a este idealne pri kazdej zastavke na elektrickovej trati mat spravenu odstavnu kolaj a strceny zalozak tam, ved co ak nahodou voz skape niekde na trase ?
Neni zac, pokial ma pamat neklame tak na hl.st by mali byt pravidelne 2 zalozaky a ked tam mam obcas cestu tak pravidelne tam neni ani jeden ?
Ja len pevne dufam ze ludia si casom zacnu tie intervaly vazit. Denne cestujem L95 a je radost pocut ludi ako su spokojni, ze nemusia cakat dlho na spoj a ako dobre sa tak cestuje do Petrzalky. Aj mala ryba je ryba
ked si niekto nevie vazit, ze mu kazdych 5 minut ide spoj a na prestup tiez necaka dlho, tak tazko nieco riesit. radsej bude v tom teple cakat tvrdohlavo na svoj spoj, ktory samozrejme ako naschval vynechal. zalozaky sa neflakaju, ale niektori ludia si predstavuju, ze pomer zalozakov k premavkovym vozom by mal byt 1:1. To naozaj tazko riesit.
Nehaj tak, fakt to nema zmysel sa s takymi ludmi dotahovat. Nech si skusi cakat v KE na linku co ma 60min interval a potom mozno pochopi co je to alternativny presun a ako sa vyzivaju ine moznosti spojenia.
A zalozak nepochopi, lebo keby videl, kolko sa zalozaky nalietaju, hlavne cez prazdniny, ked musia kvoli nedostatku vodicov robit aj normalne poradia, tak by nemal taketo recicky ?
Presne, ja takto chodím napríklad od Tesca domov. Ide mi síce priamo 202ka, ale večer už nechodí tak často, tak sadnem aj na 205ku, ktorá ma dovezie na Nivy, kde už je aj 201 a 208. A takto to robí väčšina normálnych ľudí, ktorí nemajú problémy s pohybom, resp. nechodia na lístky na presne 10-minútovej trase.
alebo inak. Ak mam interval 15 minut a nechce sa mi ist na konkretnu minutu, jednoducho idem na zastavku, odveziem sa prvym co prijde (a ide po trase) a pripadne prestupim. Prave na Ruzinovskej radiale je vyhodnejsie postupovat takto ako sa viazat na konkretnu linku.
Pocuvaj ty tupec, nemozes pozadovat odskodnenie od DP za to, ze sa mu pokazil voz. Nakolko nesiel zalozak, zrejme uz niekde lietal. TeBeCe ma pravdu, ak sa niekde ponahlam a mam moznot alternativym, tak kludne zkombinujem dve linky radsej akoby som mal cakat na tu svoju vysnivanu v takom teple. Lenze ty si asi tak tupy, ze to asi nepochopis.
Na 100% urcite nie, ale uznaj ze vypadavanie spojov ako je to tu v BA dajme tomu nestandartne vysoke. Staci porovnat napr. s Brnom. Keby si pridalo zopar zalozakov na strategicke miesta urcite by to neuskodilo. Nehnevaj sa na mna ale ked ti 20 minutov intervale moze cakat clovek na bus aj 40 minut co sa napr aj mne osobne a stalo niekolko krat a co je pre mna neakceptovatelne
Uz dnes je problem s nedostatkom vozov a vodicov a ty chces 50 zalozakov...nesranduj a co tie prestoje kto to zaplati a ten voz co pojde z meskanim sa otoci a vrati naspat na konecnu??? Jalove kilometre a v konecnom dosledku by si to zaplatil ty v cene listku. ?
hmm naklady na jedneho vodica 20tis. (asi za mesiac predpokladam) tak myslim ze takych vodicov v BA velmi nezozenies co ti budu robit za neakych cca 10tis/mesiac (pretoze nezabudni ze zamestnavatel musi za zamestnanca plati kopu odvodov, postneho a podobneho balastu co da zhruba tolko isto ako dostane zamestnanec na ruku...)
Tak ako chceš zabezpečiť, aby ti nikdy nič nemeškalo? Chceš nariadiť, aby sa vodič na každej zastávke pomodlil, aby sa mu voz nepokazil, aby sa pred ním nezrazili autá, aby niekomu neprišlo zle a aby do neho niekto nenapálil?
Takže dajmetomu, že by sme chceli tých 50 záložákov (je to blbosť, ale ako inak chceš zabezpečiť, aby ti nikdy nemeškal voz viac ako napr. 5 minút?), vodičov teda treba 100. Ak náklady na jedného sú 20 tisíc, to máš 24 miliónov ročne.
No ráno je malá šanca, že niečo vynechá, ale pre také prípady používam taxík, jeho cena síce nie je malá, ale na to, v koľkých prípadoch skoro ráno niečo vynechá to nie je také hrozné... Osobne som ho nemusel ráno použiť už asi 5 rokov. Ale samozrejme meškania mi vadia ako každému. Lenže toto nie je problém Bratislavy, ale všetkých miest.. Nikde nemajú každé tri zastávky stojaci záložný autobus...