21:52 vozidlo #286 dojazdom do depa z konečnej na Solinkách uzavrelo dlhoročnú (väčšinou nepochopenú až nechcenú) kapitolu (polo)okružnej L1.
Bolo to zvláštne, že na trolejbusovú linku vrámci mesta bolo vyčlenené až jedno vozidlo, a ešte aj to sa zdalo byť paradoxne priveľa.
Síce po novom to nebude lepšie, ale vďaka dojazdom sa napr. medzi VL a Políciou zvýši počet spojov z 9 denne na 18/17 a budú aj reálne použiteľné.
Denný počet spojov z centra na VL sa mierne zvýši z 11 na 13, ráno ich bude 5 a popoludní 8 namiesto doterajších 7+4.
Popoludní/podvečer boli naraz na L4/14 nasadené vozy #117 a #118 (druhý až do 22:13).
Bolo to zvláštne, že na trolejbusovú linku vrámci mesta bolo vyčlenené až jedno vozidlo, a ešte aj to sa zdalo byť paradoxne priveľa.
Síce po novom to nebude lepšie, ale vďaka dojazdom sa napr. medzi VL a Políciou zvýši počet spojov z 9 denne na 18/17 a budú aj reálne použiteľné.
Denný počet spojov z centra na VL sa mierne zvýši z 11 na 13, ráno ich bude 5 a popoludní 8 namiesto doterajších 7+4.
Popoludní/podvečer boli naraz na L4/14 nasadené vozy #117 a #118 (druhý až do 22:13).
TB94
L67 #301
L6 - všetko kĺbové vozy (soboty jazdia takmer vždy sóla)
Netradičné vozy na nosných linkách, za popoludnie:
#292 kĺbový, postupne L3 -> L5 -> L4/14 -> L3 (v sobotu vidieť kĺbový voz na L3/L5 je rarita), a priveľa naftobusov zaskakovalo:
L3 #166 (do večera)
L6 #153 (16:40 z Hájika)
L14 #68