Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #210708:
IDS
Ida personálne nezvladnute. Viac večer aj s fotkami
Reply on: Ike #210691:
Presne, 29T/30T sú z hľadiska cestujúceho presne aj podľa mojich predstáv ?
Reply on: 4004 #210698:
Prečo mi tá električka tak strašne pripomína Pesu Swing? ?
Reply on: matus7532 #210703:
Sto ludi, sto chuti ? Suhlasim ze napriklas Flexity v Linze vyzeraju strasne, ale Skodovky su podla mna este horsie ?
Je zastavka Ovsiste zrusena bez nahrady? Alebo je len presunuta, kym neskoncia opravy asfaltu?
Reply on: 4004 #210698:
to je otrasné vozidlo, ono všetky električky od Bombardiera sú škaredé, ale táto je ešte horšia.
Reply on: Rubber38 #210700:
39 poobede bez problémov na obch koncoch (aj sedieť bolo kde) tak isto ani s autami nebol problém ? ale neodpustím si predsa len niečo, samozrejme neboli do palubakov nahraté služby takže (dez)informačný systém ukazoval len linku a konečnu a busy sa nehlásili ani na virtualke.
Reply on: Rubber38 #210700:
Okolo 15:00 som sa viezol z Nív do Vrakune L202 a celou cestou bolo v trolejbuse plno voľných miest na sedenie. Pred cintorínom so žiadne balíky ľudí na zastávke nevidel, dokonca ani problém s parkovaním som nezaregistroval.
Keďže som dnes nebol v Bratislave - vedel by mi prosím niekto stručne popísať situáciu na linkách v okolí väčších cintorínov? Resp. či to všetky linky kapacitne zvládali? Pretože pri niektorých smeroch tu panovali pochybnosti (39 smer Slávičie údolie), pri niektorých, najmä tých neposilnených, mám zas pochybnosti ja (T-Busy k Cintorínu Vrakuňa, najmä ich (ne)preplnenosť na začiatkoch trás v centre smerom do Vrakune, kde teda na rozdiel od napr. 39, či X38 brali navyše aj slušné balíky "bežných" cestujúcich s destináciou mimo Cintorín. Ďalej napr. L50). Vďaka
Reply on: Peon #210681:
vďaka za vysvetlenie.?
Reply on: CraneMan #210690:
Osobne sa mi nemaci dizajn cela na tych Skodovkach. Ovela viac by sa mi pacilo nieco podobne ako Flexity z Toronta...

https://www.flickr.com/photos/100607361@N06/sets/72157638006591986/
#210689
#210695

Zaujimave, dakujem ?
Reply on: ratataj #210695:
teda T3P samozrejme, nejako mi tam to G samo skocilo ....
Reply on: 4004 #210687:
co mam ako vodic vyskusane, tak u K2G aT3G nie. problemy su s K2S a T3S, koli "uzasnemu" celu od kotasa , hlavne prava strana je "uzasna" ....
Reply on: CraneMan #210693:
Cize podla teba je toto http://goo.gl/5B4iis ci http://goo.gl/9czuId rovnako zle ako toto http://goo.gl/LeQycO ?
Reply on: medzernik #210692:
Usporiadanie sedadiel je riešené hrozne, podobne ako u autobusov SOR, vadí mi aj nedostatok miesta na nohy keď sa sedí hneď za kĺbom... Ostatok už sú len detaily, ale tie sedadlá ma teda dojali hneď ako som sa prvýkrát v nej viezol.
Reply on: CraneMan #210690:
Čo je na nej na zaplakanie? Na tratiach s týmto stavom aké tu sú, to jazdí fantasticky. Motory to má silné, dizajn je super (to už je ale subjektívna vec, na druhú stranu si myslím že je o míle ďalej ako 15T), klimatizácia... V čom sú také zlé?
Reply on: CraneMan #210690:
ForCity je taký malý zázrak. Pekná, funkčná a moderná električka v uliciach BA. Jej chybou je to, že je to jediný takmer bezchybný projekt.
Reply on: JamaVOku #210689:
Pri Forcity je dobrý jedine dizajn, nízkopodlažnosť a priestranná kabína pre vodiča, ostatok je na zaplakanie...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.