No, aj také vlaky si pamätám na Anči... neviem, či to bol práve Okuliarnik, ale bola to motorová lokomotíva s troma vozňami tuším Bh alebo podobnými, boli plné, spojov bolo podstatne viac a jazdná doba nebola dlhšia než dnes
Ak by z toho mal byť S-bahn, tak by sa po jednej koľaji nemohla motať aj nákladná doprava a správa dráhy by nemohla byť v rukách štátnych ŽSR. Čo by bolo platné, keby si napr. DPMŽ vybavil licenciu na žel. dopravu, aby sa nemusel handrkovať so ZSSK, kúpil by moderné vozidlá, keď by musel žiadať ŽSR o začlenenie svojich spojov do grafikonu? Už vidím tú ochotu zo strany ŽSR prispôsobovať grafikon intervalovej doprave nášho "S-bahnu" ?
Tu ide skôr o to, urobiť maximálne možné pre cestujúcich v podmienkach, ktoré sú. A môj názor je ten, že cestujúci ocenia viac zastávok, najmä ak zistia, že cestovné je nižšie než v MHD a SAD (napr. zo Soliniek na stanicu Žilina o 2 Sk, zo Žiliny do Rajca o 10 Sk) a čas jazdy je tiež kratší než trolejbusom cez mesto. Tá jedna zastávka pri Váhostave či v Raj. Tepliciach pri kúpalisku cestovný čas toľko nepredĺži. Skôr by bolo potrebné pozrieť sa napr. na štvrťhodinové zdržanie v L. Lúčke ?
Ja si myslím (dúfam), že po vybudovaní križovatky a mosta pri Váhostave tu vznikne zo strany cestujúcich tlak na zastávku Váhostav. Počkajme si...
Pridanim dalsich zastavok na trati sa predlzi cestovny cas....
Ak z toho chcte mat S- bahn, tak k tomu treba aj prijatelne vozidla... a nie stare supky, co maju zrychlenie v nekonecne...
Zaujímala by ma taká malá hlúposť.... Prečo v iných mestách sa forma reklamy na vozidlách MHD využíva podstatne viac ako v Žiline? Všade čítam, že Žilinu čaká ekonomický zázrak, preto si myslím , že DPMŽ by sa mal vedieť predať aj v tejto oblasti. Čo zlyháva, marketing??? Podľa mňa každá koruna - aj z reklamy - je potrebná koruna, ktorá sa dá investovať napríklad aj do digitálnych tabúľ alebo čistoty vozidiel....
Dajte, prosím , podopĺňať a povymieňať žiarovky na označníkoch liniek na trolejbusoch aj na autobusoch. Väčšine vozov svieti na označníku linky len niečo, je len pár vozov, kde je to úplné. Aproppo, dal by sa dať vodičom predpis, aby v noci svietili vo vnútorných priestoroch voza neónmi? Niekedy je vo voze tma, lebo tie malé žiarovky sú slabučké.
Keď sa pozrieme do cest. poriadku, zistíme, že viaceré vzdialenosti zastávok na rajeckej železnici sú menej než 2 km ? neviete niekto, kedy bola zriadená zastávka Zbyňov? Mám pocit, že to je menej než 20 rokov, čiže na pomery našej železnice nedávno ☺
Citajte!
Videl som. Predvčerom dopoludnia na trolejbusovej linke X v Ziline.
Stojim na zastavke Fatranska a cakam na trolejbus. Prichadza nemenovana linka- tr. cislo XXX, ale vtom case prechadza cez zástavku bezdomovec, ktrorý taha káru so staram zelezom. Vodic ho upozornil zatrubenim a naznacenim ze nech rychlo ide do ....""odíde"", len bezdomovec isiel stale rovnako. Tak ho normalne zo zadu- do kary dost silno nabúral a vytlacil ho zo zástavky! Predstavte si poburenych ludi na zastavke.
? ? ?
Problém priecestí pri Rajeckej je v tom, že sú príliš blízko križovatiek s hlavnou cestou. Autá často zostávajú stáť na koľajniciach pri dávaní prednosti. Závory sú podľa mňa aspoň z psychického hľadiska väčšou zábranou, aj keď sú otvorené, vodič si dá väčší pozor, aby na priecestie nevošiel, keď by tam mal zastať a riskovať, že na neho tá závora bachne. Teší ma, že sa konečne pohli práce na rekonštrukcii Rajeckej a tieto priecestia odtiaľ zmiznú.
Teší ma aj to, že sa uvažuje so zastávkou R.T. - kúpalisko. To tiež nie sú tie povinné 2 km od stanice R.T. ani z Poluvsia ?
Dnes popoludní som videl, že na trolejbusovej L5 bol nasadený autobus Karosa B 952 #01.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro
Tu ide skôr o to, urobiť maximálne možné pre cestujúcich v podmienkach, ktoré sú. A môj názor je ten, že cestujúci ocenia viac zastávok, najmä ak zistia, že cestovné je nižšie než v MHD a SAD (napr. zo Soliniek na stanicu Žilina o 2 Sk, zo Žiliny do Rajca o 10 Sk) a čas jazdy je tiež kratší než trolejbusom cez mesto. Tá jedna zastávka pri Váhostave či v Raj. Tepliciach pri kúpalisku cestovný čas toľko nepredĺži. Skôr by bolo potrebné pozrieť sa napr. na štvrťhodinové zdržanie v L. Lúčke ?
Ja si myslím (dúfam), že po vybudovaní križovatky a mosta pri Váhostave tu vznikne zo strany cestujúcich tlak na zastávku Váhostav. Počkajme si...