Mark> Je rozdiel medzi autobusmi a elektrickymi drahami - minimalne pokial sa to tyka vodicov. ED ich maju dost, autobusy su na tom podstatne horsie. Tolko k redukovaniu. K DPB logike> Ani ty ju nexapes?
Papyr> Ak reagujes na mna, tak nereaguj - myslim ze som tam napisal, ze je to vinou "udrzby". Ak nie, sorrrry.
mam jednu otazku: 28, 29 a 504 budu pocas vyluky na Devine chodit v celej trase po Slovanskom nabrezi - teda popod hradnu skalu, alebo aj nejakou ulicou cez Devin (paralelne s Kremelskou)?
K tym grafikonom:
Co je vlastne grafikon: V zasade ide o graficke znazornenie jazdy vozidiel v zavislosti od casu
a vzdialenosti, ako uz uviedol d3ko. Po slovensky sa grafikon spravne nazyva nakresny cestovny
poriadok. Pojem grafikon sa tiez pouziva aj pre pomenovanie casoveho obdobia platnosti
cestovneho poriadku a hlavne tiez ako komplex vsetkych cestovnych poriadkov a roznych sluzobnych
pomocok, ktore sa vztahuju k tomuto casovemu obdobiu.
Rozsirovanie a kopirovanie ako uviedol M.Fundarek, je dost hakliva vec. ZSR sa napriklad vydava
zmeny do cestovnych poriadkov. Ten co by ich kopiroval a rozsiroval na cierno to robit nemusi a
jeho cestovny poriadok uz nie je aktualny a nezodpoveda ponuke prepravnych sluzieb.
Ak by tu d3ko siril cestovne poriadky nacierno, tak by sa vam tiez nepacilo, keby ste si stiahli neaktualne odchody.
Preco by nemohli dostavat grafikony fanusikovia? Ja osobne som ich rozdal kopec. Ale davam ich
ludom co si myslim, ze vedia naco ich potrebuju a vedia ich pouzivat. Rozhodne ich vsak
nerozdavam na ulici.
KLF: Uz som ti to napisal. To je problem medzi tebov a tvojimi nadriadenymi. Ak to k svojej praci potrebujes, tak to skus vysvetlit im.
A kto sa chce o tomto pobavit viac, kludne sa mozme stretnut pri pivku al. kofole a podebatovat o tom.
O5 su tu nove grafikony a zistil som ze vozidla linky 7 chodia podvecer z Gastanoveho hajika minutu (!) po linke 11. Opat dalsia DPB logika. A este k tomu su 7-cky kapacitne o dost vacsie, nuz co, niekde tie vozokilometre treba vyplytvat... a potom redukovat 21, 34, 83 a pod. ze?
Ten JRSERVER je fajn, dufam ze vas to trosku vydrazdi a konecne sa rozbehnete a do mesiaca tu bude vyhladavanie spojeni a pristup cez WAP! (+ zohladnenie dlzky pesich prestupov vo vacsich uzloch ako napr. Racianske myto alebo preliezanie mosta na zastavke Dvory z jednej strany na druhu
Turbo #10128): Kolkokrat vam to clovek hovori, a ako keby hrach na stenu hadzal. Vase Karosy su v hroznom stave, lebo na nich, s prepacenim, se-rie-te. A aby sme sa nebavili v relacii Praha versus Blava, pretoze je jasne, ze priemerny vek busov v Prahe je kvoli vacsim financnym moznostiam nizsi, vezmime si ako priklad moj oblubeny Presov:
700-vkove Karosy s najvyssim evidencnym cislom su Karosy 741 ev.c. 318-321 z roku 1991 a Karosy 732 ev.c. 322-324 z roku 1992. Potom este mame nejake 900-vky etc., ale vacsina vozidiel su 700-vky starsie ako 1991, vzhladom k tomu, ze najvyssie autobusove ev.c. je 343. Vas Bratislavcanov by som tam povinne vozil divat sa na ne. A obzvlast pozorne by ste sa museli v kazdom voze podivat na vyrobny stitok, aby ste uverili, v ktorom ze to roku boli vyrobene.
KLF: niekedy mam z tvojich prispevkov pocit, ze beries zivot prilis vazne
Kristof: No hej, cestujucim sa cestovanie predlzi, ale v konecnom dosledku pridu do svojej cielovej stanice presne nacas. No ono je to dost relativne s tymi +/- minutami.
J, Bobo: UPLNE SUHLASIM ! Je to maximalny humus a GYC co tam chcu stavat ! A kto je za tym ? Benuska a Durkovsky. Ak tu je niekto zo stavebnej fakulty asi vie aky je nazor snad 99.99% odbornikov z fakulty. Vsetci sa zhoduju na tom (je to verejne tajomstvo), ze Durkovsky a uz aj Benuska sa zas nabalia povolenim realizacie tohoto projektu. Je to nehoraznost. A to Benuska este donedavna kritizoval Tatracentrum a bol oponentom Durkovskemu. Ale ked uz jemu ponukli prachy, preco by nesuhlasil s tym gycom ? Je to smutne.
Krištof:No určite by si spomalil tých čo prídu na zástavku načas a zistia, že elina išla pred dvoma min. Ja napr. byvam v Petr. priamo pri zastávke (stiahol som si moje busy) a tak chodím na min. presne a som rád, že busy nechodia skôr. Vieš my sme cestujúci nie priemery či štatistika. Nerátajto ako keď sa robili päťročnice.
Martin z Pr. :
Uhm, ja to moc dobre chapem o co ide, len nejak mi nejde do gebule: ako keby v CR mali setci co robit...ved urcite mate v CR kopu nezamestnanych a 10 ludi (ale urcite aj viac), schopnych takuto pracu by sa naslo...neverim ze nie...v com je problem???
KLF: Minat si plusove (nadbehnute) minuty, tak ze sa cestujucemu predlzi jazdna doba medzi 2 zastavkami (napriklad viacnasobnym cakanim na zelenu) podla mna nie je spravne. Ked uz sa treba umyselne zdrzovat,kvoli tym predpisom,tak radsej na zastavke,pretoze tam ma cestujuci sancu vystupit alebo nenastupit. Celkovo si myslim, ze nulova plusova tolerancia meskania vedie v priemere k spomaleniu prepravy cestujucich z jednoducheho dovodu: plusy sa odrezu a minusy ostanu. Mohli tam nechat tych +2.
No za to podhradie by som najradšej niekoho zavesil za gule do prievanu. Nechcem uplne repliky hist. budov ale keby aspoň zachovali líniu ulíc, trochu vzhľad (niečo podobné zámockej, troxu lepšie), ale nie že tam postavia budovy typu Kerametal v Ružinove. Veď tam boli kedysi terasovité záhrady, parky s cudzokrajnými rastlinami, ktoré sa na zimuschovávali do skleníkov. Tý naši architekti sú úbohý. Ja sa čudujem že môžu pokojne spávať.
Čitali ste v Bratislavských N. tú sťažnosť nejakej dámy na automaty a predaj lístkov. No nechcela by, aby jej tie lístky nosili (napr. dispečery) domov vždy keď zavolá? Je to chudera.
citali ste v Bratislavskych/Staromestskych novinach aky humus chcu postavit v podhradi? Nejake nechutne panely nahadzane na seba ako nejake domino, fuj to moze vzniknut iba u nas...