hm, mám dojem, že napriek všetkej demencii ešte stále zopár rozmýšľajúcich ľudí zostalo... aj keď príliš som sa netešil, že som sa musel tlačiť, ale chápem, že sú linky, kde sa MOMENTÁLNE kĺby zídu viac.
Kamo máš dojem, že DPB vie kedy je na VS skúškové obdobie. Ešte tu niekto asi nepochopil, že vedeniu DPB je cestujúca verejnosť úplne ukradnutá a o zamestnancoch a pristupu k ním, sa pomaly dá porovnať k nevoľníctvu - och pardon, len ich nebijú !! ?
"Jedna staršia pani (od Technopolu) sa dožadovala priameho spojenia na stanicu. Na otázku Cíleka, ako často tam cestuje, či denne, či týždenne odpovedala, že ona nie, ale hovorí aj za ostaných."
Mal si jej povedať, že OK, zavedú jej linku na stanicu, ale autobusy si musí kúpiť sama a náklady na prevádzku jej budú fakturovať !!!!
Som zvedavý, či by s tým súhlasila.
? ?
dobre ze hovoris, asi sa budem stazovat Ale inak druha vec, ktoru treba vziat do uvahy je, ze na VS je uz skuskove a teda nechodi pravidelne az tolko ludi (aj ked vcera sa uz nejaki pri PKO nezmestili)
Dispečing DPB vydal nariadenie na tieto dni, keď sú Solarisy odstavené, že na L31 vodičom ktorí tam majú jazdiť špičkové spoje,budú dane do premávky krátke plyňáky ich tzv. pridelené dlhé vozidlá, na trate kde mali premávať Solarisy. Odvodnenie - aj keď kapacitne krátke vozidla na L31 sú nepostačujúce, je DPB preverené že študenti sú najmenšia hrozba pre DPB , ktorí sa budú sťažovať - sú rád že sa vôbec vezú !!!!! ? ?
Tých pár mladých (okrem nás dvoch) sa dalo spočítať na prstoch jednej ruky. Ak nepočítam tých čo tam museli byť (vedenie a novinári) tak vekový priemer vysoko prekračoval 60 rokov. Zastúpení boli najmä obyvatelia Ovsišťa a okolia Technopolu.
1. Nová koncepcia MHD by mala priniesť aj redukciu zastávok, odpolitizovanie MHD, preferenciu a zvyšovanie kvality tak, aby bola konkurenčná voči IAD.
Taká perlička ohľadom priamych liniek na stanicu. Jedna staršia pani (od Technopolu) sa dožadovala priameho spojenia na stanicu. Na otázku Cíleka, ako často tam cestuje, či denne, či týždenne odpovedala, že ona nie, ale hovorí aj za ostaných. ?
Re #78537 klasIK & Re #78542 Puki: A ktorí že ste to boli?
Re #78561 Peon: Predpokladám, že električenky budú platiť v plnom rozsahu ako doteraz. Prípadne si viem predstaviť aj také západné riešenie, že ak bude papierový lístok stáť napr. 30 Sk, tak ku električenke si doplatíš 10.
Nový koncept dopravy nebude znamenať len nové linkové vedenie, aj keď v prípade zavedenia BID sa tomu isto nevyhneme.
Zase mícháš hrušky s jabkama. Tramvaj se vyrábí na zakázaku! A co si zákazník objedná to má. Samozřejmě, že ti Škodovka vyrobí tramvaj s méně hlučným motorem, s designem, který ti navrhne NASA a s interiérem, který navrhne třeba BMW. Jen si to budeš muset nechat zaplatit. Opět je vidět tvá zaujatost. Nikdo vám 06T do Bratislavy necpal. 06T byla tramvaj obednaná na míru zákazníkem ze Sardínie. Souhra náhod byla, že se vůz proháněl po vašich kolejích. Nechápu, proč ten vůz vůbec komentuješ, když ho DPB stejně nekoupí. Šrot z motoré části? Čím je myšlen ten šrot? Opravovals ho snad nebo se v tom motoru vůbec hrabal? Asi ne, že jo? Stál si na zastávce a připadal ti hlučný, proto to byl šrot. Když si Bratislava připlatí, dostane motory od Škodovky úrovně Combin. Vše je otázkou peněz a co si zákazník objedná. Tak už prosím nech posuzování vozidel z pohledu jestli se ti líbí nebo nelíbí. Zatím jsi neuvedl žádné přímé argumenty. Jen že něco je šrot a něco zas ne. To mi nestačí.
"Ako ďalej uviedol, už v lete by sa mal spustiť pilotný projekt Bezpečná nočná MHD. Cena lístka pri ceste verejnou dopravou po 23:00 by bola podľa Cíleka diametrálne odlišná, ale občanov by lístok vyšiel lacnejšie ako cesta taxíkom."
To znie zaujímavo, ale dúfam, že budú nejak zvýhodnení cestujúci s predplatnými cestovnými lístkami (električenakmi).
Ak sa zmeny dotknú nočákov znamená to podľa predchádzajúceho odstavca, že denné linky budú končiť skôr ako dnes? A do koľkej hodiny nadránom asi tak potrvá tá Bezpečná nočná MHD, a teda aj vyššie cestovné?
Mohli by zverejniť, kde budú prijímať pripomienky z iných MČ. Mohlo by to byť na nejakú e-mailovú adresu.
Ak som správne pochopil, to sa od jesene chystá kompletná reorganizácia linkového vedenia v celom meste
Ešte ku článku o verejnej diskusii: nech si babky z Ovsišťa stanovia priority a povedia, čo vlastne chcú, či spojenie s centrom, alebo s hlavnou stanicou, alebo neviem čím ešte. Ale nech im je jasné, že nemôžu mať všetko! A také, že: predĺžiť linku 83, vrátiť linku 88, to je predsa na odborníkoch, ktorá linka tam má ísť...
Mimochodom mohli by si odpustiť reklamy na zadnom okne autobusov. Za prvé, okno je na to, aby do autobusu prenikalo svetlo, za druhé: keď potrebujem prestúpiť, absolútne nevidím, aký autobus ide za nami !!!
Nech tie reklamy lepia na zadnú kapotu, tam to predsa nevadí...
Tie vozy budú úplne iné ako tie, čo jazdia doteraz, lebo také sa už nevyrábajú. Budú to low-entry autobusy s nízkou podlahou po 2. dvere. Iné sa už našťastie nevyrábajú, lebo vždy by sa našla nejaká šototrubka, čo by povedala "a však načo nízka podlaha".