia na: Michal111 #205569:
Táto situácia nikomu nevyhovuje. Aj krátke vozy (niekedy aj 9,5-metrové) na linke 94 bez zmeny intervalu sú absolútne nepostačujúce. Po prvej väčšej dodávke nových vozov by sa mal okamžite vrátiť predošlý stav – kĺbové vozy na 94 a hustejší interval s 12-metrovými vozmi na linke 91. Nakoniec, bola vôbec takáto zmena reflektovaná v zmluve o výkonoch?
Reakcia na: Error 0x007 #205571:
ja chodim len L93 po aupark tak neviem koľko ľudí cestuje tými dvoma linkami a úprimne ešte som v nich ani nebol ☺
Reakcia na: Michal111 #205569:
čiže onedlho bude aj L88 klbova? ?
Reakcia na: mark178 #205570:
konkrétne
736/3013, 3016/733
Reakcia na: mark178 #205570:
Prečo nie 4 neviem ani ja a dávam si rovnakú otázku lebo podla katalógu Škoda to ide až do 6 vozovej jednotky

myslel som 1-2 obehy
Reakcia na: marek31122 #205562:
Nic take som nepovedal! Ja osobne situaciu nemozem dobre hodnotit, kedze jazdim v opacnych smeroch nez väcsina...
Reakcia na: TTV01 #205568:
má 4 obehy tu v okolí BA teda myslím to tak že má 4 vlaky ... max

no áno je troška rozdiel medzi pushpullom a city elphantom, enchápem preoč nemôže mať city elephant ešte jeden vložený vozeň

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.