Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jak44 #236127:
Cize aj to “sportovci” porozhadzuju vsade, idealne do prostriedku chodnika...? Jednu taku zelenu skusenost tu uz mame.
Reply on: perets #236120:
A to sú tie legislatívne obmedzenia. Mesto nemá žiadnu kompetenciu voči týmto službám.
Reply on: 810zssk #236126:
Bratislavské Rekola majú už elektronický zámok, ktorý Ti zablokuje koleso = dá sa pohodiť hocikde.
Reply on: S499.1023 #236125:
S rekolami som tento problem neevidoval. Uz len preto ze ich je nutne o nieco zamknut.
Reply on: 810zssk #236122:
Myslíš odparkovAť = ľubovoľne pohodiť, najlepšie na chodník, ako to majú Alza kolobežky?
Prejazd Molecova je už dokončený - pribudli veľké prenosné semafory a dole Molecovou bol zriadený BUS pruh👍
Reply on: david1 #236121:
v predvylukovom case byval v rannej spicke z race uz davnejsie 2 minutovy interval medzi spojmi a tie spoje aj chodili vcelku plne....
Mňa dosť mrzí že v BA sú Rekola viazané na jednotlivé "virtuálne stanice". Tým strácajú hlavnú výhodu oproti Slovnaft BAjku. A keď si pozriem rozmiestnenie staníc, tam je SB lepší. Je trochu zvláštne že SB pre ktorý každa stanica stojí peniaze a byrokraciu pokrýva viac z mesta ako Rekola. Jediné kde majú Rekola na vrch je Karlova Ves.

Škoda, keby to bolo ako v Prahe, teda s možnosťou odparkovať hocikde v rámci zóny, tak by to bolo super.
Reply on: N/A #236119:
Iba v úseku o , ktorom píšeš. Rača mala int. 4 min. jednu hod.ráno.
Tam bolo oslabenie , ktoré sa ako tak zvládlo pre menší dopyt.
Reply on: Valec #236117:
Presne toto je oblasť kde je potrebná tak trochu regulácia, zo strany mesta. Plán rozvoja, rozmiestnenie stanovísk na bicykle, ich vzájomná kompatibilita, samozrejme jedno predplatné. Možno režim koncesie stanovísk.
Reply on: david1 #236118:
Vážne? Nemala ešte pred poslednou zmenou L3 aj L7 ráno 4-minútový interval (teda 2-minútový v preklade) v úseku ŽST Vinohrady - Račko?
Reply on: N/A #236087:
Rača mala 4 min. iba s L3. Teraz má 2,5 min. spolu s L7.
Zhoršila sa Petržalská vetva o minútu v najväčšej špičke.. 😉
Reply on: kecho #236115:
Však mesto aj plánuje zriadiť jednu aplikáciu, ktorá bude všetko integrovať.
Reply on: Viko #236103:
"Konkurencia". Sú mestá, kde funguje jeden dobre zabehnutý mestský bikesharing, a potom sú mestá kde je ich niekoľko a každý funguje tak trocha.

Ak si teda odmyslím všetky legislatívne obmedzenia, tak s takýmito službami sa nejak v Pláne B nepočítalo, takže treba počkať na Plán C.
Reply on: MatejBA #236114:
Pokial ide o vytvaranie novych platenych funkcii, Slovaci su velmi kreativny narod 😃
Cize niekto sa toho urcite chyti - z verejnych penazi... 🙂
Reply on: Viko #236113:
Cize po BIDke potrebujeme aj nieco ako Bratislavsku Integrovanu Kolo-aliciu (BAIK)? 😂
Reply on: N/A #236110:
Antik som ešte akotak chápal - v zmysle, že mestský bikesharing k nám nechcete rozšíriť, tak si spravíme natruc vlastný, aby ste sa zmobilizovali aj vy. Ale nepostrehol som, čo nové tento tretí prináša (uvádzacia mesačná cena je na úrovni stabilnej ceny Slovnaftu, takže ani tu nie je benefit...)

Užívateľský ideál by bol, keby kooperovali - ideálne v rámci nejakého väčšieho systému. Rekola v časti Česka alebo Antik v rámci východu je pri všetkej úcte smiešna frčka v porovaní s veľkými sieťami ako napr. nextbike (kde napríklad nitriansky Arriva bike v pohode zapojený je).
Reply on: Urbanway 2423 #236108:
Starý palubak hlásenia nemá vôbec. K starým palubakov sa montuje tzv. hlasic. Ten má kapacitu hodnú mid-90s.

Novy palubak je integrovaný s hlásičom.
Reply on: appdie #236104:
Teraz sú zase niktoré odchody dvojmo, videné aj cez deň na viacerých linkách. Ako keby zostali platné dve sady grafikonov. Občas sa to stávalo aj predtým, ale teraz je takýchto prípadov oveľa viac.

Fyzické tabule sú ok, tie odchody neprihlásených vozidiel nezobrazujú.
Reply on: Urbanway 2423 #236109:
Aby išlo o konkurenciu, Slovnaftbajk by nesmel byť robený v spolupráci s magistrátom a Antik zase spolu s MČ NM/Rača/Vajnory.

Inak z pohľadu užívateľa nejde o nijaké zlepšovanie služieb - pre neho je najvýhodnejší jediný systém (ideálne integrovaný s VHD) s čo najväčším počtom bicyklov namiesto súčasného stavu, kedy treba mať na všetko samostatnú aplikáciu, samostatný kredit atď.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.