Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
mate uplnu pravdu, ze niektori vodici su absolutne hmmm...peknym slovom povedane - nedomyslavi...ked idem obcas 34 z racka smer dubravka, a chcem prestupit na 94 na zochovu, ak mi obcas ujde 31, alebo 39, tak to riesim takto a vodici 94 su taky ..., ze ked za nimi zastane 34 a otvara dvere, rychlo zavru a utekaju...ale musim predsa len pochvalit vodicov, ktori pockaju aj na beziacich, alebo aj prestupujucich cestujucich..ale preco nemoze byt kazdy taky...AAACH!!!!!
Reply on: jandro #70369:
on ma zrkadla a musi registrovat ze je za nim bus... a ked uz ho zaregistruje, mohol by sa dovtipit, ze kedze je na zastavke oznacovanej ako "prestupny uzol" ze zrejme sa ludia z toho busu budu dozadovat jeho spoja...

Nie nechystam 🙂 jedine ze by dpb organizoval daco na polovicny uvazok a prisposobil sa mojmu rozvrhu... 😃
Reply on: Ike #70368:
Myslis, ze ten prvy sofer registruje, kedy ten za nim otvori a zatvori dvere? On ma davat pozor hlavne na svoje dvere.

Ale mozno to fakt aj registroval. Aj ja som uz takych zial zazil. DPB sa musi, hlavne dnes, uspokojit s tymi sofermi, ktorych ma. Nechystas sa stat vodicom MHD? ?
Reply on: jandro #70367:
to chapem, ale nerozumiem tak ked je to v ramci zastavky a ked
a) prvy autobus caka, druhy ale neotovri dvere a tak prvy odide
b) druhy autobus otvori dvere, lebo vie ze ludia by chceli nastupit do prveho, ale prvy ich arogantne zavrie...

v oboch pripadoch by stacilo o 15 sekund dlhsie pockat..

Ved patronka bola stavana ako megaprestupny uzol, kde sa za seba zmestia 4 autobusy, tak preco sa nejaky blby sorik hned ponahla?
Reply on: Ike #70365:
Na miestach, kde je velke riziko dopravnej zapchy je potrebne, aby kazde vozidlo na nom stalo co najmenej, i ked je to bus MHD. Cakanie na dalsi bus je pripustne iba na miestach, kde je toto riziko obmedzene.

Neznamena to, ze aj mna nenastve, ak nestihnem bus.
Reply on: eripmav #70338:
To o com hovoris je nieco ine. Proste sa robi to ze sa vsetkym nastavi cervena, potom 120-kou cez krizovatku preleti limuzina a az potom niekto dostane zelenu..

Re #70365 Ike: treba si uvedomit ze takto by sme sa daleko nedostali. Lebo by pockal na jeden autobus, ale kym by odisiel, prisiel by dalsi a potom dalsi a na Patronke by tymto stylom nabral take meskanie ze by to uz nedobehol... jednoducho neda sa cakat na kazdy bus
MHD nebude nikdy natolko dobra, dokym IQ niektorych vodicov nedosiahne minimum na to aby pochopili ako by sa mali spravat...

Neviem... patronka je prestupny dolezity uzol, to sa skutocne niektori vodici nevedia dovtipit, ze ked zastavia na patronke (alebo inej vacsej zastavke) a za nim iny bus, ze sa pravdepodobne najdu ludia co maju zaujem prestupit? nieee... oni zavru dvere a bum...
Reply on: Ámos #70348:
čo sa týka tých cieľov v MHD znie to pekne, len sa obávam, že väčšina z toho zostane zas len na papiery. A prevádzkovať dopravu so súkromnou spoločnosťou. To chce privatizovať DPB, alebo najať nejku inú firmu a DPB nechať tak, nech krachne.
Reply on: drink #70362:
minister financii je nahodou velmi do pohody (az sa divim, ze je za smer 🙂, asi isiel pre svoju miliardu )

bajan ? ach jaj, ten urobi iba pre seba... vsak ten uz bol v kss, ksc, vpn, odu, ds, sdk, ano, smer ... ja som len zvedavy kam to este dotiahne 🙂
Reply on: aquila #70345:
"na 4 pismenka S M E R som priam alergicky" - veď práve. Na základe "kompetencie" súčasnej vlády si môžeš domyslieť, ako by to vyzeralo v Bratislave za Beňovej.

PS: Čo urobil pre BID novosmerák Bajan?
Reply on: Chicco #70354:
Ohľadom rýchlosti odporúčam kontaktovať užívateľov iMHD s nickmi "bmko" a "BigMac". A u nich sa ja rozhodne cítim bezpečne.

A tušim sa aj predstavitelia mesta vyjazdrili, že po zavedení električky do Petržalky sa bude musieť v max. pre električky zvýšiť, lebo tou 50tkou by moc veľkú dieru do sveta nespravili.
Už iná otázka je kvalita práce trabustov, pravidelná (ne)údržba; a iná otázka sú obmedzené rýchlosti na výhybke, koľajovom krížení, pri prejazde obratiskom a pod., s tým možno iba súhlasiť.
Reply on: Ámos #70346:
schopny manazer by s tym nemal problem 🙂 ani s tymi 30timi miliardami 🙂

hlavne pri EU fondoch 🙂 ale durkovsky by nedokazal manazovat bez uplatkov ani stanok s hot dogmi :)) to je ten velky rozdiel
Reply on: S499.1023 #70349:
To já mám na Pendolino jinej názor, začal jsem sním jezdit pravidelně. Cesta Praha - Olomouc krásně po koridoru za bezkonkurenční 2 hod 20 min. A jako strudenta mě to stojí 200 Kč. ☺
Reply on: Chicco #70352:
No ja som nepisal, ze som si isty tym rekordom 109 kmh, pocul som aj vyssie cislo, tak neviem.
A preco nemozes spomenut ide cislo ? 🙂 Ved meno k nemu hned pisat nemusis. 🙂
Reply on: Chicco #70351:
Ja som nikde nepisal, ze sa tak da bezne jazdit. Len som spomenul, ze boli dosiahnute v BA aj vyssie rychlosti, ako ste tu spominali.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: eripmav #70338:
Myslím, že u nás sú križovatky diaľkovo riadené odniekiaľ z kancla, nie priamo exPackovou kolónou.
Reply on: Nick #70327:
Zaujimalo by ma, co ta tak pobavilo v mojom PS
Co sa tyka tej rychlosti, spomenul som tam slovo BEZPECNOST, ale to ste vsetci vedelo prehliadali. Tak si piste o com chcete.
Reply on: Nick #70327:
Hned vidno, ze sa vyznas ... ? ?
Reply on: KLF #70340:
Co sa tyka rekordu, tak viem o inom, ale bohuzial ho nemozem spomenut.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.