Mňa dosť mrzí že v BA sú Rekola viazané na jednotlivé "virtuálne stanice". Tým strácajú hlavnú výhodu oproti Slovnaft BAjku. A keď si pozriem rozmiestnenie staníc, tam je SB lepší. Je trochu zvláštne že SB pre ktorý každa stanica stojí peniaze a byrokraciu pokrýva viac z mesta ako Rekola. Jediné kde majú Rekola na vrch je Karlova Ves.
Škoda, keby to bolo ako v Prahe, teda s možnosťou odparkovať hocikde v rámci zóny, tak by to bolo super.
Presne toto je oblasť kde je potrebná tak trochu regulácia, zo strany mesta. Plán rozvoja, rozmiestnenie stanovísk na bicykle, ich vzájomná kompatibilita, samozrejme jedno predplatné. Možno režim koncesie stanovísk.
Antik som ešte akotak chápal - v zmysle, že mestský bikesharing k nám nechcete rozšíriť, tak si spravíme natruc vlastný, aby ste sa zmobilizovali aj vy. Ale nepostrehol som, čo nové tento tretí prináša (uvádzacia mesačná cena je na úrovni stabilnej ceny Slovnaftu, takže ani tu nie je benefit...)
Užívateľský ideál by bol, keby kooperovali - ideálne v rámci nejakého väčšieho systému. Rekola v časti Česka alebo Antik v rámci východu je pri všetkej úcte smiešna frčka v porovaní s veľkými sieťami ako napr. nextbike (kde napríklad nitriansky Arriva bike v pohode zapojený je).
Teraz sú zase niktoré odchody dvojmo, videné aj cez deň na viacerých linkách. Ako keby zostali platné dve sady grafikonov. Občas sa to stávalo aj predtým, ale teraz je takýchto prípadov oveľa viac.
Fyzické tabule sú ok, tie odchody neprihlásených vozidiel nezobrazujú.
Aby išlo o konkurenciu, Slovnaftbajk by nesmel byť robený v spolupráci s magistrátom a Antik zase spolu s MČ NM/Rača/Vajnory.
Inak z pohľadu užívateľa nejde o nijaké zlepšovanie služieb - pre neho je najvýhodnejší jediný systém (ideálne integrovaný s VHD) s čo najväčším počtom bicyklov namiesto súčasného stavu, kedy treba mať na všetko samostatnú aplikáciu, samostatný kredit atď.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.