Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDX #78661:

A já snad psal, že jsou 100% nízkopodlažní???
Psal jsem, že se vysokopodlažní městské vozy na trhu EU nesmí prodávat. Proto byla zastavena výroba řady B a nahrazena řadou BN! Celá řada BN je nízkopodlažní jen v přední části vozu. Řada NB je 100% nízkopodlažní a bude se vyrábět pouze v délkách 12 a 18,75 m.
Příště čti dvakrát.
Reply on: SDX #78641:
nehorázna hovadina také niečo... Pre koho vlastne potom budú tie spoje jazdiť? Ak do vozu nebudú vpustení čierni pasažieri, tak sa tam bude vyvážať pán vodič a páni SBSkári... no a samozrejme k ránu aj BEÚSáci idúci do práce... teda za predpokladu že im na nočnú dopravu bude platiť električenka...
sorry za pravopisnú chybu / ktorí sú šťastní....../sa stane.
Reply on: ear4 #78663:
ale ano viem, pretože sú veľmi poruchové, prepchaté zbytočnou nedokonalou elektronikou, ktorá vodiča znervózňuje neustálim pípaním, blikaním počas jazdy a počúvaj to 9 hodín tak je to o nervy a riešenie vykurovania a vetrania je tiež o ničom. Je veľa vodičov, ktorí sú šťastný že doteraz so Solarisom nejazdili a ani tak skoro jazdiť nebudú ? ?
Reply on: Peon #78680:
Myslim ze pri beznych linkach (asi aj nocakoch) nie je povoleny ziaden naskok.
Reply on: Peon #78681:
Listok na nočnu dopravu bude stat 50sk a interval každych 6 hodín ?
Reply on: S499.1023 #78648:
Mohli by už zverejniť aj to koľko taký lístok bude stáť, či držitelia električeniek ho budú mať lacnejší.

Predpokladám, že aj tak tam bude väčšina čiernych pasažierov a nakoniec nočáky vrátia do pôvodného stavu, lebo nebudú peniaze na SBS (neverím, že sa podarí zabezpečiť, aby tam radšej bola Mestská polícia)...

Keď tam budú midibusy (Sory) behať všade, bude zabezpečená ich náväznosť na Hlavnej stanici (resp. iných prestupných uzloch ak budú)? Aký interval asi budú mať, čo myslíte?
CYKLOBUS

Oceňujem, že L128 už na rozdiel od minulého roka ukazuje na vnútornom transparente zastávky a dokonca tam preblikáva aj "ZASTÁVKA JE NA ZNAMENIE".

Keď som sa cca pred rokom pýtal, prečo L128 len fixne ukazuje linku a cieľovú zastávku, niekto mi tu tuším vysvetlil niečo v tom zmysle, že kvôli možným veľkým meškaniam (nakladanie / vykladanie bicyklov) sa to nedá. Ako to, že zrazu sa to už dá?

Dobré, že tento rok v smere do DNV má už zastávku aj na Šafárikovom nám. - vtedy cez ňu prechádzala bez zastavenia. Ale stále nechápem, prečo v Dúbravke má zastávky blízko pri sebe ("Drobného", "Švantnerova"), nebolo by logickejšie "OD Saratov" a "Damborského"? Ale mne vyhovuje súčasný stav. ?

Zaujímalo by ma, či je na 128-ke využívaná zastávka "Hroboňova". Čo som si minulý rok všimol, vodiči tam ani len nepribrzdili... Neviem ako je to teraz.

Takisto aj pri nočákoch v minulosti pokiaľ viem vnútorné transparenty zastávky neukazovali (keď už denné linky ukazovali) a neskôr už začali ukazovať.

Ozaj, aký náskok (oproti CP) je povolený na linkách? Osobitne cyklobus a nočáky ma zaujímajú.
POZOSTATKY

Heh, na bývalej zastávke L49 "Ďumbierska" stále stojí zastávkový označník (bez terčíka), no pod strhnutým (teda nie bielym papierom prelepeným) CP L49 je "útržkovito čitateľná" informácia o BID. A to je už minimálne viac ako rok od zrušenia tejto zachádzky...

Na bývalej zastávke "STK" na Poliankach v smere do Dúbravky je zas stále "útržkovito čítateľný" CP L22. A nejaký dobrák strhol čiernu plachtu na označníku, tak sú čitateľné aj terčíky L20, 22, 34, 83.

Horšie však dopadla bývalá zastávka L92 "Vápencová" v smere do mesta. Tam bol označník odstránený hneď po zmene trasy, no tá malá červená zastávková búda má zrútenú strechu. ?

Viete ešte o nejakom takomto "pozostatku"?
Reply on: MatusZA #78675:
Pardon za pomylenie nicku, pisal som to cez MT... len stale neviem ako to suvisi s mojim prispevkom, ale neva
Objavil som nejaké nové video z trolejbusu:

http://www.ceknito.sk/video/37244
V našem městě máme velmi dobrou spolupráci se Svazem nevidomých a těm nevyhovoval TEDOM, který jsme zkoušeli zhruba 14 dní. Se Sorem BN 12 ani Citelisem nemají problém.
Reply on: SDX #78672:
To len tak, že niekoho hnevá, že SORy, keď prvé boli v 1994-tom, a nedbá na ich dobrú životnosť. A vôbec: nie som Martin.
Neviem, ci to tu uz niekde neodznelo, ked ano, tak prosim o prepacenie. Kdesi som cital, ze pri testovani SORu BN v istom ceskom meste ho Unia nevidiacich a slozrakych oznacila za nebezpecny pre zrakovo postihnutych. Vie to niekto doplnit?
Reply on: SDX #78672:
Nie Ike, ale Ik ?, máme trocha podobné prezývky..... A nevie sa, že či náhodou si Bratislava nevyberie dvere podobné ako v Ik 4xx, alebo v Solarisoch? (neviem aký majú odborný názov)
MartinZA: ale ako to suvisi s mojim prispevkom? /// Ike: pri rade NB je moznost vybrat si dvere
Reply on: SDX #78668:
Ale zato majú dobrú životnosť.
Reply on: m@rtin #78607:
A nevedel by si povedať, že prečo im stále dávajú tie super rýchlo otváracie dvere, resp. nedá sa použiť sýstém otvárania/zatvárania dverí, taký aký chce zákazník? Lebo si myslím, že tieto dvere sa fakt na mestskú dopravu nehodia. SOR-ky vyzerájú byť naozaj kvalitné autobusy, aj keď na pohľad sa mi moc nepáčia, ale po technickej stránke sú fajn. V blave patria asi k najspolahlivejším.
Reply on: MatusZA #78667:
No a?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.