39 poobede bez problémov na obch koncoch (aj sedieť bolo kde) tak isto ani s autami nebol problém ? ale neodpustím si predsa len niečo, samozrejme neboli do palubakov nahraté služby takže (dez)informačný systém ukazoval len linku a konečnu a busy sa nehlásili ani na virtualke.
Okolo 15:00 som sa viezol z Nív do Vrakune L202 a celou cestou bolo v trolejbuse plno voľných miest na sedenie. Pred cintorínom so žiadne balíky ľudí na zastávke nevidel, dokonca ani problém s parkovaním som nezaregistroval.
Keďže som dnes nebol v Bratislave - vedel by mi prosím niekto stručne popísať situáciu na linkách v okolí väčších cintorínov? Resp. či to všetky linky kapacitne zvládali? Pretože pri niektorých smeroch tu panovali pochybnosti (39 smer Slávičie údolie), pri niektorých, najmä tých neposilnených, mám zas pochybnosti ja (T-Busy k Cintorínu Vrakuňa, najmä ich (ne)preplnenosť na začiatkoch trás v centre smerom do Vrakune, kde teda na rozdiel od napr. 39, či X38 brali navyše aj slušné balíky "bežných" cestujúcich s destináciou mimo Cintorín. Ďalej napr. L50). Vďaka
Usporiadanie sedadiel je riešené hrozne, podobne ako u autobusov SOR, vadí mi aj nedostatok miesta na nohy keď sa sedí hneď za kĺbom... Ostatok už sú len detaily, ale tie sedadlá ma teda dojali hneď ako som sa prvýkrát v nej viezol.
Čo je na nej na zaplakanie? Na tratiach s týmto stavom aké tu sú, to jazdí fantasticky. Motory to má silné, dizajn je super (to už je ale subjektívna vec, na druhú stranu si myslím že je o míle ďalej ako 15T), klimatizácia... V čom sú také zlé?