Ona by podľa mňa stačila aj obyčajná zmena prednosti v jazde s tým, že autá ktoré idú od Letiska doľava by boli na hlavnej. Tým pádom by pre ne odpadlo dávanie prednosti v jazde. ?
Presne tak, denne tade chodím a "snívam" o tomto prepojení. A aj sa čudujem, že to nespravia, však zasa také náročné na peniaze a techniku to tiež nemôže byť. Vytvorili by sa nové možnosti pre mhd a aj to priecestie by sa rapídne odľahčilo.
to prepojenie by tam zrejme malo byť, pretože, keď ideš z Petržalky do Avionu na križovatke Trnávka, tak pod diaľnicou si v pripajácom pruhu, pričom priebežný začína v poli v opačnom smere zase je vodorovné značenie robené tak, že máš dva pruhy na diaľnicu (ktoré sa hore spájajú) a hoci je priestor na to, aby sa dalo pokračovať popod diaľnicu, sú tam priečne pásy, pretože zase to končí v poli Dokonca aj samotná Hradská ulica má také zakrivenie, akoby sa tam rátalo s premostením
To som ja navrhol, takže mi nemusíš vysvetľovať, čo tým vznikne. Už som návrh poslal aj na DPB (Oddelenie informatiky a koordinácie dopravy), som zvedavý, či sa tým budú aspoň zaoberať.
ja s tebou súhlasím, ale ono by to chcelo aj prepojenie Hradskej s Galvaniho niekde okolo bývalého Darexu, a keby malo byť priecestie na Ivanskej aj so svetelnou signalizáciou, bolo by treba Trnavskú cestu rozšíriť, aby sa vytvoril odbočovací pruh v smere k Avionu. Počul som, že sa o tom má zrazu rokovať v Mestskom zastup., ale tak trochu pochybujem že ešte v tomto volebnom období sa to stihne. Jedine na čo sa možno zmôžu je zákaz odbočenia z Vrakunskej cez priecestie do Avionu a z Ivanskej doľava na Vrakunsku.
Zjavne nemáš vodičský preukaz a zjavne dané miesto nepoznáš.
1) Ono občas sa stane (nemá sa to stávať, ale niekedy to ovplyvniť nevieš), že cesta je tak upchatá, že aj keď vojdeš na križovatku na zelenú, ostaneš v nej visieť. Je to proti vyhláške, pretože, do križovatky smieš vojsť len vtedy, ak máš možnosť ju opustiť. V bratislavských podmienkach je to však komplikované - obzvláš v dotknutom úseku, kde máš de facto dve križovatky zasebou (jednu železničnú a jednu cestnú), kde dlhšie vozidlo, nemôže opustiť prvú pre svoju dĺžku pri dávaní prednosti na druhej.
2) Ako som spomínad, dané miesto... šiel som tam - dokonca po hlavnej. Autá predomnou stáli na priecestí - povedal som si "ja nie, počkám kým sa výprázdní a bude za priecestím volno" a vieš, čo sa stalo? využili to autá z bočnej uličky a priecestie sa znova zapratalo... takýmto spôsobom by som tam stál dodnes, preto som bol nútený ísť aspoň kapotou na prvú koľaj, tak aby som videl na signalizáciu, ale aby som znemožnil bočným autám vojsť na priecestie (aj tak som ich pustil viac, ako pri zipsovaní) a potom, keď sa za priecestím uvoľnilo, tak som šiel.
Tá križovatka (resp. systém dvoch križovatiek) je celý zlý a závory by nepomohli. Pomohlo by
A) keby bolo priecestie mimoúrovňové
keby tam bola svetelná signalizácia zosúladená s priecestím
Tak ale načo ťahajú L65 až na Dolné hony a kopírák od Cint. Ružinova po Dolné hony v súbehu s 201,202 a 75?! Dúfam, že DPB čoskoro napadne odkloniť 65 zo zast. Komárovská cez Stavbársku, Estónsku a Šíravskú na Ráztočnú ako tu dakto rozumne navrhol. Vzniklo by tak spojenie Hradskej ulice s Vrakunskou a Cint. Ružinov k trolejbusom a L75.
Vodičov trolejbusov príjimajú určite aj na TPP, tých stále nie je dosť. Ale ak máš náhodou D-čko, určite Ťa bez všetkého príjmu aj na autobus. Brigádnici tu sú a myslím, že každý má dohodnutý iný počet hodín.