Okružné prešovské linky sú 10, 13, 15, 19, 20, 22, 24, 28, 29, 32A, 36A, 39, 41A, 43, 44 a N2. Ani trolejbusom sa okruhy nevyhli - donedávna jazdili L6 a 9, predtým ešte aj 2 a 3. Dá sa povedať, že gro celej prešovskej filozofie dopravnej obsluhy je stojí na princípe okružných či čiastočne okružných linkách.
Ja tiež vidím "x" žilinských nedostatkov a tiež som neochvejne presvedčený, že prešovská MHD je v celom rade voči cestujúcim atraktívnejšia ako tá žilinská. Len prosím nepreháňajme a nerobme zo Žiliny Balkán a z Prešova nejakú nemecky hovoriacu krajinu.
Ja tiež vidím "x" žilinských nedostatkov a tiež som neochvejne presvedčený, že prešovská MHD je v celom rade voči cestujúcim atraktívnejšia ako tá žilinská. Len prosím nepreháňajme a nerobme zo Žiliny Balkán a z Prešova nejakú nemecky hovoriacu krajinu.
Jozef
L1 Vlčince – centrum – Hliny – Bytčica
L2 Vlčince – centrum – Hliny – Bytčica
L3 Solinky – Bôrik – centrum a späť
L4 Vlčince – centrum (žst) – Hliny – Solinky
L5 Vlčince – centrum (Štúrovo nám.) – Hliny – Solinky
L6 Vlčince – centrum – Závodie – Hájik
L21 Bánová – centrum - Považský Chlmec
L22 Brodno – Budatín – centrum – Kamenná ZVL
L24 Strážov – centrum – Trnové
L26 Rosinská VÚVT – centrum – Budatín
L27 Zástranie – centrum – Závodie
L28 Veľký diel – Vlčince – centrum – Kamenná – Bánová
L29 centrum – Strážov – Žilinská Lehota
L30 Vranie – centrum – Závodie (Žitná)
L31 Kragujevská – centrum – Mojšova Lúčka – Hruštiny – centrum – Kragujevská
Za pozornosť stojí L31, ktorá premávala ešte aj cez Hruštiny, ktoré boli neskoršie asanované s výstavbou Vodného diela Žilina. L22 premávala na Kamennú a L30 do Závodia až na zastávku Žitná.