Zasa dalsia neznalost. Za minuly rok 2005 bol voci roku 2004 - NARAST o 230 000 cestujucich. Ja viem, ze to nie je mnoho, ale nie je to pokles. Ale naco to pisat, aj tak si zas najdete iny argument, ako to dohovadit.
Lebo problem je v jednom. Kym nenapisem, ze od 1.3. budu rovnake listky a za rovnaku cenu ako napr. v Presove, nebude pokoj. A potom sa zas najde ina tema...
Teraz som ta nachytal nechtiac na tvojej (aj inych) vlastnej zbrani. Vacsina tarif v roznych odvetiach nema presnu vysku, ale hranicu od-do. Tu sa napriklad vzdy pouziva cena za prestupny listok cena 19 Sk, teda najvyssia cena v skutocnom rozmedzi medzi 10,80 Sk a 19 Sk. Tak som aj ja pouzil podla vasich pravidiel tiez tu najvyssiu cenu Easy Team za 17,25 Sk (s DPH) za minutu hovoru.
Tak si teda ujednotme pravidla. Budeme vsetci pouzivat v argumentacii proti sebe tu najvyssiu alebo tu najnizsiu cenu?
Panebože, tak prečo sa teda nedáš presvedčiť, že rozumieš špičkovo doprave, ale nie preprave? Železničiarsky spôsob myslenia ("zabránime zneužívaniu, nech to stojí, čo to stojí", čiže "radšej žiadny cestujúci, než cestujúci s (podľa nás) neopodstatnenou zľavou") je totiž spoľahlivá cesta DO PEKIEL. Z toho vášho systému, ktorý eviduje úplně zbytočne úplne všetko, to spoznáš podľa ukazovateľa "medziročný pokles počtu prepravených osôb v porovnaní s inými dopravnámi podnikmi".
Rozdiel je jednoduchy, aj ta "bez"obmedzenia vyprsi za 30 alebo za 90 dni, aby system vedel, ci tie jazdy bez obmedzenia boli nabite firmou alebo hackerom.
Ale preco? Vsak pokial nemas slabe chvilky, kedy sa stavas hulvatom, da sa s tebou obcas normalne komunikovat! Dokonca som aj objektivny a ked je to pravda uz som ti aj napisal, ze mnohym veciam rozumies. Ale o tom je diskusia. SLUSNE si vypocut oponenta a SLUSNE mu aj argumentovat nazor. Pritom nevnucovat mu nazor svoj. Je to niekedy trochu umenie ale da sa to, sam si toho niekedy prikladom.
K bodu 1) - Práve. Najistejším spôsobom, ako sa zbaviť zákazníka, je vnucovať mu nejaké svoje vlastné predstavy s tým, že "tak je to preňho predsa najlepšie".
A aky je teda rozdiel medzi CK, ktora "vyprsi" po 30 dnoch a tou bez obmedzenia? Aky to ma teda vplyv na tie omyly? Predsa ked raz mam CK, tak sa mi po vackoch nebudu povalovat listky bez ohladu na platnost CK, nie?? Ked uz tym obhajujes to casove obmedzenie...
Ad 1) To sú tak nechutne vymyslené zdôvodnenia... Keď mám použitý lístok, zahodím ho. Krátke jazdy/dlhé jazdy špecifický problém Žiliny. A vôbec, najlepšiqa cesta do skazy je nůtiť zákazníkovi, ako sa má správať.
Ad 2) Nehorázna, čistokrvná LOŽ. Jednak moja karta EASY NONSTOP mi umožňuje telefonovať za 9,80 SKK/min. do všetkých sietí 24 hodín denne, jednak diskusia bola o niečom úplne inom, a to o obmedzení platnosti z dôvodu ochrany pred falšovateľmi.
Pozn.: Tento príspevok je komentárom k príslušnému príspevku od Juraja, nie diskusiou s ním. On totiž s primitívmi ako ja nediskutuje a okrem toho to nemá cenu. Je mi ľúto, že takýto špičkový odborník na dopravu sa zamontoval aj do prepravy, ktorej nerozumie ani za mak a tým pádom vedie DPMŽ do skazy, ale môže si za to sám.
U Prima kariet skutočne to dementné obmedzenie je, aj keď vysvetlenie kríva ako krava postihnutá slintačkou a krívačkou na všetky končatiny, pretože rovnaké časové obmedzenie podľa výšky kreditu je aj pri dobití karty z bankomaty, prevodoma atď. Naproti tomu karty Eurotel Easy majú platnosť kreditu vždy rok od posledného dobitia bez ohľadu na výšku dobitého kreditu. Obmedzenie kreditu na 30 dní je špecialitou Žiliny, že by tam žili nejakí zločinnější a zneužívajúcejší občania ako inde?
Ty asi nie, ale ostatne slova pramenia len z neznalosti. To by si sa cudoval, kolko je takych pripadov. A urci to nie su vsetci spekulanti, ktori sa vyhovaraju. Ziadosti o odpustenie sa riesia podla veku a poctu dioptrii...
Ked uz si sa zacal zaujimat o marketing, tak dufam, ze to v DPMZ bude vidiet a ze sa uz nezopakuje to fiasko z minuleho roka - "Ste nuteni cestovat s DPMZ?". Za toto by mal mat ten, co to vymyslel, hodinovy vyhadzov...
To je nieco ine. Mne je jedno aka je to reklama, proste to rozhodnutie ci si nieco kupim alebo nie je len na mne.
Ale nemam rad, ked sa ma niekto snazi presvedcit o tom, ze 10 listkov v rovnakej cene ako papierovych ma obmedzenu platnost a to len kvoli mojmu dobru, pretoze som zrejme taky senilny, ze by som si oznacil pouzity listok dvakrat a este by som mal problemy, ale nastastie sa najde spolocnost, co ma pred tym ochrani.
Keby ste mali na vyber CK s obmedzenim a bez obmedzenia za rovnaku cenu, vtedy by tvoje prirovnanie malo zmysel.
Ale toto ja naozaj nemusim.
Zaujimave, ze ten uzasny SW vie zistit ci karta bola oznacena po jej platnosti, ale nevie zistit ci z nej bolo odpocitanych viac jazd ako bola povodne nabita... Alebo ze by sa to len nechcelo zistovat? Lebo aky by bol potom argument?
Nedal by sa system nastavit ako napr. v MHD Kladno(samozrejme s istymi upravami)? Tam existuje na cipovej karte elektronicka penazenka, kde sa pri kazdej jazde odcita urcity kredit z karty, alebo sa da karta pouzit ako mesacny kupon (50/70 jazd na 30 dni s jednym prestupom zadarmo).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023