Je to na fólii, špeciálnu ochranu voči UV žiareniu to nemá. Otázne je, čo sa tie nálepky vôbec dožijú leta (v zime ich to nevytiahne, viď nálepky s informáciou o predaj CL IDS BK nad výdajným okienkom, ktoré do apríla farbu celkom dobre držali a vybledli až v lete), keďže niektoré boli zničené už v priebehu týždňa (napr. Trnavské mýto, Kamenné nám.).
Inak, osadzujú sa postupne od cca 8.8.
No, takže najhorší možný prípad má tiež riešenie - stlačím si pri iných dverách extra dopyt navyše a jedny iné dvere sa otvoria zbytočne - a pre ostatné prípady, dovolím si tvrdiť, že väčšinu, to funguje dobre.
Napriek tomu, že v našich MBCC sú dva druhy tlačidiel - dotykové pri dverách, bežné rôzne po vozidle - aj tie bežné STOP tlačidlá na tyčiach rôzne po vozidle aktivujú dopyt na najbližších dverách. Zatiaľ sa mi ešte nestalo, že by dvere, ku ktorým som po takomto vyžiadaní zastavenia následne prišiel, ostali zatvorené a/alebo sa otvorili (aj) akékoľvek iné dvere. (Samozrejme, ak vodič neotváral na všetkých zástavkách zásadne všetky dvere...)
Mam niekolko otazok ohladom elektricky ovladanych vyhybiek. Ja viem ako funguju, ale pozeral som si starsie prispevky o tejto teme na fore a chcem sa spytat:
2. Podla fotiek co som videl, tak T3G maju aj tlacitko na lavej bocnici, aj "vyhybka bez / pod prudom" na paneli, co zrychlovace nemaju. Ktory by sa mal pouzivat?
3. Na krizovatkach ako Radlinskeho / I. Karvasa je len jedna znacka pre povelovy trolejovy kontakt na vedeni, pred prvou vyhybkou, a na trati smer Hlavna stanica uz nic. Ked vodic stlaci tlacitko na prehodenie, tak sa zmenia obe vyhybky v krizovatke?
Predpokaldam, ze sa o ziaden papier nejedna. Bud je to plastova folia (podobne ako sa pouziva na reklamy na vozidla), alebo by som ovakaval este komatex. Ale skor ta folia.
Ak je to papier, tak opat len s nejakou foliou na vrchu. Ta vsak nezabrani natahovaniu vody do papieru zo zrezanej hrany.
A keby tým smerom práve bol balík ľudí s kuframi a opačným smerom prázdno, tak by sa jedny dvere otvorili zbytočne a aj tak by som si potom otváral extra dopytom.
Chcel by som sa spýtať...
Cestovné poriadky nie sú nejak zosynchronizované s mobilnou verziou?
Lebo na mobile mi ukazuje, že z Prokofievovej na Vozovňu Trnávka linkou 96 to trvá 24 minút (5:06-5:30), tým teoreticky stíham prestup na 65 smerom do Rače, ktorá ide o 4:34.
Na PC mi ukazuje, že cesta linkou 96 trvá o 4 minúty dlhšie, teda 28 minút (príchod na V. Trnávka o 5:34) a následne nestíham prestup.
Údaje sú z plánovača cesty.
Som celkom zmetený, tak neviem, ako cestovať do práce.
Od zajtra (sobota, 20. 8. 2016) do nedele 4. 9. 2016 naozaj bude výluka v úseku "Wolfsthal - Fischamend". V Hainburgu na zastávke autobusu Hauptplatz je už vyvesený výlukový CP. A už asi pred 2 týždňami na železničnej stanici [zastávke?] Ungartor bol o tom vyvesený oznam (iba v nemčine). Na webe ja napr. na http://www.wolfsthal.gv.at/Schienenersatzverkehr_Schnellbahn_S7
CP pre Rakúsko je asi najlepšie vyhľadávať na http://fahrplan.oebb.at Tam je náhradná doprava (Schienenersatzverkehr) už zapracovaná. Cez víkendy na tej trati zostáva 2-hodinový takt.
Keďže DPB vo svojich automatoch pod Mostom SNP a na zastávke Einsteinova ponúka spoločný produkt s OBB (zvýhodnený lístok z Bratislavy od Petronell-Carnuntum a do mestečka Fischamend), tak bývalo dobrým zvykom, že o takýchto výlukách informovali na svojom webe v slovenčine. Dôležité je to aj z hľadiska ne/čakania spojov linky 901 na rakúsku NAD. Teraz však, zdá sa, že o tom v DPB nevedia... A pochybujem, že 901 bude čakať - tých cestujúcich nie je až tak veľa a 901 má CP aj bez toho dosť natesno.
Nerobím si srandu. Takže konkrétne ako je to ochránené proti poveternostným vplyvom? Lebo nie je to zalaminované ani za plexisklom... Je to nejaký špeciálny papier?