Nic, len to, ze vsade je to inac a kazde mesto to ma podla svojich podmienok. Inu tarifu ma Hannover, inu zonovu ma Norimberg, iny system je vo Viedni a iny v Kodani. Bol som, viem. Zilina nevnucuje system Norimbergu, Norimberg Presovu atd atd.
Ako chceš. Čo teda hovoríš na flat-rate tarify nemeckých mobilných providerov? Čo hovoríš na existenciu ostatných taríf než Kurzstreckenticketu v Hannoveri?
V roku 2004 ste tuším nestihli nijako poku**iť tarifu, aj to môže byť vysvetlením ? . Ale inak - aj Snopko argumentoval, že po zavedení nástupu prvými dverami aj pri zrušení časových predplatných lístkov im krátkodobo vzrástli tržby, a vidíš, kde skončil...
Nemusíš písať, že bude tarifa rovnaká ako v Prešove. Mne bude predbežne stačiť, keď napíšeš, že od 1. 3. bude tarifa časová a prípadne pásmová, že cestovný lístok do 5 zastávok ostáva zachovaný ako DOPLNKOVÝ, že mesačný predplatný cestovný lístok bude stáť 500,- SKK a nebude sa musieť pri každom nástupe označovať ? .
Zilina ma kopu veci takych, co inde tiez funguju. Dokonca aj niektore take, co inde este nemaju (nemyslim teraz "neobmedzenu" tarifu). MHD je obrovska farebna mozaika od inervalov, cez revizorov, cez tabule, cez nizkopodlazky, cez ZTP atd atd., nie je to len tarifa.
Zasa dalsia neznalost. Za minuly rok 2005 bol voci roku 2004 - NARAST o 230 000 cestujucich. Ja viem, ze to nie je mnoho, ale nie je to pokles. Ale naco to pisat, aj tak si zas najdete iny argument, ako to dohovadit.
Lebo problem je v jednom. Kym nenapisem, ze od 1.3. budu rovnake listky a za rovnaku cenu ako napr. v Presove, nebude pokoj. A potom sa zas najde ina tema...
Teraz som ta nachytal nechtiac na tvojej (aj inych) vlastnej zbrani. Vacsina tarif v roznych odvetiach nema presnu vysku, ale hranicu od-do. Tu sa napriklad vzdy pouziva cena za prestupny listok cena 19 Sk, teda najvyssia cena v skutocnom rozmedzi medzi 10,80 Sk a 19 Sk. Tak som aj ja pouzil podla vasich pravidiel tiez tu najvyssiu cenu Easy Team za 17,25 Sk (s DPH) za minutu hovoru.
Tak si teda ujednotme pravidla. Budeme vsetci pouzivat v argumentacii proti sebe tu najvyssiu alebo tu najnizsiu cenu?
Panebože, tak prečo sa teda nedáš presvedčiť, že rozumieš špičkovo doprave, ale nie preprave? Železničiarsky spôsob myslenia ("zabránime zneužívaniu, nech to stojí, čo to stojí", čiže "radšej žiadny cestujúci, než cestujúci s (podľa nás) neopodstatnenou zľavou") je totiž spoľahlivá cesta DO PEKIEL. Z toho vášho systému, ktorý eviduje úplně zbytočne úplne všetko, to spoznáš podľa ukazovateľa "medziročný pokles počtu prepravených osôb v porovnaní s inými dopravnámi podnikmi".
Rozdiel je jednoduchy, aj ta "bez"obmedzenia vyprsi za 30 alebo za 90 dni, aby system vedel, ci tie jazdy bez obmedzenia boli nabite firmou alebo hackerom.
Ale preco? Vsak pokial nemas slabe chvilky, kedy sa stavas hulvatom, da sa s tebou obcas normalne komunikovat! Dokonca som aj objektivny a ked je to pravda uz som ti aj napisal, ze mnohym veciam rozumies. Ale o tom je diskusia. SLUSNE si vypocut oponenta a SLUSNE mu aj argumentovat nazor. Pritom nevnucovat mu nazor svoj. Je to niekedy trochu umenie ale da sa to, sam si toho niekedy prikladom.
K bodu 1) - Práve. Najistejším spôsobom, ako sa zbaviť zákazníka, je vnucovať mu nejaké svoje vlastné predstavy s tým, že "tak je to preňho predsa najlepšie".
A aky je teda rozdiel medzi CK, ktora "vyprsi" po 30 dnoch a tou bez obmedzenia? Aky to ma teda vplyv na tie omyly? Predsa ked raz mam CK, tak sa mi po vackoch nebudu povalovat listky bez ohladu na platnost CK, nie?? Ked uz tym obhajujes to casove obmedzenie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.