Včera okolo pol šiestej večer bolo na Patronke smerom od ZOO dva kilometre aut.Prečo to niekto neriadi ,stačilo by pridať desať sekund na zelenu a je po probleme.Mal by byť nejaký dispečing a odtial by sa to malo riadiť ved kamery sú všade a ked je niekde zápcha tak tam pridám pár sekúnd tomu semaforu zelenú a je to. Takto z tohto Viedeň nikdy nebude.
Ako sú vlastne tie karnety využívané v porovnaní s klasickými jednorazovými lístkami? Keď som ho kúpil rodičom (cestujú MHD len občas, nepotrebujú PCL), tak sa im zdal príliš komplikovaný a radšej uprednostňujú bežné JCL.
kedykoľvek som vložil lístok, označilo ho. Pekne pomaly som ho vsúval...a cvak. Žiadne vrážanie, žiaden rozmočený rozmuchľaný papier, žiadne trhanie von než označí. Skrátka sú označovače pomalšie a papier ľahko poškoditeľný na čo sú rapídne háklivejšie. Myslím, že tak nejak je to celé nachystané na karnety....
Vyzera to, ze asi mame prilis lahky/tenky papier pre ne. Vsimol som si, ze cim dalej tym viac ludi podklada listok inym kusom papiera/starym listkom a vtedy im to oznaci na prvy pokus.
Vzdy mam take podivne pocity, ked v mhd sledujem ten tragikomicky pribeh ako sa cestujuci snazi oznacit si papierovy cestovny listok v najnovsich typoch oznacovacov.
Neviete niekto, preco nie su je tieto hypermoderne a predrazene oznacovace za takmer 3 tisic eur kus kompatibilne s papierovymi cestovnymi listkami ?
Pekne hlavne pre tych, ktori sa bud nezmestili do tramu, kedze zabrali dost miesta, resp. pre tych, ktori si kvoli tomu nemohli sadnut.
Btw. dali si bacha na revizorov? Mali listky? Aj listky na prepravu batoziny? Neobtazovali svojim vystupovanim cestujucich? Mal vodic pravo ich vykazat??
Tomu sa povie kombinovaná doprava. Netreba na prímestské linky ani upravovať rozchod ani kupovať tramtrainové vozidlá, stačí iba kamión. A vodič eliny môže zatiaľ čerpať prestávku.