Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #69944:
Mňa by skôr zaujímalo, či nie je možné (aspoň v špičkách) aby linky 96 a 98, premávali bez zastavenia cez Most Apollo. Podľa informácií od mojej priateľky totiž nezriedka trvá cesta od Ekonomickej univerzity po zastávku Prístavný most kvôli zápcham aj 20 minút. A neverím tomu, že neustále rozjazdy vozidiel do kopca prí výjazde na Prístavný most majú menšiu spotrebu ako dlhšia ale zato plynulejšia (a časovo kratšia) trasa cez Apollo.

Re #69947 intony.sk: Hmm, v pondelok ráno som na Nivách videl autobus L21, na prednom (a zrejme aj ostatných) displejoch konečná Na hriadkach a v predu za sklom plastová tabuľa Premáva po Hradištnú, tak si vyberte. ?

Re #69949 intony.sk: Tie semafory by už dávno mali byť ak už nie demontované, tak aspoň odpojené (viď Radlinského x I. Karvaša).
Reakcia na: Ike #69921:
Pamätám si časy, keď som cestoval úsek Jurigovo námestie - Botanická záhrada (semafory neboli vtedy ani na jedenej z križovatiek) 3 min. ? Teraz to bežne trvá aj 6-7 min.
Úplne najlepšie je keď električka stojí na priecestí pri PKO, aby to jedno auto za hodinu mohlo prejsť...
Minulý školský rok cesta 17 trvala z Molecovej 11min., teraz 1 až 13min. A dosť sa na tom podielajú semafóry na Kamennom námestí, kt. mimochodom po zaslepení Námestia SNP stratili podľa mňa opodstatnenie a malo by sa to vyriešiť obdobne ako na Hurbanovom námestí... ?
Reakcia na: miso1234 #69935:
Do Bratislavy prídu akurát tak ďalšie 25Tr-ky, aby ich mohli tak úspešne kaziť ako doteraz... ?‍☠️
Reakcia na: Ike #69944:
Ináč, mne sa bridí už len to označenie 133. Je to len ťah. Vyzerá to, akoby len chceli ľudom ukázať "Aha! Máte linku až pod Nový most!".
Pri takej 92, čo má dokonca odlišnú výpravu rovnaké označenie nevadí, ani 53 čo má až 4 konečné, ani 21 čo začína pár spojov Na hriadkach, ani 79, 77, 59, atď... ?
Reakcia na: SDX #69945:
+ na troch zastávkach nestojí. Je to oničom. Kľudne by som mohol každé ráno tak ísť a predsa je mi výhodnejšia električka. V rannej špičke je kombinácia pešobus+elina z Dlháčov rýchlejšia ako 133, pretože trolejbus/autobus zatiaľ stojí v zápche na Molecovej. Zo zastávky Janotova sa stáva pomaly výstupište... ?
Reakcia na: Ike #69944:
133 je trolejbus ? teraz vazne, ked vezmeme ze ma tri zastavky rovnake ako elina, tak moc toho pozdlzne nenabeha. Osobne ho povazujem za celkom fajn spoj, je to omnoho rychlejsie ako kedysi bus + elina.
Inak, tak ma napadlo... neporusuje dpb zavedenim 133 to ich heslo "tam kde je elektrickova radiala nepojde pozdlzne autobus"?

To by potom v klude mohli zaviest aj spickovu 121ku ktora by jazdila len rano, jednosmerne pod novy most (tak ako 101, pricom by stala len na dolezitych zastavkach), stacili by 4 spoje o 6tej a 7mej - len tak pokusne...

Inak neviem preco 21ka stale stoji na Mokrohajskej... pred dokoncenim Tesca som tomu chapal - ucitelia a studenti z Mokrohajskej by sa tam nemali ako dostat... ale teraz? v spicke 22 a mimo spicky 20 (aj zo zadu sa tam da dostat)... aky to ma vyznam?

A este by som sa chcel opytat ci tunajsi neviete kedy sa planuje to zlucenie liniek 501 a 504?
Na Floriánskom námestí sa zrazili dve električky http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2990994 Je to este sprava zo vcera ?
Reakcia na: gargamel #69930:
Plati ze ked revizor s niekym caka na konecnu na policiu tak sa vzdy otvaraju len jedny dvere aby dotycny neusiel, ale pocet otvorenych dveri zakon neupravuje ?
Reakcia na: AAA #69939:
Jaj áno, "koľko právnikov, toľko názorov..."
Reakcia na: miso1234 #69938:
No ja si myslim ze kym sa najdu na to peniaze, tak ten SOR 9.5 prestanu vyrabat ? . I ked po volbach by mohla byt situacia lepsia ale to je len uvaha ?
Reakcia na: Peon #69936:
1. odsek: Vzhľadom na názory právnikov na celú túto probelmatiku, predpokladám, že právne názory by sa rôznili.
Reakcia na: 5510 #69937:
no aby sa to stihlo do toho roku 2009 ?
Reakcia na: miso1234 #69935:
Dojdú keď budú peniaze ?
Reakcia na: gargamel #69930:
To aj mňa zaujíma. A že či môže revízor zabrániť cestujúcemu, ktorého nestihol skontrolovať vystúpiť z vozidla pokým sa nepreukáže CL. Ale celkovo sa čudujem, že niekto je vôbec niekto ochotný robiť revízora (tam musí byť veľká fluktuácia predpokladám...).

Keď sa niekomu nepodarí kúpiť obyčajný lístok, môže si označiť aj dva polovičné? Ak áno, aj v prípade, že jeden si označí napr. 14:56 h a druhý nechtiac (aj keď takmer okamžite) až 14:57 h? Majú na to v DPB nejaké oficiálne alebo neoficiálne pravidlo, resp. je to na zvážení revízora?
Reakcia na: luky133 #69924:
tak opäť dalšia séria SOR 9,5 bude inak vyzerať ? inak nevie, kedy by mali prísť do BA nopvé SORy ?
Ok, chcel by som sa spytat, pre koho je urceny skolsky spoj? viete, ja som skolak, ze ci by som mohol vyuzivat a ako sa da vyuzivat skolsky spoj? ?
Reakcia na: luky133 #69924:
Aký 12metrový? Myslíš SOR BN 12? Ten sa vyrába dávno a v rôznych mestách ich jazdí celkom slušný kopec. Nájdeš ho dokonca aj na Slovensku.
SDX: SOR BN18 som vyfotil na AUTOTECu v Brne a poslal na IMHD myslim, ze dakedy v aprili myslim...po niekolkych mesiacoch mi napisali, ze cakaju este na dalsie fotky, takze mohli by ste si ho tu vsetci pozriet, ale nejako spravcovia stranky ignoruju moje fotky...akoze nechapem, ze ked sa tu kazdy den obnovuje galeria a niekto ponukne dobre fotky, preco sa neuverejnia...ja by som sem mohol tolko peknych a zaujimavych fotiek dat, ale ked maju takyto pristup......
Reakcia na: El Sergio #69915:
Máš to popletené úplne. Normálny železničný európsky rozchod je 1435 mm. Úzky rozchod v Bratislave je 1000 mm. Železničný rozchod v ex-ZSSR a Fínsku je 1520 mm. Eelktričky v Rostove na Done majú rozchod 1435 mm, v ostatných mestách miestami 1520 mm, miestami 1000 mm.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement