Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vlado #7468:
Tak, tak. To je dobry napad. Z dnesnej spickovej ponuky cca 4500 miest z Hajika tych 40%, co jazdia na 16-ke teda zobrat a presunut ich Solinkarom na 13-ku a Vlcinciarom na 14-ku. Ti by tomu boli urcite radi. Len to ma jeden hacik. Kto sa pod to podpise...
Reakcia na: LUK #7467:
Ano, super pravda. Kupit voz za 5 milionov, nasadnut do neho 100 cestujucich, zinkasovat od nich od starych po mladych v priemere po 4 Sk (pri predkladanej tarife), odviezt ich v priemere 4km a vratit voz na dvor - to je teda ekonomicke terno!

Ak by vsak okruh otocil 10x za den, t.j. 20 jazd a tam by mal 20x100 (predstav si, este aj na spojoch o 22.h vecer!), t.j. 2000 cestujucich, to uz je o inom. Ale doteraz sme hovorili o 100 a nie o 2000 cestujucich...
Reakcia na: Juraj #7458:
Tak jednoducho vezmite klbaky zo 16 kde ich netreba a dajte na 14 a 13, kde su priam nevyhnutne!
Reakcia na: Jakub #7464:
pre veľký úspech by sa začala od Žiliny kopírovať aj do iných miest, čím by Žilina stratila to čaro osobitosti... 😛

Re #7465 Juraj: tak si dovolím tvrdiť, že spoj s vozidlom obsadeným 100 alebo 150 platiacimi cestujúcimi MUSÍ byť značne výnosný, takže neviem, prečo by som ho nemohol zaviesť...
Reakcia na: Jakub #7464:
Ty myslis na politiku, to sem nepletiem, ja myslim na dopravu. Oznacovanie jazd sa bude postupne rozsirovat. Ekonomicka situacia a potreba prehladu o vykonoch k tomu mesta postupne dovadza.
A nie, ze by som nechcel. Uz som to aj zacal a hned som bol onalepkovany na bratislavkom fore za premudreleho. I tak se da.
Reakcia na: LUK #7462:
Ano, podla niektorych BY MALO. Ale bude? MHD to nie su mobilni operatori, u ktorych na uz rovnakej sieti so skoro rovnakymi prevadzkovymi nakladmi zvysenim poctu "ucastnikov" pri nizsich cenach vzrastu celkove trzby. Pri MHD si kazdy narast o 100 alebo 150 cestujucich ziada dalsi novy kratky ci klbovy voz, nan 2 soferov a 30 litrov nafty po takmer 40 Sk za kazdych 100 km. VOBEC tym nechcem povedat (ak sa uz niekto chystal ma napadnut) ze nam na cestujucich nezalezi, alebo ze by sme nechceli ich narast, pri sucasnych cenach vstupov to ide len za sucasne ceny (aj cestovneho) a nie nizsie.
Mame jeden zajazdovy autobus pre 51 ludi a jeden pre 28. Kazdy sa cuduje, preco nie je cena za 1km toho maleho polovicna. Slo by to, pokial by vodic jazdil za polovicnu mzdu....
Reakcia na: Juraj #7463:
Neviem si predstavit, co je na tej zilinskej tarife take chulostive, ze to nemoze byt zverejnene. Prave preto som sa ta opytal, aby som poznal odpoved.

(Ja hlavne dufam, ze po volbach sa udeju zmeny v Ziline. Hulvatskeho sposobu vedenia mesta mam uz akosi dost.)
Reakcia na: Jakub #7459:
Neviem, koho si to citoval, ale mna urcite nie. Skus si analyzovat tie mesta, zatial bez Ziliny. Maju vo VSETKYCH rovnaky system tarify? Nie. Tak skus zatial bez Ziliny pris na to, preco. Zilinu ti potom niekedy na najblizsej stretavke dovysvetlim.

(P.S. Po volbach sa aj v dalsich mestach udeju vselijake zmeny, nechajte sa prekvapit...)
Reakcia na: Juraj #7457:
tak ako každé zdraženie v konečnom dôsledku znamená pokles počtu cestujúcich (a teda aj tržieb), tak aj opačne by zlacnenie malo znamenať nárasť počtu cestujúcich (a teda aj tržieb)...
Reakcia na: Juraj #7455:
1) tarifa so spôsobom nástupu do vozidla nesúvisí, prosím neodbočovať od témy
2) základné cestovné bolo 15 SKK (z karty 13 SKK), za prestup do 40 minúť bola z karty zľava 45%
3) určite je zaujímavejšie nabiť si napríklad 100 SKK a prejazdiť ich AKO sa mne páči a KEDY sa mne páči...
Reakcia na: Juraj #7455:
Vyberas si to, co sa ti hodi. Ked teda vies porovnat Bystricu so Zilinou, urob to aj s tym nenavidenym Presovom. A kedze vidime, ze mas prehlad aj o inych mestach, neodbi to zase sposobom "Tak sa opytatjte na presovskom fore, preco to tak maju".
Ked to ide s Bystricou, ide to aj s Presovom.
Reakcia na: Juraj #7455:
Prosim, objasni nam to cele - preco to v Ziline je takto a preco je to lepsie ako v BA, NR, BB, KE, PO.
Na toto tu vsetci cakame. Preco mam stale pocit, ze sa tomu snazis vyhybat?

Vztahovacne reakcie typu "Tak si cestujte v Bytrici alebo Presove, ked sa vam to tak paci" nam to nevysvetlia.
Reakcia na: Vlado #7456:
Je to trochu problem. Na 14-ky boli a su planovane klbaky. Len ked v tych snehoch mnohi nevedia jazdit a naburavaju nam ako natruc vzdy len klbaky, je problem...
Reakcia na: S499.1023 #7454:
Treba to napisat poctivo: JA si myslim, ze by vzrastol... A zarucujem sa, ze ak nevzrastie (co predsa vobec neprichadza do uvahy ani teoreticky!), doplatim rozdiel zo svojho...
V poslednom case sa pre mna cestovanie MHD stava utrpenim. Taku "plnku" ako je teraz som v busoch nevidel od cias socializmu. Donedavna som vysiel z Tesca a ked som cakal 5 minut na bus, uz som bol nastvaty ako riedko chodia. Teraz? Mozem byt rad ked mi raz za 10min cosi ide. Som za navrat k staremu systemu. Ano je pravda ze spoje chodili od neviemkial do neviemkial raz za hodinu ale ked tu bol prekladany interval tak to bolo to iste co teraz.
BTW - dnes ako som cakal pri tom Tescu - kym mi prisla 14, zatial isla poloprazdna 6 a uplne prazdna dlha 16. Jasne ze 14 bola kratka. Uz sa tesim na leto ako vytiahnem bicykel.
Reakcia na: LUK #7453:
Mas pravdu. Ani ja vobec nepovazujem za obmedzenie nastup prednymi dverami. Ani ja nepovazujem za obmedzenie cestovne 17 Sk (teraz docasne kvoli tomu bordelu menej). Ani ja nepovazujem za zlu "komercnu" zlavu na CK 10 ci 5% oproti 50... Ked ta tak citam, zacinam mat dojem, ze by sme si z toho bystrickeho vzoru asi mali zacat brat priklad... Je tam co odkukat.
Reakcia na: Juraj #7450:
Že na túto jednoduchú matematiku neprišli ešte inde! Práve si preukázal mnou spomínané železničiarske myslenie! Prečo mnusíš stále počítať cenu jednej jazdy? Načo Ti to je? To je irelevantné, o ničom nevypovedajúce číslo! To k ničomu nepotrebuješ! Pre Teba je dôležitý CELKOVÝ príjem a ten by vzrástol.
To odbočovanie od zľavy pri mesačnom lístku (tak ako Tebou propagované zľavy pri väčšom počte jázd) k zlacňovaniu jednotlivých lístkov svedčí len o jednom: Nechceš SERIÓZNE diskutovať. Celé Združenie dopravných podnikov má z Tvojho zaťatého obhajovania nezmyslu srandu!
Reakcia na: Juraj #7451:
nejako nevidím výhodu žilinskej tarify oproti bystrickej... Bystrická je sice zhovadená až dosť, ale určite nie je spútaná toľkými obmedzeniami pre cestujúcich ako žilinská...
Reakcia na: Juraj #7451:
Nikto nechce nikomu nic nanutit. Len prosim pochop, ze my, obyvatelia nasej nadhernej Ziliny a pouzivatelia jej MHD, by sme radi vedeli a snad na to mame pravo, vyhody tej zilinskej varianty, ked uz ste nam ju nanutili (ano, Presovcanom nic nenutite ako pises, ale Zilincanom ste to nanutili a doteraz nie je jasne preco).
Reakcia na: LUK #7448:
A ja vnucujem BB zilinsku tarifu, ktora je URCITE pri vsetkych nevyhodach zaujimavejsia ako banskobystricka? Nie. Nech si maju ako chcu, nikomu nic nevnucujem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.