Konecne dobry napad - vyuzit posledne spoje pri zjazde do depa, sam som niekolkokrat nestihol "posledny" do mesta, a potom som cestou peso stretol tbus z centra a o nejaky cas ako ide prazdny do depa. Novu koncepciu vyskusa cas, ako plus hodnotim skratenie intervalu a jeho prekladanie na sidliskach, co mi vsak pomerne oci kole na novom plane liniek - preco pri okruhu okolo centra su linky z hajika (6,16) vedene jednym smerom a podobne linky zo soliniek (3,13)? Je to skoda, pretoze pri prehodeni smeru jazdy v centre medzi 13 a 16 budu z oboch sidlisk vyuzite oba smery okruhu, co pri ceste na konkretnu zastavku - napr. zo soliniek ku policii usetri pomerne vela casu, nehovoriac o tom, ze nie vsetky zastavky su umiestnene oproti sebe pre obidva smery (hurbanova). A tak by bolo mozne aj z kazdej zastavky sa niektorou linkou dostat na vsetky sidliska. Je to len detail ale mozno by sa o nom dalo pouvazovat prave kvoli tomu, ze nevyzaduje velku upravu vytvoreneho planu a ani by nenastala zmena v rozlozeni poctu tbusov na kazdy zo smerov okolo centra..
Miro