TAK SA NÁM TO ZAČÍNA... aj takto by sa dala ohodnotiť doprava smerom na Kamennú dnes ráno...
okrem uzavretého žel. priecestia pod Váhostavom z dôvodu stavebných prác, ktoré sú súčasťou výstavby diaľničného privádzača bolo od včera večera uzavreté aj priecestie pri bývalom útvare CO. Celá doprava sa tak preniesla na priecestie v Bytčici, kde sa tvoria rozsiahle kolóny. Prejazdná doba medzi zastávkami BY- Na Stanicu a BY - Pažite je cca. 5-10 min. V križovatke sa tvoria kolóny zo všetkých smerov.
Niekoľko vodičov zchaosilo aj na križovatke na Bánovskej ceste, kde si na poslednú chvíľu všimli značenie uzávierky a tak zablokovali dopravu v križovatke.
okrem uzavretého žel. priecestia pod Váhostavom z dôvodu stavebných prác, ktoré sú súčasťou výstavby diaľničného privádzača bolo od včera večera uzavreté aj priecestie pri bývalom útvare CO. Celá doprava sa tak preniesla na priecestie v Bytčici, kde sa tvoria rozsiahle kolóny. Prejazdná doba medzi zastávkami BY- Na Stanicu a BY - Pažite je cca. 5-10 min. V križovatke sa tvoria kolóny zo všetkých smerov.
Niekoľko vodičov zchaosilo aj na križovatke na Bánovskej ceste, kde si na poslednú chvíľu všimli značenie uzávierky a tak zablokovali dopravu v križovatke.
Juraj
A k prestupom. Zoberme si teoreticky priklad: Ak dnes 10 percent ludi prestupuje tak, ze si musia oznacit 2 x (napriklad zo Zastrania do Banovej, z Hajika do Bytcice, z Vlciniec do Chlmca apod.), pri navrhovanej prestupnej tarife usetria 50 perc. z ceny. Naopak, ak bude musiet prestupovat o 10 perc ludi viac tych, co doteraz neprestupovali, zaplatia o 50 percent viac. Plus 50 a minus 50 je predsa Nula, sa to vyrovna.