Reakcia na: 4444 #8535:
Pri pristupovani k tvorbe pracovnej X-ky, z ktorej sa napokon vyklula L1, bolo potrebne riesit vela suvislosti. Ich vysledkom urcite nemalo byt zjednodusene zaverecne pocitanie celkoveho poctu spojov, ale spocitanie, kolko otvorenych problemov sa nou podari uplne alebo ciastocne riesit.Prvym bol stale otvoreny problem jedneho zo zilinskych skolskych spojov, konkretne toho z Hajika na Vlcince a spat, ktory jediny mal charakter aj uceloveho spoja aj verejneho spoja pre beznych cestujucich a aj tu na fore boli pripomienky preco nie je v cestovnom poriadku, aka na nom plati tarifa atd. Tak teraz uz bude v cestovnom poriadku ako jeden zo spojov L1 a bude jasne vsetkym, aka tu plati tarifa.
Miro
Ozaj, kĺbové Karosy sú všetky len s automatickou prevodovkou? Je to preto, že medzi vodičom a pohonom je kĺb a bol by problém cezeň prenášať pohyb radiacej páky?
Krátke Karosy naproti tomu kupujeme len s manuálnou prevodovkou, však? Je to výhodnejšie?