Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Drobcek 7120 #64338:
a este idealne pri kazdej zastavke na elektrickovej trati mat spravenu odstavnu kolaj a strceny zalozak tam, ved co ak nahodou voz skape niekde na trase 😃 ?
Reply on: Drobcek 7120 #64338:
Neni zac, pokial ma pamat neklame tak na hl.st by mali byt pravidelne 2 zalozaky a ked tam mam obcas cestu tak pravidelne tam neni ani jeden ?

Ja len pevne dufam ze ludia si casom zacnu tie intervaly vazit. Denne cestujem L95 a je radost pocut ludi ako su spokojni, ze nemusia cakat dlho na spoj a ako dobre sa tak cestuje do Petrzalky. Aj mala ryba je ryba 🙂

Drz sa a peknu sluzbu
Reply on: Malic #64337:
ked si niekto nevie vazit, ze mu kazdych 5 minut ide spoj a na prestup tiez necaka dlho, tak tazko nieco riesit. radsej bude v tom teple cakat tvrdohlavo na svoj spoj, ktory samozrejme ako naschval vynechal. zalozaky sa neflakaju, ale niektori ludia si predstavuju, ze pomer zalozakov k premavkovym vozom by mal byt 1:1. To naozaj tazko riesit.

Dik za podporu
Reply on: Drobcek 7120 #64336:
Nehaj tak, fakt to nema zmysel sa s takymi ludmi dotahovat. Nech si skusi cakat v KE na linku co ma 60min interval a potom mozno pochopi co je to alternativny presun a ako sa vyzivaju ine moznosti spojenia.

A zalozak nepochopi, lebo keby videl, kolko sa zalozaky nalietaju, hlavne cez prazdniny, ked musia kvoli nedostatku vodicov robit aj normalne poradia, tak by nemal taketo recicky ?
Reply on: 81-71 #64335:
Teba sledujem uz dlhsie a viem preco som ta nazval tak ako som ta nazval. A nemienim s tebou debatovat, je to pre mna strata casu.
Reply on: Drobcek 7120 #64332:
Bud si este naozaj drobcek, ktory vela veciam nerozumie alebo si asi fakt pribrzdeny...nic v zlom, ale najprv si precitaj CELU diskusiu
Reply on: Kami #64333:
Presne, ja takto chodím napríklad od Tesca domov. Ide mi síce priamo 202ka, ale večer už nechodí tak často, tak sadnem aj na 205ku, ktorá ma dovezie na Nivy, kde už je aj 201 a 208. A takto to robí väčšina normálnych ľudí, ktorí nemajú problémy s pohybom, resp. nechodia na lístky na presne 10-minútovej trase.
Reply on: Drobcek 7120 #64332:
alebo inak. Ak mam interval 15 minut a nechce sa mi ist na konkretnu minutu, jednoducho idem na zastavku, odveziem sa prvym co prijde (a ide po trase) a pripadne prestupim. Prave na Ruzinovskej radiale je vyhodnejsie postupovat takto ako sa viazat na konkretnu linku.
Reply on: 81-71 #64302:
Pocuvaj ty tupec, nemozes pozadovat odskodnenie od DP za to, ze sa mu pokazil voz. Nakolko nesiel zalozak, zrejme uz niekde lietal. TeBeCe ma pravdu, ak sa niekde ponahlam a mam moznot alternativym, tak kludne zkombinujem dve linky radsej akoby som mal cakat na tu svoju vysnivanu v takom teple. Lenze ty si asi tak tupy, ze to asi nepochopis.
Reply on: vaky #64330:
No to hej, a dokonca ja mám občas skúsenosť, že mi vynechá spoj, a pritom záložák stojí v tom čase v pohode na stanovišti.
Reply on: Andy #64329:
Na 100% urcite nie, ale uznaj ze vypadavanie spojov ako je to tu v BA dajme tomu nestandartne vysoke. Staci porovnat napr. s Brnom. Keby si pridalo zopar zalozakov na strategicke miesta urcite by to neuskodilo. Nehnevaj sa na mna ale ked ti 20 minutov intervale moze cakat clovek na bus aj 40 minut co sa napr aj mne osobne a stalo niekolko krat a co je pre mna neakceptovatelne
Reply on: 2006 #64328:
Však ja viem, že je to blbosť, chcel som práve naznačiť, že zabezpečiť odjazd spoja na 100% do pár minút nie je proste možné.
Reply on: Andy #64325:
Uz dnes je problem s nedostatkom vozov a vodicov a ty chces 50 zalozakov...nesranduj a co tie prestoje kto to zaplati a ten voz co pojde z meskanim sa otoci a vrati naspat na konecnu??? Jalove kilometre a v konecnom dosledku by si to zaplatil ty v cene listku. ?
Reply on: si #64326:
ok, aj tak som nerátal ešte náklady na vozidlá napríklad 🙂 Išlo len o ilustráciu jediného možného spôsobu riešenia problému, o ktorom diskutujeme. 🙂
Reply on: Andy #64323:
hmm naklady na jedneho vodica 20tis. (asi za mesiac predpokladam) tak myslim ze takych vodicov v BA velmi nezozenies co ti budu robit za neakych cca 10tis/mesiac (pretoze nezabudni ze zamestnavatel musi za zamestnanca plati kopu odvodov, postneho a podobneho balastu co da zhruba tolko isto ako dostane zamestnanec na ruku...)
Reply on: 2006 #64324:
Tak ako chceš zabezpečiť, aby ti nikdy nič nemeškalo? Chceš nariadiť, aby sa vodič na každej zastávke pomodlil, aby sa mu voz nepokazil, aby sa pred ním nezrazili autá, aby niekomu neprišlo zle a aby do neho niekto nenapálil?
Reply on: Andy #64323:
Tak to je riadna blbost ?
Reply on: 81-71 #64318:
Takže dajmetomu, že by sme chceli tých 50 záložákov (je to blbosť, ale ako inak chceš zabezpečiť, aby ti nikdy nemeškal voz viac ako napr. 5 minút?), vodičov teda treba 100. Ak náklady na jedného sú 20 tisíc, to máš 24 miliónov ročne.
Reply on: ufo #64319:
No ráno je malá šanca, že niečo vynechá, ale pre také prípady používam taxík, jeho cena síce nie je malá, ale na to, v koľkých prípadoch skoro ráno niečo vynechá to nie je také hrozné... 🙂 Osobne som ho nemusel ráno použiť už asi 5 rokov. Ale samozrejme meškania mi vadia ako každému. Lenže toto nie je problém Bratislavy, ale všetkých miest.. Nikde nemajú každé tri zastávky stojaci záložný autobus...
Reply on: 81-71 #64316:
Jednoznacne nedostatok vodicov! Nie pre dovolenky ale vseobecne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.