Reply on: kvorka #971:
zbežným pohľadom do CP linky 9 sa dá zistiť nasledovné:- v špičke náhodný interval od 15 do 45 minút
- v sedle náhodný interval od 35 do 75 minút
- cez víkendy náhodný interval od 18 do 100 minút.
Na takúto linku a do takejto MHD chceš kĺby? Tu treba niečo použiteľné a nie šoto sny o kĺboch. Nehovoriac o tom, že náklady na nové vozidlá (vyššie odpisy) Mesto Zvolen nie je ochotné preplácať cez zvýšenú dotáciu na prevádzku. Prečo sa tam asi preraďujú staré vozy (plne odpísané) z BB a BR?
frangar.14
5: Podborová - ul. Kozáčeka - Poľana - Môťová - Lipovec - Sekier, DD
8: Continental - Západ, Tepličky - žel. stanica - Poľana - nákladná stanica - Zlatý Potok
9: Sekier, DD - Lipovec - Môťová - Poľana - žel. stanica - Západ, Tepličky
10: Želeničná stanica - Poľana - nákladná stanica - Zvolenská hydina - Bakova Jama
12: Západ, Tepličky - Ľ. Štúra - Poľana - Kozáčeka - poliklinika - Zlatý Potok
14: Hrad - žel. stanica - Poľana - Kozáčeka - poliklinika - Zlatý Potok, ZŠ
15: Sekier, hájovňa - Sekier, DD - Bučina - Tepláreň - Môťová - Poľana - Kozáčeka - Strážska cesta - Západ, Tepličky - Continental
interval 10/30/15//30 linky 5, 8 a 9
interval 20/60/30//60 linky 12, 14 a 15
interval 20-40/60/30//us linka 10
Nevyhnutné úpravy organizácie premávky a infraštruktúry:
- presunutie zastávky Poľana presunúť pred hotel Poľana, resp. hneď od južnej strany Nám.SNP, kde sa vytvorí centrálna zastávka pre všetky linky MHD, kde sa bude vykonávať aj prestup medzi nimi
- zobojsmernenie ul. Kozáčeka pre MHD a uzatvorenie pre IAD = vjazd povolený len pre MHD, príp. prejazd pre IAD na krátkom úseku od P. O. Hviezdoslava k Nám. SNP a odklonenie IAD po Š. Moyzesa a M. R. Štefánika
- vybudovanie páru nových zastávok na križovatke ul. Ľ. Štúra a M.R.Štefánika a ul. Ľ. Štúra v križovaní s ul. J. Kráľa