No moj osobny nazor je taky, ze urcite by som sa potesil, keby bolo metro, ale uz sa konecne zmierme s tym, ze metro nebude, pretoze tento narod nan jednoducho nema. S tymi prestupnymi uzlami je to dobry napad, pretoze skutocne aj teraz obsluha niektorych casti nie je dobra (napr. Stara Dubravka). Kludne by som prijal nejake uzly, kde by sa na rychlodrazne elektricky pripajali (midi)busy. Ohladom zlucenia niektorych zastavok som myslel napr. Segnerova a Jurigovo namestie. Tie su dost blizko pri sebe. Samozrejme, potom by bolo treba posunut aj zastavku 33.
tr3mp
Byt po mojom, do DNV zavediem hned S-bahn. Zastavky Stupava - Devinske jazero - ZST DNV - Kostolne (na nasype pri sidlisku) - Dubravcice (na predlzeni Saratovskej) - Lamac, Vrancovicova - ZST Lamac - Kramare (bud na nadjazde ponad trolejbusovu trat z Patronky, alebo pri vjazde do tunela) - Hlavna stanica - Slovany (na nadjazde ponad elektrickovu trat po Racianskej) - ZST Nove Mesto - Trnavka - Ostredky (blizko konecnej elektriciek) - Prievoz (na nadjazde ponad Gagarinovu) - ZST UNS - Bajkalska (na estakade ponad Bajkalsku) - Petrzalka centum (pri Cernysevskeho) - ZST Petrzalka - Nakupna zona Luky - Janikov dvor - Jarovce (na zel. priecesti) - Rusovce zastavka (pri ceste do Jaroviec) - ZST Rusovce. Cela trat existuje, okrem useku Stupava - Dev. jazero aj elektrifikovana. S vyuzitim trate pre "metro" pocita aj projekt spolocnosti Metro. Do Rusoviec / Stupavy by zachadzali len niektore supravy. Nevyhodou je pomerne velky obluk na vychod okolo mesta, z Petrzalky ale dost ludi dochadza do tejto oblasti. Taktiez by sa zjednodusila doprava zo zapadnej casti mesta do vychodnej (samozrejme z nadvaznou elektrickovou/trolejbusovou/autobusovou dopravou).
Stacilo by dobudovat zastavky a zosuladit grafikony.
Ale je to len taka moja myslienka, urcite by sa naslo viac problemov, ktore by mohli vzniknut.