Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
zilinska SKODA RTO sa docka tento rok GO vo fi.ROSERO,naklady cca.900 000sk.
podla nepotvrdenych sprav,3,13,4,14,16-klby 6,7-sola
Reakcia na: Pišta #7048:
.... sorry: denné linky do 24 hod.....
Reakcia na: Valec #7047:
Máš pravdu. Takmer dokonale je to urobené cez víkend na linkách 21 a 24. Jedna odchádza o 22.38 a druhá o 22.47 hod. zo strategických bodov na daných linkách. Myslím si, že v novej koncepcii by linky 13, 14 a 16 mali zo stanice odchádzať ako v so a ne, tak aj v pracovný týždeň v podobných časoch. a finančne to nemôže byť náročné, lebo ak v iných mestách si dovolia prevádzkovať denné linky a vyplatí sa im to, tak to nemôže byť čistá strata pre Žilinu. Je smutné, že len a len vďaka MHD nie je v Žiline takmer žiadny spoločenský život po 22 hod, lebo ľudia musia odísť na posledné spoje tesne po 22 hod a viac v podnikoch nevidieť nikoho. A pracujúci??? Ak mám robiť do 22 hod a potom cválať z jedného konca mesta na druhý, aby som stihol od ONV spoj o 22.19 hod, tak v tomto počasí fakt ďakujeme. Príklad: z PCHZ ak chce ísť niekto do Bánovej, musí od 22hod , kedy mu končí smena, prezliecť sa,bežať 15min. na zastávku ku ONV, aby sa nejako vôbec dostal domov....., lebo linka 4 pôjde o 21.55 a ďalšia 22.25 z Predmestskej, ktoré obe sú mu na nič. A pre zaujímavosť ani L6 a ani L16 nerobia žiaden prípoj na túto linku.... A tak aj prestupný lístok mi je na nič, lebo nemám možnosť vôbec na niečo prestúpiť..... Všimne si už konečne aj niekto potreby normálnych ľudí???? Reálny život a reálne potreby ľudí sú niekedy odlišné ako reálne niekde niekym vypracovaná tabuľka. Juraj, toto sú skutočne argumenty, kde MHD nie je pre ľudí, ale len pre niekoho nepodarenú tabuľku, ktorá ukáže, že rozpočet dodržíme...... Prejdu voľby, zvýši sa cestovné, potom sa budú opäť robiť štúdie..... Veď to poznáme.... Ale život ľudí v meste sa môže DPMŽ vymknúť z rúk a ľudia tento pre nich službukonajúci podnik chápať ako mudrlantov a žráčov ich daní......
Reakcia na: duso #7045:
Ale keby sa využívali aj posledné spoje večer, nie len po špičke, to by isto pomohlo ešte viacerýmh ľuďom.
Reakcia na: Jakub #7043:
What good is to count the users, when there is an user-unfriendly tariff? 🙂
Konecne dobry napad - vyuzit posledne spoje pri zjazde do depa, sam som niekolkokrat nestihol "posledny" do mesta, a potom som cestou peso stretol tbus z centra a o nejaky cas ako ide prazdny do depa. Novu koncepciu vyskusa cas, ako plus hodnotim skratenie intervalu a jeho prekladanie na sidliskach, co mi vsak pomerne oci kole na novom plane liniek - preco pri okruhu okolo centra su linky z hajika (6,16) vedene jednym smerom a podobne linky zo soliniek (3,13)? Je to skoda, pretoze pri prehodeni smeru jazdy v centre medzi 13 a 16 budu z oboch sidlisk vyuzite oba smery okruhu, co pri ceste na konkretnu zastavku - napr. zo soliniek ku policii usetri pomerne vela casu, nehovoriac o tom, ze nie vsetky zastavky su umiestnene oproti sebe pre obidva smery (hurbanova). A tak by bolo mozne aj z kazdej zastavky sa niektorou linkou dostat na vsetky sidliska. Je to len detail ale mozno by sa o nom dalo pouvazovat prave kvoli tomu, ze nevyzaduje velku upravu vytvoreneho planu a ani by nenastala zmena v rozlozeni poctu tbusov na kazdy zo smerov okolo centra..
Tak ma napadlo, že po dobudovaní križovatky pri Metre a zatrolejovaní Bytčice by mohli vzniknúť podľa vzoru liniek 3/13, 4/14 a 6/16 zase dve linky z Bytčice, a to L2 cez Hliny na centrálny okruh a L12 cez Solinky a Vlčince do centra ? a potom by sa L7 mohla zrušiť ako nesystémová ? a po vybudovaní premostenia pri márnici by mohli od Nového cintorína viesť tiež dve linky, a to L1 cez Priemyselnú, Závodskú, Rondel, Hálkovu a L11 cez Rázusovu, obidve by sa tiež krútili po centrálnom okruhu ?
Reakcia na: Miro #7041:
Mne sa strasne paci ten radikalny posun v mysleni - este pred rokom nas DPMZ ale aj skalni a ortodoxni patrioti presviedcali, ake je to uzasne, ze teraz budeme mat maly, stredny a dokonca aj velky trolejbusovy okruh (to bolo snad ako magicke zaklinadlo - zokruhovanie, okruhy), ake je super, ze cele Vlcince a Solinky sa teraz mozu priamo navzajom navstevovat, aky je cely system super a pre cestujucich, pretoze bol navrhnuty tymi spravnymi zilinskymi "dopravnymi odbornikmi" zo ZU a ze vsetci, ktori tvrdia, ze ten system nema s pouzitelnou a "user friendly" MHD moc spolocne, su len mimozilinski neprajnici a nic nevediaci kecalkovia. A teraz taka zmena... ?
Reakcia na: JaRu #7036:
Prečo zachádza L13 zo Soliniek na Vlčince? Aby tie drôty, ktoré tam v r. 2004 s veľkou slávou natiahli, boli aspoň nejako využité ? Vtedy sa hovorilo aké je to fajn, že budeme mať okruhové linky, aj ich zaviedli nepreberné množstvo, potom sa ukázali ich nevýhody, tak teraz sa ide k opačnému mantinelu ? Dokonca ani L1, ktorá začala históriu TB dopravy v Žiline, už nebude ?
Reakcia na: Valec #7039:
Ešte zaujímavejší je "Návod na použitie cestovného poriadku" na 3. strane ŽV, kde sa tvrdí, že je to "kompletný rozpis zmien v CP DPMŽ, ktorý nadobudne platnosť 21. januára 2006". A čo napríklad L29, tá im unikla? A okrem toho uvádzajú príklady použitia tohto CP, kde stále hovoria o autobusoch, nie o trolejbusoch! Že by od soboty prestali jazdiť trolejbusy aj v Žiline? ?

Viem, je to len odfláknutá novinárčina, ale myslím, že to dobre ilustruje fakt, že substrátu je úplne jedno, či tá krabica, v ktorej sa vezú, má hore tykadlá alebo nie ? a nejaká ekológia je až na poslednom mieste ?
Reakcia na: LUK #7035:
To vieš, asi si niekto pri silvestrovskej rozlúčkovej jazde s trolejbusmi v BB všimol aj cestovné poriadky. ?
K novym cestovnym poriadkom len tolko:OTRASNÉ...bravo tomu,kto to vymyslel!!!
Porovnaval som cestovne poriadky v rannej spicke zo zastavky Obchodna z roku 1999 a tieto nove. Kym predtym za hodinu islo priblizne 31-32 spojov, teraz to bude len 15. Vyhananie cestujucich do aut, na bicykle a vlastne nohy zozalo svoj uspech....
Pobavili ma argumenty, ze napr. Hajika cestuje malo ludi na Vlcince preto zrusili priame spojenie. Aj tych malo cestujucich takto postupne stratia. Hlavny dovod je nepraime ZDRAZENIE MHD. Keby to tak nebolo, tak napr. linka č. 7 mohla byť zachovaná ako predtym, lebo ňou nechodili iba ľudia z Hájika na Vlčince, ale aj zo Soliniek na Vlčince, ... Preco potom zachadza nova linka č. 13 na Vlcince?

Dalej ma zaujal nazor : "žiaci, ktorých rodičia napriek plneorganizovanej Základnej škole na Hájiku trvajú na dochádzaní ich detí na opačný koniec mesta". Ved by ich to malo tesit ze maju zakaznikov.

Ale MHD v ZA nezalezi na cestujucich. Ide iba o biznis.
A mestu uz vobec nezalezi na zivotnom prostredi. Zase bude viacej ludi cestovat autami, ...
Reakcia na: Valec #7030:
preboha a čo tam robia tie "ikská" a "áčka"?? A najlepšia je poznámka "xa"... ?
Doslovná citácia dôvodu, prečo nebol príspevok riaditeľa DPMŽ uverejnený v Žilinskom večerníku: "Je pravdou, že sme nezverejnili šesťstranový text, ktorý nám minulý
týždeň zaslali z kancelárie riaditeľa DPMŽ. Rozhodli sme sa tak preto, že neodpovedal na konkrétne otázky, ktoré
nás a naších čitateľov zaujimali." Koniec citátu. Inak, keď som si prečítal ten text na IMHD, musím konštatovať, že neodpovedal ani na jednu vec, ktorá ma ako cestujúceho zaujíma. Sú to samé bezduché "kydy".
Sprievodne slovo DPMZ k zmenam bolo zverejnene na http://www.imhd.sk/za/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3137

(napr. ja som si to vsimol az teraz, kedze vacsinou citam len diskusiu ? ).
Reakcia na: Jakub #7031:
Ja viem, čo to znamená, využíval som tento vlak každú nedeľu. Občas som ešte poslednú štvorku na Solinky videl z vlaku ako odchádza zo zastávky takmer prázdna. Pritom keby šla až po tom vlaku, tak by každým smerom mala aspoň 20 cestujúcich navyše. Ale čo už, keď DP nechce, je to jeho problém. Pritom náklady (na dlhšiu prácu vodiča) by sa zvýšili len mininálne.
Reakcia na: Valec #7029:
Keby tie posledne spoje odchadzali o 22:00, tak OK, ale to vyzera uplne ako zlomyselnost alebo blbost zo strany DPMZ - ak nechcem ist pesi, z Bratislavy musim odchadzat este pred siestou. Ten R 705 ide do Ziliny skoro prazdny (vsak preco aj). Oproti tomu ked som chodieval do Kosic, tam este aj po prichode posledneho IC isli spoje okolo 22:40 a dost ludi to vyuzivalo. Skutocne by ta zmena DPMZ az tak zatazila? Neziadam spoje navyse, len tie doterajsie posledne posunut o takych 10 - 15 minut. Namietka o rozbiti intervalu neobstoji, kedze ten uz DPMZ davnejsie uspesne zlikvidoval.

Dtto L 51 - taktiez nepouzitelne a taktiez len kvoli nieko malo debilnym minutam.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement