Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
tak potom mam 2. navrh:
botanicka - tam nie je co riesit, tu treba 🙂
molecova+jurigovo+segnerova - zlucit do jednej zastavky a umiestnit ju v priestore dnesnych odstavnych kolaji pri hribikoch (ved pri predpokladanych dlzkach suprav by sme tam aj tak mohli odstavit iba drezinu 🙂 )...
nadluckama+lackova - jedna zastavka priblizne v strede medzi nimi
borska+karlova ves - tiez zlucit bud tam jak je borska alebo trochu dalej ku konecnej...

alebo navrh 3:
zlucit aj nadluckama+lackova+borska do priestoru lackovej
karlova ves - mohla by byt iba na vystup a nastup liniek konciacich v KV (ak take budu)

tulenique> este sa ti to zdaju byt male skrty? 😉
a navyse kludne mozu byt nejake linky, ktore budu zastavovat len na niektorych zastavkach (dialkove 🙂 )...len si predstav ako by ta dochodci ukamenovali keby museli zakazdym slapat kilometer k zastavke a potom zase nas5 🙂
no, ale keby sa este postavila nejaka doplnkova trolejbusova trat v KV, tak by sa dalo uvazovat ze by boli napr. iba 2 zastavky v KV (Karlova Ves-zastavka a Karlova Ves-hlavna stanica 🙂 🙂 ) ale to je skor z kategorie sci-fi 🙂
a ja som nepovedal ze do DNV sa ma chodit cez KV 🙂
no hey, ale cim menej zastavok, tak tym menej ludi bude ochotnych vyuzivat tu elektricku...musis brat do uvahy aj to ze sme na Slovensku 🙂
tbc: no xvalim tvoju snahu skrtat zastavky, akurat sa mi zda ze tie skrty nie su dostatocne, totiz ak ma elina chodit po Dubravskej radiale az do DNV v rozumnom case, tak IMHO musi byt tych zastavok este menej.
d3k0> ale ne...podme na to logicky:
moj navrh zastavok v KV:
botanicka zahrada - tak jak je
molecova - tam kde je, dost miesta aj na pripadne predlzenie, prip. vybudovat nadchod pre ludi
jurigovo - zrusit, dost blizko zakruty, blby prestup na autobus DD, blizko molecovej ktoru treba skor
segnerova - ponechat, rozsirit ostrovceky na ukor 1 jazdneho pruhu v kazdom smere, znizilo by to rychlost aut, bezpecnejsi prestup na bus bez potreby semaforov
nad luckami - posunut smerom k lackovej (nadchod? postavit na inom mieste neni problem, aj tak ten co tam je uz toho pamata dost 🙂 )
lackova - zrusit
borska - moze byt
karlova ves - zrusit
dolne krcace - ponechat, pripadne posunut trochu dalej k dubravke
horne kcace - zrusit
Deko - Ej ha..to predsa nemozes zrusit TBCovu zastavku! 😃 Vstky ostatne ano, len tu jednu MUSIS nechat 😃
Tyka sa to aj OD SAratov a Drobneho
Hehehe, ze by si tam niekde byval? 🙂 🙂 🙂
d3k0> dufam ze si myslel zrusit jurigovo a nie segnerovu 😉
No moj osobny nazor je taky, ze urcite by som sa potesil, keby bolo metro, ale uz sa konecne zmierme s tym, ze metro nebude, pretoze tento narod nan jednoducho nema. S tymi prestupnymi uzlami je to dobry napad, pretoze skutocne aj teraz obsluha niektorych casti nie je dobra (napr. Stara Dubravka). Kludne by som prijal nejake uzly, kde by sa na rychlodrazne elektricky pripajali (midi)busy. Ohladom zlucenia niektorych zastavok som myslel napr. Segnerova a Jurigovo namestie. Tie su dost blizko pri sebe. Samozrejme, potom by bolo treba posunut aj zastavku 33.
Skoro by som zabudol...Na Vazke konevne opravili (zatial iba jednu) dieru na kolajisku smer radlinskeho...tam, takmer na krizvoatke s Blumentalskou...rozkopali to tam uz vcera, dneska
som si zo skoly vsimol ze prave v useku spoju kolajnic...je tam pekny schodik 😉 Zajtra budu asi asfaltovat...uz to je zastrkovane...
Hej hej...uz som si vsimol 😉
bon-cu> niekto tu nechal link na clanok v sme 🙂 tak si pozri hlbsie do diskusie 🙂
SAD - Tak teda asi uz viete ale to tu nikto este nenapisal 😉 SAD BA a DS su uz predane...akurat neviem komu 😃 Viem ze Postbus to neni...a bolo 5 uchadzacov...v pripade SAD DS iba dvaja, vyhrala nejaka slovenska firma (tak sa mi zda)...
Pri obsluznych linkach je velmi dolezite prestupovanie. Aby sa nestalo ze pridem busom na zastavku Velka prestupna a na elektricku, ci na iny bus musim slapat 200 m cez dve krizovatky a jednu frekventovanu cestu. Prehanam, ale nie az tak velmi (Racianske, Trnavske, Jurajov dvor, Novy Most, ...).
Pokial by mi bus prisiel priamo k zastavke elektricky/rychlodrahy nemam problem s prestupom a pri krytych zastavkach rychlodrahy by to bola obrovska vyhoda oproti auto, ktore stoji v zapche.
Dnes vecer by (podla inf. od Sicka) mala vysielat STV aj nejaku reportaz o doobednjsej diskusii o doprave v BA. Udajne tam pritomni clenovia klubu boli televiznymi megahviezdami. 🙂 Bohuzial neviem presne kedy to ma byt... 😞
Do paze, tu je ale prispevkov. (a ako dlhych - ooooo) 😃 Nemam na Vas 😞 🙂
K akcii o kolajovej doprave: je "super", ked sa ocakava ucast verejnosti v case, ked je vacsina ludi v robote ...

Byt po mojom, do DNV zavediem hned S-bahn. Zastavky Stupava - Devinske jazero - ZST DNV - Kostolne (na nasype pri sidlisku) - Dubravcice (na predlzeni Saratovskej) - Lamac, Vrancovicova - ZST Lamac - Kramare (bud na nadjazde ponad trolejbusovu trat z Patronky, alebo pri vjazde do tunela) - Hlavna stanica - Slovany (na nadjazde ponad elektrickovu trat po Racianskej) - ZST Nove Mesto - Trnavka - Ostredky (blizko konecnej elektriciek) - Prievoz (na nadjazde ponad Gagarinovu) - ZST UNS - Bajkalska (na estakade ponad Bajkalsku) - Petrzalka centum (pri Cernysevskeho) - ZST Petrzalka - Nakupna zona Luky - Janikov dvor - Jarovce (na zel. priecesti) - Rusovce zastavka (pri ceste do Jaroviec) - ZST Rusovce. Cela trat existuje, okrem useku Stupava - Dev. jazero aj elektrifikovana. S vyuzitim trate pre "metro" pocita aj projekt spolocnosti Metro. Do Rusoviec / Stupavy by zachadzali len niektore supravy. Nevyhodou je pomerne velky obluk na vychod okolo mesta, z Petrzalky ale dost ludi dochadza do tejto oblasti. Taktiez by sa zjednodusila doprava zo zapadnej casti mesta do vychodnej (samozrejme z nadvaznou elektrickovou/trolejbusovou/autobusovou dopravou).
Stacilo by dobudovat zastavky a zosuladit grafikony.
Ale je to len taka moja myslienka, urcite by sa naslo viac problemov, ktore by mohli vzniknut.
Nie som za rychlodrahu a "pomalodrahu" na jednom telese. Takyto pristup si vyzaduje velmi dobre naplanovanie grafikonov, aby to fungovalo, ako ma. (Podla mojho nazoru.) Skor by som z elektricky spravil nieco na sposob S-bahnu a "lokalnu" dopravu riesil busmi - pokial mozno trolejbusmi. Ma to aj tu vyhodu, ze cestne vozy mozu ist aj tam, kde kolajove len tazko. (Myslim uzke ulice s pripadnymi prudkymi zakrutami, kde je nutna nizka uroven hluku... ak teda v BA nejaku taku mame. Alebo miesta, kde ludia zvyknu parkovat uprostred ulice.) 😉
Chcel som napisat este viac k tomu, ale jednak to uz viac-menej bolo povedane a dvak som to aj napisal, ale Opera mi to nejak zabudla... proste som o to prisiel. 😞
PS: Ospravedlnujem sa za neucast na tej diskusii, ale nevedel som...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.