Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: petex #216267:
Osemnásť minút pred "tvojou" štvorkou ide iná, ktorou tú 70 bez problémov stihneš. Nemôže nadväzovať všetko na všetko, najmä ak to nemá rovnaký interval.
ospravedlnenie, pomýlil som sa v čase, 6:41 má byť správne 5:41
Pripomienka k cestovným poriadkom električky 4 a autobusu 70.
Štvorka má napríklad teoretický príchod k zastávke Most SNP 6:41, keď práve odchádza 70-ka.
Tá odíde aj keď hlúčik cestujúcich sa snaží prebehnúť cez cestu. Šofér však nepočká, veď ďaľšia ide o 12 min. A rovnako je to i pri iných časoch. Všetkému rozumiem. Cestovné poriadky sú optimalizované. Pre zisk, teda aby sa cestujúci viac zdržal. Dobrodružstvo pri ceste do práce hneď z rána! Keď som videl, že budú nové cestovné poriadky električiek od 22.8., potešil som sa, že "...TO UPRAVIA". Som sklamaný! Tí, ktorí cestovné poriadky robia či schvaľujú, sa predsa vozia do práce autom..!
Reply on: TomJ #216262:
Ponechanie cieľov je v prípade RD akceptovateľné, hoci v kombinácii s rovnomennou zastávkou vyslovene zavádzajúce. Pri Vojenskej nemocnici je to ale hlúposť. Vozidlá už listujú nové označenie. Hlásenie neviem, nešiel som tadiaľ.
Reply on: 810zssk #216261:
Good point ? otázka ale znie, či by tam bol správny cieľ, ak by si dpb zmyslel, že tam bude končiť nejaká autobusová linka. Druhá otázka znie, do akej miery je "Vojenská nemocnica" vhodný orientačný uzol (všeobecný cieľ linky, dôležitá časť mesta a pod.)
Reply on: Ike #216258:
na L202 si zabudol? R A J S K A je stále ako cieľ...
Reply on: TomJ #216262:
Viem, ze Nemocnicu sv. Michala to uz hlasi tak mesiac, zmena trvala rekordne nizky cas (1 mesiac) od zmeny nazvu zastavky.
Reply on: Ike #216258:
A hlásenie vo voze je po starom alebo už hlási nové názvy?
Inak som zvedavý, či od začiatku školského roka konečne tie nové ciele nahodia aj na transparenty alebo to so starými názvami bude jazdiť donekonečna. Ak zámerne ponechali staré ciele (ako píše Mike), tak potom nechápem načo vôbec menili názvy zastávok.
Reply on: Ike #216258:
Uvedenou vyhlaskou sa vykonava zakon o cestnej doprave a ten sa na drahovu dopravu nevztahuje (ani ked ide po ceste :)).
Reply on: Kabbi #216246:
Spoj 5:06 z Prokofievovej má byť na zast. Vozovňa Trnávka cez pracovné dni 5:32 a cez víkend 5:30. Tieto časy sú aj na zastávkových cestovných poriadkoch a aj v palubných počítačoch vozidiel.
Reply on: Ike #216258:
Alebo si všetci plnia svoju pracovnú náplň, ale zámerne sa ponechali staré ciele...
DPB už 48 dní nezmenil transparent na L207 a L212. Porušuje tak ustanovenie vyhlášky MDVRR SR č. 124/2012 Z. z., ktorou sa vykonáva cestný zákon § 5 ods. 3. Znamená to, že niekto si v DPB neplní svoju pracovnú náplň, alebo je nespôsobilý na túto pracovnú náplň.
Reply on: S499.1023 #216208:
tlačidlo sa vždy nachádza maximálne medzi dvoma dverami. Pri tomto scenári by sa otvorili tie dvojo dverí. ?
Reply on: 4004 #216253:
To tlačidlo (vyhybka 0) slúži na vypnutie (blokovanie) rekuperácie električky. Zrychlovace nemali rekuperaciu.
Reply on: Peon #216231:
Je to na fólii, špeciálnu ochranu voči UV žiareniu to nemá. Otázne je, čo sa tie nálepky vôbec dožijú leta (v zime ich to nevytiahne, viď nálepky s informáciou o predaj CL IDS BK nad výdajným okienkom, ktoré do apríla farbu celkom dobre držali a vybledli až v lete), keďže niektoré boli zničené už v priebehu týždňa (napr. Trnavské mýto, Kamenné nám.).
Inak, osadzujú sa postupne od cca 8.8.
Reply on: S499.1023 #216249:
No, takže najhorší možný prípad má tiež riešenie - stlačím si pri iných dverách extra dopyt navyše a jedny iné dvere sa otvoria zbytočne - a pre ostatné prípady, dovolím si tvrdiť, že väčšinu, to funguje dobre. 🙂

Napriek tomu, že v našich MBCC sú dva druhy tlačidiel - dotykové pri dverách, bežné rôzne po vozidle - aj tie bežné STOP tlačidlá na tyčiach rôzne po vozidle aktivujú dopyt na najbližších dverách. Zatiaľ sa mi ešte nestalo, že by dvere, ku ktorým som po takomto vyžiadaní zastavenia následne prišiel, ostali zatvorené a/alebo sa otvorili (aj) akékoľvek iné dvere. (Samozrejme, ak vodič neotváral na všetkých zástavkách zásadne všetky dvere...)
Mam niekolko otazok ohladom elektricky ovladanych vyhybiek. Ja viem ako funguju, ale pozeral som si starsie prispevky o tejto teme na fore a chcem sa spytat:

1. Podla tohoto prispevku, na zrychlovacovych T3 nie je potrebne blokovat vyhybky: https://imhd.sk/ba/doc/sk/14755/Elektrickove-linky-od-zaciatku-skolskeho-roka?dfpi=30#30

Preco nie je potrebne blokovat na zrychlovacoch?

2. Podla fotiek co som videl, tak T3G maju aj tlacitko na lavej bocnici, aj "vyhybka bez / pod prudom" na paneli, co zrychlovace nemaju. Ktory by sa mal pouzivat?

3. Na krizovatkach ako Radlinskeho / I. Karvasa je len jedna znacka pre povelovy trolejovy kontakt na vedeni, pred prvou vyhybkou, a na trati smer Hlavna stanica uz nic. Ked vodic stlaci tlacitko na prehodenie, tak sa zmenia obe vyhybky v krizovatke?
Páči sa mi, že aj tomuto "detailu" sa venujú novinári. V diskusii tam však niekto z toho neprávom obviňuje BID,a.s (všetci vieme koho je to výmysel). http://bratislava.sme.sk/c/20242103/aj-na-elektricenku-treba-listok.html?ref=njctse
Reply on: Ike #216241:
Predpokaldam, ze sa o ziaden papier nejedna. Bud je to plastova folia (podobne ako sa pouziva na reklamy na vozidla), alebo by som ovakaval este komatex. Ale skor ta folia.
Ak je to papier, tak opat len s nejakou foliou na vrchu. Ta vsak nezabrani natahovaniu vody do papieru zo zrezanej hrany.
K predchádzajúcim cyklodiskusiám:
http://domov.sme.sk/c/20247810/sas-chce-umoznit-odbocovanie-vpravo-aj-na-cervenu.html
Poslanci SaS tiež navrhujú, aby autá udržiavali na cestách od cyklistov a motocyklistov bezpečnú vzdialenosť, ktorá by mala byť stanovená na 1,5 metra.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.