Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #64750:
Mas teda zaujimave otazky,priznam sa,budem zvedavy na tie odpovede,i ked sa obavam,ze sa cela debata zvrhne na jeden konkretny problem a bude fuč cela diskusia 🙂

Ja by som si len dovolil zlahka typnut k 11. bodu/podla mna zadara to ma vrcholovy manazment ale ten to nevyuziva. A potom asi vedenie mesta.
Tak na oživenie debaty ? tu mám (tak ako v príspevku #64457 na ktorý mi zatiaľ žiaľ nikto neodpovedal) ďalšie zvedavé otázky na ktoré mi dúfam, že niekto z vás odpovie - buď tu verejne alebo e-mailom ak to tak bude lepšie. ☺

Verím, že tento príspevok aspoň niekoho z vás nezaujme iba svojich rozsahom, ale aj obsahom. ?

1; Akú brigádu/y (resp. prácu na dohodu či také niečo vedľajšie), napr. popri štúdiu na VŠ a po splnení akých podmienok je možné získať v DPB? Treba sa zúčastniť aj osobného pohovoru?

2; Napr. vylepovači cesťákov a zmien v doprave - ponúkal DPB takú prácu verejne alebo to sa dá získať len po známosti či má na to podnik dlhodobo dostatok pracovníkov z vlastných zdrojov?

3; Pokiaľ viem, každý vylepovač má v Bratislave svoj rajón. Dúbravka patrí pod jeden (príp. spolu s nejakým iným) alebo je rozdelená na viac rajónov?

4; Približne koľko sa dá za vylepovanie CP zarobiť (napr. za hodinu) alebo podľa čoho sa to počíta?

5; Vylepovači chodia medzi zastávkami obvykle pešo alebo MHD?

6; Kedy sa najčastejšie vylepuje - poobede, večer? Musí sa aj neskoro večer či nadránom?

7; Okrem tradičných termínov k zmenám (napr. začiatok septembra) asi musí byť vylepovač neustále k dispozícii na mobile predpokladám - ak treba vymeniť poškodené či chýbajúce CP, do koľkých napr. hodín od oznámenia to musí dať do poriadku?

8; Popíšte niekto bližšie technológiu vylepovania CP na "nechránené" zastávky (dávajú sa vlastne ešte tie priesvitné fólie na cesťáky)?

9; Asi trochu blbá otázka - nie je to zložité? (v tom zmysle, či sa dá niečo príliš ľahko "pokašlať" - nemyslím teraz nalepenie CP v zlom smere či z inej zastávky, ale myslím napr. nesprávne nalepenie a jeho prípadné nejaké dôsledky...)

10; A postup vylepovania do plexisklových vitrín? - Viem, že sa to sklo otvára nejakým kľúčom (všetky majú rovnaké kľúče - neotvára sa to nejak ťažko náhodou?) a v JCDecaux-och sa prichytávajú iba magnetkami, čo často spôsobí, že cesťák tam samovoľne spadne horizontálne, a tým sa stáva ťažko čitateľný, niekedy až nečitateľný...
----------
11; Ktorí zamestnanci DPB (napr. na ktorých pozíciách) majú cestovanie MHD zadarmo? Získavajú takýto benefit aj ich priami príbuzní?
----------
12; Umývanie sklenených prístreškov MHD (napr. tých JCDEcaux) zabezpečuje DPB či nejaká iná firma?

13; Vylepovači musia odstraňovať v JCDEcaux aj prípadné nalepené súkromné inzeráty, čo tam nemajú čo hľadať, príp. vymeniť začarbané plexisklo či to majú na starosť upratovači či iní ľudia (skôr tú druhú možnosť predpokladám).
Reply on: S@fino #64736:
lez mnoho tunajsich uzivatelov ma kopu ineho na praci ako citat denne tony prispevkov ktore tu naprodukujes mysliac si aku mas pravdu (aj ked 3/4 dalsich sa ti snazia vysvetlit ze ju nemas) a to mnoho ineho ich castokrat aj zivi a tak sa im nediv ze sa tu na to potom radsej vyseru...

PS: prave z toho ze mas tolko casu obhajovat tu tvoju "pravdu" je jasne ze si este neake decko, clovek ktory sa musi zivit vlastnou pracou (co je uz aj vacsina studentov vysokych skol) na to co tu predvadzas proste cas nema...
Reply on: 81-71 #64746:
Teraz to citam este raz, takze sa ospravedlnujem, M.Fundarek tam pisal o MHD, a ja som z toho hned vyvodil NDS..
Reply on: 81-71 #64746:
Ja som neporovnaval nic. Ja som len napisal svoj nazor, a ten je taky, ze to nema nic spolocneho s nosnym systemom.. Takze asi si ma zle pochopil..
Reply on: hoppusmark #64744:
Naco ides porovnavat hrusky s jablkami...to ma uplne ine poslanie ako zasraty NDS...
Reply on: hoppusmark #64744:
Tým som ale nechcel povedať, že sa sa to nemá stavať. Ja som v každom prípade za postavenie tejto trate.
Reply on: Martin Fundárek #64742:
Na MHD to bude vhodné minimálne, možno iba ako perspektívna trať pre budúci S-Bahn..
Určite však nie ako NDS..
Reply on: Martin Fundárek #64742:
Fajn,tak si predsa len rozumieme ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 81-71 #64735:
Pozri sa, mne je jasné, že projekt je určený na niečo úplne iné, než na MHD. Išlo len o to, že tomas1 tvrdil, že sa to bude vhodné AJ na MHD a ja, že nie. Éto vsjo.
Idem už, na dnes mám dosť. Prajem všetkým dobrú noc! ?
Reply on: 81-71 #64739:
Alebo to zaviedli na moju počesť... ?
Reply on: S@fino #64738:
AHa,tak fajn,zda sa mi ze to pred casom este tato moznost nebola,ale mozno som to len prehliadol ?
Reply on: 81-71 #64737:
Dá sa. Je to v "Moje imhd" -> "Zmena nastavení uživateľa" -> "Zrušenie konta". Ale neodporúčam skúšať... ?
Reply on: S@fino #64736:
Pokial viem,tak konto sa zrusit neda ? jedine ak by to spravil admin tohto webu na specialne poziadanie, ale len-tak sa zrusit neda ?
Reply on: AAA #64731:
Ja Ti verím, že Ťa nebaví čítať moje hádky. Ani mňa by to nebavilo. Ale ako som napísal, nenechám si skákať po hlave. A pokiaľ ide o rušenie kont - to bolo slobodné rozhodnutie týchto ex-členov. Ja som ich k tomu nepresviedčal, ani som im nikdy nič podobné nenavrhol...
Reply on: Martin Fundárek #64723:
Ale tu ide o daco ine,vsetci ten projekt hodnotia akoze to sa ide neviem ake miliardy hodit na ten tunel popod Dunaj a na Filialku s tym,ze to ma byt ako NDS,ale to koridor,takze posudzovat uplne funkcne daco ine z hladiska vnutromestskej dopravy je scestne ?
Reply on: Martin Fundárek #64732:
Áno, ale vlaky meškajú (najmä, nehovorím, že iba) tam, kde je výluka. A to je momentálne trať Nové Mesto nad Váhom - Trnava - Bratislava. Pokiaľ ide o vlaky zo smeru DNV, tie nezvyknú meškať. Samozrejme ak sa nestane niečo mimoriadné - zrazená osoba alebo jazdyneschopný rušeň. Takéto prípady však ochromia aj MHD (možno nie až toľko, koľko vlaky)...
Reply on: AAA #64731:
On sa len obhajoval, nehovoril nič o rušení kônt.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S@fino #64719:
2. vlaky podliehajú dopravnej situácii - vlastnej. Meškaní na železnici je viac, než je zdravé. A kým pri výpadku električky sa môže vypraviť záložák alebo, ak je výpadok trasy, urobí sa náhradná doprava, pri výpadku vlaku si môžeš pískať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.