Reakcia na: Juraj #5149:
Z tohto vidieť, že križovatka pri Váhostave slúži hlavne na prepojenie Hlinskej a Kemennej. Veľkolepo riešená križovatka Solinky bude slúžiť už aj pre nákladnú dopravu do priemyselnej zóny na Kamennej. Pre zaujímavosť si treba všimnúť, a na nákrese je to dobre vidieť, že klasická Rajecká cesta sa nám "stratí" čiže splynie v intraviláne mesta s privádzačom a objaví sa až za križovatkou na Solinkách. Aj autobus napr. L22 sa bude pripájať na Rajeckú cestu do Bytčice až za križovatkou na Solinkách. Z nákresu vyplýva, že aj budúca trolejbusová L2 bude pripojená na trolejbusovú sieť pri zastávke Smreková na Solinkách, prejde cez križovatku privádzača Solinky, a potom zostúpi dole na Rajeckú cestu a bude pokračovať do Bytčice.
Jozef
Pôvodne tam nemalo zostať nič, lebo všetky priecestia popri štvorprúdovke budú zrušené. Aj priecestie pri kasárňach od Žitnej ulice bude definitívne zrušené. Terajšia križovatka rieši prechod medzi Hlinskou a Kamennou a Bytčickou, ktorá je na druhej strane železnice. Predpokladám, že stavba privádzača ďalej pokračovať nebude, lebo teraz je prioritne zaradený do výstavby privádzač do Strážova.